Pavel Adámek; Lucie Maixnerová: Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí
Pavel Adámek; Lucie Maixnerová: Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí
Popis
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.
I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení.
Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky.
Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.
- Datum vydání: 31. 10. 2022
- Počet stran: 272
- ISBN: 978–80–271–3356–7
- Vazba: Brožovaná vazba