10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11912454

Viktor Janouch: Internetový marketing - Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk

Viktor Janouch: Internetový marketing - Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Celý popis
359 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
359 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

4.6.2024 na výdejním místě
4.6.2024 - 6.6.2024 na vaší adrese

Popis

Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: – Reklama na Internetu – Marketingová komunikace – Podpora prodeje – Public Relations – Přímý marketing – Internetové komunikační prostředky – Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
  • Datum vydání: 27. 08. 2014
  • Počet stran: 376
  • Vazba: brožovaná lepená