Wally Olins: O značkách
Wally Olins: O značkách
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce.
Celý popis
350 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
350 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
30.12.2024
na výdejním místě
Výdejní místa
30.12.2024 -
3.1.2025
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru – v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy. Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory jednoho z největších odborníků na danou problematiku.
- Datum vydání: 01. 10. 2009
- Počet stran: 240
- ISBN: 978–80–257–0158–4
- Vazba: Pevná s přebalem matná