10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Novinka
Alice Osemanová: Srdcerváči 5 Jaroslav Foglar: Rychlé šípy Jaroslava Foglara a Marko Čermáka - Doplněno příběhy nakreslenými Bohumírem Čermákem a Václavem Junkem
Alice Osemanová: Srdcerváči 5

Nick a Charlie jsou pořád hrozně zamilovaní. Konečně si řekli ta dvě magická slůvka a Charlie skoro přesvědčil mamku, aby mu dovolila u Nicka přespat. Chtěl by jejich vztah posunout o něco dál… ale dovede najít sebevědomí, které je k tomu potřeba?

můžete mít 3.6. - 4.6.

Petr Hugo Šlik: Rychlé šípy - sešit 4 Jaroslav Foglar: Rychlé šípy Jaroslava Foglara a Marko Čermáka - Doplněno příběhy nakreslenými Bohumírem Čermákem a Václavem Junkem
Petr Hugo Šlik: Rychlé šípy - sešit 4

V moderním sešitovém vydání Rychlých šípů najdete původní díly slavného komiksu i nové příběhy ze světa Jaroslava Foglara od současných tvůrců.

můžete mít 3.6. - 4.6.

Dav Pilkey: Dog Man: Fetch 22 Ljuba Štíplová: Skvělé příběhy čtyřlístku - 1976-1979
Dav Pilkey: Dog Man: Fetch 22

Sotva náš hrdinný psopolicajt odvrátil jednu katastrofu, už se na svět řítí další! Tentokrát v podobě zlovolné víly Férové Fany a dvaadvaceti megavzteklých pulců s telekinetickými schopnostmi.

můžete mít 3.6. - 4.6.

George Orwell: 1984 - Grafický román Ljuba Štíplová: Skvělé příběhy čtyřlístku - 1976-1979
George Orwell: 1984 - Grafický román

Jedno z nejznámějších děl světové literatury v sobě pojí prvky společensko-politického a vědecko-fantastického románu.

můžete mít 4.6. - 5.6.

Ljuba Štíplová: Skvělé příběhy čtyřlístku - 1976-1979 Ljuba Štíplová: Skvělé příběhy čtyřlístku - 1976-1979
Ljuba Štíplová: Skvělé příběhy čtyřlístku - 1976-1979

V této knize ilustrovaných příběhů oblíbené čtveřice Čtyřlístku jsou příběhy našich dětí, kterým v té době bylo právě deset let. Jsou zdravé, hravé a dravé.

můžete mít 4.6. - 5.6.

René Goscinny: Indián Umpa-pa Donald Mustard: Fortnite X Marvel Nulová válka sebrané vydání
René Goscinny: Indián Umpa-pa

Představte si místo nepoddajné galské vesničky a římské říše v době antiky francouzskou loď u břehů Ameriky v 18. soletí. Na palubě není Asterix ani Obelix, ale rytíř Hubert z Listového Těsta.

můžete mít 6.6. - 10.6.

Christos Gage: Batman/Fortnite Bod nula sebrané vydání Donald Mustard: Fortnite X Marvel Nulová válka sebrané vydání
Christos Gage: Batman/Fortnite Bod nula sebrané vydání

Platnost kódu vypší 1.5.2025. BATMAN VSTUPUJE DO SVĚTA FORTNITE! Na nebi nad Gothamem se objevila trhlina. Zdá se, že každý, kdo jí projde, je přenesen do jiného světa… a tenhle svět přitahuje nejen Batmana, ale i další, dost nebezpečné lidi.

můžete mít 4.6. - 5.6.

Donald Mustard: Fortnite X Marvel Nulová válka sebrané vydání Donald Mustard: Fortnite X Marvel Nulová válka sebrané vydání
Donald Mustard: Fortnite X Marvel Nulová válka sebrané vydání

Platnost kódu vyprší 31.12.2024. Světy Marvelu a Fortnite se střetávají! Ten, kdo se ocitne na ostrově v realitě nula, skončí uvězněný v nekonečné opakující se válce.

můžete mít 3.6. - 4.6.

Džian Baban: Drak nikdy nespí Mathieu Gabella: Modrá CREW 17 - Jednorožec (3-4)
Džian Baban: Drak nikdy nespí

Komiksové album Drak nikdy nespí je převyprávěním středověké legendy o založení města Trutnova.

můžete mít 6.6. - 10.6.

Mathieu Gabella: Modrá CREW 17 - Jednorožec (3-4) Mathieu Gabella: Modrá CREW 17 - Jednorožec (3-4)
Mathieu Gabella: Modrá CREW 17 - Jednorožec (3-4)

Velkolepý boj o lidské tělo, duši a dějiny vrcholí! Ambroise Paré a jeho spojenci – lékaři, vědci a anatomové – už vědí, kde začaly umělé změny lidského organismu, kdo je způsobil a kdo jich chce zneužít pro posílení své moci.

můžete mít 4.6. - 5.6.

Džian Baban: Rychlé šípy - sešit 6 Mathieu Gabella: Modrá CREW 17 - Jednorožec (3-4)
Džian Baban: Rychlé šípy - sešit 6

V moderním sešitovém vydání Rychlých šípů najdete původní díly slavného komiksu i nové příběhy ze světa Jaroslava Foglara od současných tvůrců.

můžete mít 3.6. - 4.6.

Jaroslav Foglar: Rychlé šípy - sešit 5 Gege Akutami: Jujutsu Kaisen Prokleté války 10 - Večerní předehra
Jaroslav Foglar: Rychlé šípy - sešit 5

V moderním sešitovém vydání Rychlých šípů najdete původní díly slavného komiksu i nové příběhy ze světa Jaroslava Foglara od současných tvůrců. Tématem jsou tentokrát povídky – výtvarně je zpracovali Jiří Grus, Miroslav Schönberg a Michal Kocián.

můžete mít 3.6. - 4.6.

Asterix - Zlatý menhir Gege Akutami: Jujutsu Kaisen Prokleté války 10 - Večerní předehra
Asterix - Zlatý menhir

Zpěvák Trubadix se zúčastní soutěže galských bardů a padne poté do rukou Římanů. A tak znovu přichází chvíle pro Asterixe a Obelixe, kteří musejí zachránit situaci.

můžete mít 6.6. - 10.6.

Gege Akutami: Jujutsu Kaisen Prokleté války 10 - Večerní předehra Gege Akutami: Jujutsu Kaisen Prokleté války 10 - Večerní předehra
Gege Akutami: Jujutsu Kaisen Prokleté války 10 - Večerní předehra

Mechamaru alias Kókiči Muta se pod příslibem nových končetin rozhodl uzavřít pakt s prokletými duchy. Nakonec však došlo k neshodám a Muta teď musí čelit hrozbě smrti z rukou Mahita. Naštěstí má tajný plán, jak se zachránit…

můžete mít 4.6. - 5.6.

Hakuri: Pokoj v barvách štěstí 6 Sfé R. Monster: Minecraft komiks Druhá kniha příběhů
Hakuri: Pokoj v barvách štěstí 6

Tvrdohlavá dívka poprvé od svého únosu neví, co si má myslet. Dívka a její únosce utekli z Tokia a našli si nové štěstí. Potom ale narazili na detektiva Macubaseho.

můžete mít 4.6. - 5.6.

Hakuri: Pokoj v barvách štěstí 7 Sfé R. Monster: Minecraft komiks Druhá kniha příběhů
Hakuri: Pokoj v barvách štěstí 7

Tvrdohlavé dívce se poprvé od únosu naskytnou další možnosti. Macubase přichází s nečekanou nabídkou. S nabídkou, kterou by dívka správně měla přijmout… Ale to ona nechce.

můžete mít 4.6. - 5.6.

Sfé R. Monster: Minecraft komiks Druhá kniha příběhů Sfé R. Monster: Minecraft komiks Druhá kniha příběhů
Sfé R. Monster: Minecraft komiks Druhá kniha příběhů

Pokračování úspěšné první knihy kreslených příběhů ze světa Minecraftu! VÍTEJTE zpět ve Středosvětě, kde naše parta plánuje svou nejnovější výpravu k mořskému paláci!

můžete mít 4.6. - 5.6.

Cugumi Óba: Death Note Zápisník smrti 5 Cugumi Óba: Death Note Zápisník smrti 5
Cugumi Óba: Death Note Zápisník smrti 5

Šachová partie plná překvapivých zvratů ještě zdaleka nekončí! Kdo je kořist a kdo lovec?

můžete mít 4.6. - 5.6.

Cugumi Óba: Death Note Zápisník smrti 6 Cugumi Óba: Death Note Zápisník smrti 5
Cugumi Óba: Death Note Zápisník smrti 6

Jeden z členů mocné firmy Jocuba je nový Kira… a L na něj začíná líčit past! Jenže políčit na někoho, kdo vládne nadpřirozenými schopnostmi, není žádná legrace, zvláště když nikdo pořád ještě neví, jak ty schopnosti vůbec fungují.

můžete mít 4.6. - 5.6.

Cugumi Óba: Death Note Zápisník smrti 4 Cugumi Óba: Death Note Zápisník smrti 5
Cugumi Óba: Death Note Zápisník smrti 4

Druhý smrtonoš Zjevení druhého Kiry zkomplikovalo už tak nelehkou situaci vyšetřovacího týmu. Na pozvání L vstupuje do týmu i Light. Rychle se mu podaří dešifrovat skutečný význam zprávy svého následovníka. Co přinese střetnutí dvou vlastníků Zápisníků smrti?

můžete mít 4.6. - 5.6.

Cugumi Óba: Death Note Zápisník smrti 8 Takeši Obata: Death Note Zápisník smrti 7
Cugumi Óba: Death Note Zápisník smrti 8

Do hry vstupují nové postavy a začíná nové kolo smrtící hry na kočku a na myš. Light má, zdá se, všechno pod kontrolou, ale přicházejí další protihráči. Inteligentní, záhadní a nebezpeční. Ale Light se nedá zastavit. Má svůj cíl. Být bohem nového, dokonalého světa.

můžete mít 4.6. - 5.6.

Takeši Obata: Death Note Zápisník smrti 7 Takeši Obata: Death Note Zápisník smrti 7
Takeši Obata: Death Note Zápisník smrti 7

Kira je obklíčený, ale ještě se pořád nehodlá vzdát. Podaří se Lightovi získat jeho zápisník? A podaří se mu dotáhnout do konce plány, které si připravil ještě před svým zatčením? Souboj mezi Lightem a L vstupuje do finální fáze.

můžete mít 4.6. - 5.6.

Joseph Rudyard Kipling: Kniha džunglí Takeši Obata: Death Note Zápisník smrti 7
Joseph Rudyard Kipling: Kniha džunglí

Slavný příběh Kniha džunglí je o lidském mláděti Mauglím a začíná, když jako malé batole unikne ze spárů lidožravého tygra Šér Chána. Je zachráněn rodinou vlků a později je přijat i za člena vlčí smečky.

můžete mít 4.6. - 5.6.