Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 40939596

KASA FIK pokladna HIT 15" se zákaznickým displejem bez licence, bílá, ano

KASA FIK pokladna HIT 15" se zákaznickým displejem bez licence, bílá, ano

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Velká profesionální pokladna s 15,6" dotykovým displejem a 11,6" zákaznickým displejem. Je vhodná pro všechny podnikatele, kteří vyžadují velký displej s perfektním přehledem. Vyberte si k ní program dle vašich preferencí – STANDARD nebo PREMIUM. Celý popis

Barva

YES
YES

Pokladní software

20 448 Kč
Zboží od: KASA FIK s.r.o.
20 448 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední kus
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

31.5.2024 na výdejním místě
31.5.2024 - 5.6.2024 na vaší adrese

Popis

Ideální pro maloobchod, restaurace nebo služby

Velká a přehledná stolní pokladna KASA FIK 15" se hodí zejména pro maloobchod, menší obchůdky, ale i služby. Velký 15,6" displej je ideální do provozu, kde je potřeba reagovat rychle na požadavky zákazníka a kde malý displej mobilní pokladny nepostačuje. Pokladna má velký 11,6" zákaznický displej, který zákazníka informuje o průběžné ceně jeho nákupu. KASA FIK 15" je skvělou volbou i do restaurace nebo bistra, kde svými praktickými funkcemi a přehlednou obsluhou zjednoduší každodenní chod podniku.

Akceptujte platby kartou přes Sumup

Pozvedněte své podnikání ještě o level více. KASA FIK 15" může pomocí bluetooth akceptovat platby kartou přes platební terminál SumUp.

Funkce aplikace STANDARD:

  • Neomezeně účtenek, položek, PLU
  • Tisk a historie jednotlivých účtenek
  • Storno platby
  • Poznámky k účtence
  • Zasílání účtenek a přehledů v elektronické formě emailem
  • Evidence pokladních příjmů a výdajů v hotovosti
  • Detailní přehledy prodejů i pro účetní
  • Podpora směnného provozu
  • Tisk loga na účtence
  • Možnost přiřazení uživatelských práv zaměstnancům
  • Přihlašování a docházka zaměstnanců
  • Evidence zákazníků
  • Podpora cizích měn 
  • Podpora pro plátce i neplátce DPH
  • Online záloha dat, možnost online archivace dat a zálohy dat emailem
  • Možnost evidence tržeb podle zákona o EET

Potřebujete více funkcí? Zkuste program PREMIUM

Pokud vlastníte gastro provoz a potřebujete gastro funkce jako například:

  • tisk do kuchyně nebo na bar,
  • grafickou mapu stolů,
  • odtěžování položek,
  • ukládání otevřených objednávek,
  • velkoobchodní režim bez DPH,
  • rozdělení cenových hladin
  • evidence tady/s sebou
  • a mnoho dalšího

doporučujeme Vám program PREMIUM. Najdete tam mnoho funkcí speciálně pro gastro provozy, které se Vám zajistě budou hodit. Podívejte se na seznam funkcí.

Vzdálená správa pokladny

Pokladna může zůstat na provozovně a vy budete mít i tak dokonalý přehled. Program PREMIUM nabízí možnost propojení pokladny s backoffice systémem, který umožňuje okamžitou online kontrolu vašeho podnikání. Dělejte exporty dat, změny v položkách i skladech nebo prohlížejte statistiky z pohodlí domova či kanceláře. Kdykoliv budete vědět, co se na provozovně děje. 

Technické parametry:

  • Dotykový 15" hlavní displej
  • externá 80 mm termotiskárna
  • Wifi+LAN+Bluetooth
  • 11,6 " zákaznický displej
  • Kapacita paměti 8GB
  • 4GB+64GB pamět
  • Android OS 11
  • Možnost rozšíření o nové funkce i příslušenství