Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 4.10.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 4.10.
Guess – Seductive Charm EDT 75ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Guess Dare EDT 100ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Guess 1981 Indigo for Women EDT 100ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Guess by Marciano EDP 100ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Guess Double Dare EDT 30ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Guess EDP 75ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Guess Tělový sprej 125ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Love Nirvana Dream – Body spray250ml Deostick, deospray, shower gel. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Love Sheer Attraction – Body spray250ml Deostick, deospray, shower gel. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Seductive EDT 75ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Seductive Flirt EDT 75ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
GUESS Seductive I´m Yours .Body Spray, For Women.250 ml
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Seductive Noir EDT 75ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Seductive Red EDT 75ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Guess – Sexy Skin Solar Warmth Tělový sprej 250ml Standard package. For women.
můžete mít 16.10. - 21.10.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, ylang-ylang, dubový mech, pivoňka, tangerinka, zelené jablko, magnolie, červené bobule, ambra, bergamot, cedr, konvalinka, jahoda, pižmo, frézie, broskev. Sada parfémovaná voda 75 ml + tělové mléko 100 ml.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, ylang-ylang, dubový mech, pivoňka, tangerinka, zelené jablko, magnolie, červené bobule, ambra, bergamot, cedr, konvalinka, jahoda, pižmo, frézie, broskev.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, ylang-ylang, dubový mech, pivoňka, tangerinka, zelené jablko, magnolie, červené bobule, ambra, bergamot, cedr, konvalinka, jahoda, pižmo, frézie, broskev. Sada parfémovaná voda 75 ml + parfémovaná voda 15 ml + tělové mléko.
Momentálně nedostupné
Složení parfému: jasmín, ylang-ylang, dubový mech, pivoňka, tangerinka, zelené jablko, magnolie, červené bobule, ambra, bergamot, cedr, konvalinka, jahoda, pižmo, frézie, broskev. Sada parfémovaná voda 75 ml + parfémovaná voda 15 ml + tělové mléko.
Momentálně nedostupné
Guess – Bella Vita Body Mist 250ml Standard package. For women.
Momentálně nedostupné
Guess – Bella Vita Shimmer Tělová mlha 250ml Standard package. For women.
Momentálně nedostupné
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.