Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: kardamom, kašmírové dřevo, mech, geranium, mořské tóny, kaviár, písek, citrusy, černý pepř.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: jablko, ambroň, fazole tonka, grapefruit, květ pomerančovníku, muškátový oříšek, santalové dřevo, levandule, černý pepř.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: santalové dřevo, geranium, květ pomerančovníku, fík, skořice, ambra, kumquat, vanilka, citronová kůra.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: kardamom, růžový pepř, orchidej, pačuli, vetiver, santalové dřevo, mandarinko-pomerančové aroma, list fialky, ambra, pižmo.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: jasmín sambac, Velvet, šalvěj, pivoňka, vanilka, bergamot, konvalinka, haitský vetiver, kosatec. Toužíte se stát hvězdou večírku a být neodolatelnou pro opačné pohlaví? Toaletní voda Seductive Noir vám toto může splnit Americká.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: růžový pepř, třešeň, magnolie, santalové dřevo, fazole tonka, mandle, fialka, vanilka, třešňový květ.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: jasmín, kašmírové dřevo, hruška, kořen kosatce, květ afrického pomerančovníku, vanilka, bergamot, olibanum, černý rybíz. Toaletní voda pro ženy Guess Seductive je koncipovaná jako květinově-ovocná vůně s dřevitým podtextem V roce.
můžete mít 3.6.
Složení parfému: jasmín, ylang-ylang, dubový mech, pivoňka, tangerinka, zelené jablko, magnolie, červené bobule, ambra, bergamot, cedr, konvalinka, jahoda, pižmo, frézie, broskev.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: jasmín, jablko, vetiver, leknín, hyacint, ananas, citron, santalové dřevo, ambra, růže.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: jablko, semiš, bílý pepř, peruánský balzám, santalové dřevo, bergamot, zázvor, muškátový oříšek, jedle, ambra, pižmo, levandule, pelyněk.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: švestka, hruška, pivoňka, pačuli, brambořík, růžová voda, bergamot, ambra, pižmo, frézie.
můžete mít 6.6.
Brand: Guess.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: jasmín, ostružina, lesní plody, mech, pačuli, květ jabloně, grapefruit, cedr, fialka, pižmo.
můžete mít 6.6.
Brand: Guess.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: jasmín sambac, Velvet, šalvěj, pivoňka, vanilka, bergamot, konvalinka, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 3.6.
Složení parfému: růžový pepř, třešeň, magnolie, santalové dřevo, fazole tonka, mandle, fialka, vanilka, třešňový květ.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: jasmín, malina, hruška, orchidej, vanilka, grapefruit, ebenové dřevo, pižmo, fialka.
můžete mít 6.6.
Složení parfému: jasmín, kašmírové dřevo, hruška, kořen kosatce, květ afrického pomerančovníku, vanilka, bergamot, olibanum, černý rybíz. Sada toaletní voda 75 ml + tělový sprej 125 ml.
můžete mít 6.6.
Tělový spray od značky Guess. Vámi vybrané balení má objem 250 ml.
můžete mít 30.5. - 31.5.
Tělový spray od značky Guess. Vámi vybrané balení má objem 250 ml.
můžete mít 30.5. - 31.5.
Guess By Marciano patří ke květinově-ovocným vůním pro ženy. Zpočátku vás osvěží grapefruit, curacao, kardamon, v srdci tato vůně skrývá květinové tóny v podobě pivoňky, jasmínu a zimolezu, na závěr ucítíte mošus a vanilku. Vůně byla uvedena na trh v roce 2007.
můžete mít 30.5. - 31.5.
Guess By Marciano For Men je citrusově-kořeněná pánská vůně vhodná pro každou příležitost. V prním okamžiku ucítíte pepř, v srdci vůně se skrývá tonik a v konečné fázi budete oslněni šťavnatou mandarinkou. Vůně byla na trh uvedena v roce 2007.
můžete mít 30.5. - 31.5.
Po dvou dámských vůních Dare a Double Dare uvedla značka v roce 2016 pánskou verzi Dare For Men, která představuje svobodu, sexappeal a dobrodružství. Tuto dřevitě-kořeněnou vůni sestavil francouzský parfémář Jacques Huclier. Hlavu tvoří bergamot a bílý pepř společně s jalovcovými bobulemi.
můžete mít 30.5. - 31.5.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.