10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny

Motivační literatura

Motivace – slovo v dnešní době velmi používané, velmi rozebírané. Přesto by jej každý popsal jiným způsobem. Motivační literatura je inspirující čtení a záleží na každém čtenáři, zda si z toho něco odnese. V dnešní době se s tímto druhem knih doslova roztrhl pytel. Je proto potřeba se v tomto žánru trochu zorientovat.

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Marek Blatný: Osobní pohoda a osobnost v celoživotní perspektivě Marek Blatný: Psychologie osobnosti - Hlavní témata, současné přístupy
Marek Blatný: Osobní pohoda a osobnost v celoživotní perspektivě

Vzájemné vztahy mezi pocity štěstí a spokojenosti a osobnostními vlastnostmi se staly v uplynulých desetiletích široce studovaným psychologickým tématem.

můžete mít 6.6. - 7.6.

Marek Blatný: Psychologie osobnosti - Hlavní témata, současné přístupy Marek Blatný: Psychologie osobnosti - Hlavní témata, současné přístupy
Marek Blatný: Psychologie osobnosti - Hlavní témata, současné přístupy

Monografie shrnuje nejnovější poznatky o hlavních tématech psychologie osobnosti – temperamentu, rysech, inteligenci, sebepojetí, motivaci a vývoji osobnosti. Důraz je kladen na vývoj v oboru za posledních pětadvacet let.

můžete mít 5.6. - 6.6.

Marek Čejka: Korán, meč a volební urna - Zdroje a podoby islamismu Marek Blatný: Psychologie osobnosti - Hlavní témata, současné přístupy
Marek Čejka: Korán, meč a volební urna - Zdroje a podoby islamismu

Text je komplexní prací, která mapuje teoretická východiska a praktické formy islamismu.

můžete mít 6.6. - 7.6.

Marek Dluhoš: Kabalistická teurgie Marek Hrubec: Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu
Marek Dluhoš: Kabalistická teurgie

Kniha shromažďuje dokumentační metodou poznatky o použití kabaly a teurgie ke spojení se světem duchovním a případném zpětném působení na naši realitu.

můžete mít 13.6. - 17.6.

Marek Hrubec: Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu Marek Hrubec: Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu
Marek Hrubec: Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu

V příspěvcích osmi autorů ze tří zemí střední Evropy se z různých pohledů vypráví o byrokratizaci a deformaci provozu vědeckého bádání a univerzit od devadesátých let 20. století.

můžete mít 6.6. - 7.6.

Marek Jakoubek: Krajané: hledání nových perspektiv Marek Hrubec: Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu
Marek Jakoubek: Krajané: hledání nových perspektiv

Autoři této kolektivní monografie se snaží na základě terénních výzkumu u krajanů z Bulharska, Srbska, Spojených států amerických, Ukrajiny a Chorvatska upozornit na nové rozměry bádání krajanské problematiky.

můžete mít 10.6. - 12.6.

Marek Kolařík: Interakční psychologický výcvik Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 - učebnice studenta
Marek Kolařík: Interakční psychologický výcvik

Kniha přináší konkrétní hry a postupy pro práci se skupinou. Vedoucím i členům skupiny umožňuje porozumět základním pravidlům a zákonitostem, kterými se práce s výcvikovou skupinou řídí.

můžete mít 12.6. - 14.6.

Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 - učebnice studenta Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 - učebnice studenta
Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 - učebnice studenta

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

můžete mít 6.6. - 7.6.

Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 1 - učebnice studenta Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 - učebnice studenta
Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 1 - učebnice studenta

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

můžete mít 6.6. - 7.6.

Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele
Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

můžete mít 6.6. - 7.6.

Marek Německý: Co drží společnost pohromadě? Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele
Marek Německý: Co drží společnost pohromadě?

V současném sociálněvědním diskursu nepatří otázky společenské integrace a sociálního řádu obecně k výrazně akcentovaným tématům.

můžete mít 10.6. - 12.6.

Marek Orko Vácha: Nemocí stala se pravda - Texty 2021-2023 Marek Moudrý: Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele
Marek Orko Vácha: Nemocí stala se pravda - Texty 2021-2023

Křesťanství je způsob, jakým je člověk na světě, křesťanství jsou oči, kterými vidíme svět a mysl, která vnímá svět, křesťanství je obloha v noci, křesťanství je sklenice červeného vína po nejlepším obědě v životě.

můžete mít 5.6. - 6.6.

Osobní rozvoj

Jako jeden z nejlepších autorů je bezpochyby Timothy Ferriss, kterého dostala mezi celebrity kniha Čtyřhodinový pracovní týden – ihned po vydání se stala světových bestsellerem. Ne jinak to bylo i u nás. Timothy Ferriss je proslulý především tím, že vše, co radí, poctivě zkouší nejdříve na sobě.

Don Miguel Ruiz, který se věnuje předávání učení starých Toltéků, je pro mnohé výborným učitelem. Jeho nejznámějším a velmi inspirativním dílem je titul Čtyři dohody.

Recenze:

Přečtěte si v naší literární kavárně recenzi knihy: Don Miguel Ruiz - Čtyři dohody - Kniha moudrostí starých Toltéků

Poselství Napoleona Hilla: „Cokoliv si lidská mysl dokáže představit a čemu dokáže uvěřit, toho lze dosáhnout“. Tento americký spisovatel nám zanechal opravdové motivační skvosty. Každý, kdo má zájem na sobě pracovat, by se měl s jeho tituly seznámit.

Poslední dobou často slýcháme slovo prokrastinace. Jak se vyhnout tomuto nešvaru se dozvíte v knize Konec prokrastinace, napsané Petrem Ludwigem.

Další český autor, významný český psychiatr Radkin Honzák, se usadil na žebříčcích naučné literatury s dílem Psychosomatická prvouka.

Pomoc v práci či v podnikání

Za kultovní titul pro každého podnikatele se dá zcela právem považovat Restart od Frieda Jasona. Tento průvodce podnikatelským minimem je mimořádně poučný. Jak řekl slavný marketingový guru Seth Godin: „Tuto knihu lze přehlížet jen na vlastní nebezpečí“. Za zmínku také stojí Ben Horowitz a jeho kniha S potížemi je jedna potíž.

Důležitým autorem je beze sporu Stephen R Covey, který získal pro rok 2012 druhou pozici v celosvětovém žebříčku nejvlivnějších profesionálů. Kniha 7 návyků skutečně efektivních lidí se stala mezinárodním bestsellerem.

Postřehy od úspěšných

Inspirujme se od lepších a úspěšnějších, oni si tu svoji cestu už vyšlapali a mohou nám pomoci ušetřit spoustu energie. Z českých autorů je nutné zmínit „Břicháče Toma“ – Tomáše Kosačíka. Nejen jeho knihy o hubnutí se staly bestsellery. Kniha Promrhané dny – Myšlenky, které mi změnily život je výborný titul, psaný skvělou formou a zcela jistě by si ho měl každý, kdo touží po změně ve svém životě, pořídit. Jeho knihy pomohly už tisícům lidí. Proto je také jedním z nejoblíbenějších českých autorů a neustále se jeho tituly pohybují na předních příčkách TOP titulů.

Mark Manson zaujal svojí knihou Důmyslné umění, jak mít všechno u pr**le. Titul se okamžitě dostal na vrchol žebříčků a stal se právem bestsellerem. Kniha se opírá o jeho životní zkušenosti a měla by se stát povinnou četbou každého, kdo se ocitá na prahu dospělosti.

Knih toho typu je velká řada a každý si v té škále najde právě to, co potřebuje. Motivační literatura většinou slouží k uvědomění si toho, co dobře víme, ale denně na to zapomínáme. Pomůže nám utřídit si své myšlenky a dokáže nás posunout správným směrem. V dnešní době je to velmi populární žánr, který získává oblibu u stále větší masy čtenářů.

^ Zpátky nahoru

Přečtěte si více v naší literární kavárně