Motivační literatura

Vydavatel: Computer Media

Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
  • Vydavatel
    Computer Media
    ×
Veličková Helena: Zločin a písmo Jiříčková Pavla: Mindful deník - Inspirativní zápisník pro zklidnění mysli
Veličková Helena: Zločin a písmo

Kniha zpracovává z grafologického hlediska desítky skutečně spáchaných zločinů, které se v letech 1918–1938 dostaly před Krajský soud v Olomouci.

můžete mít 24.9. - 25.9.

Chába Karel: Partneři a krize - Jak úspěšně překonat partnerskou krizi Jiříčková Pavla: Mindful deník - Inspirativní zápisník pro zklidnění mysli
Chába Karel: Partneři a krize - Jak úspěšně překonat partnerskou krizi

Každý partnerský vztah se v čase vyvíjí. Vztah obvykle začíná zamilovaností, bez které bychom do něj nikdy nevstoupili. Jakmile zamilovanost pomine, začíná to, čemu říkáme vztah.

můžete mít 24.9. - 25.9.

Jiříčková Pavla: Mindful deník - Inspirativní zápisník pro zklidnění mysli Jiříčková Pavla: Mindful deník - Inspirativní zápisník pro zklidnění mysli
Jiříčková Pavla: Mindful deník - Inspirativní zápisník pro zklidnění mysli

Zastavit se a nadechnout. Jen tak chvíli sedět, nic nedělat a naplno si uvědomovat vše, co k vám v daný okamžik přichází. Být mindful – být si vědom přítomného okamžiku, svých emocí, pocitů a oprostit se od všeho negativního a stresujícího.

můžete mít 24.9. - 25.9.

Rýdlová Jarmila: Tajemství psychiky - Lidské osudy očima odborníka Pospíšil J., Závodná Lucie S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy
Rýdlová Jarmila: Tajemství psychiky - Lidské osudy očima odborníka

Zajímáte se o psychologii? Chcete lépe porozumět životu, sami sobě i lidem okolo Vás?

můžete mít 24.9. - 25.9.

Pospíšil J., Závodná Lucie S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy Pospíšil J., Závodná Lucie S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy
Pospíšil J., Závodná Lucie S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky.

můžete mít 24.9. - 25.9.

Tinková Eva: Rétorika aneb Řeč jako nástroj Pospíšil J., Závodná Lucie S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy
Tinková Eva: Rétorika aneb Řeč jako nástroj

Rétorika není pouze nauka o správné mluvě. Pod rétorikou se skrývá řada dovedností, které většina z nás potřebuje pro každodenní komunikaci i k porozumění sdělovaným informacím.

můžete mít 24.9. - 25.9.