Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 985156002

Energy Sistem MP4 Touch Bluetooth Mint

Energy Sistem MP4 Touch Bluetooth Mint

Bluetooth MP4 přehrávač s integrovanou pamětí 8 GB. Možnost rozšíření o micro SD kartu, bezdrátové streamování hudby, vestavěný akumulátor s výdrží až 20 hodin, přehrává hudbu (MP3/WMA/FLAC ad.) i video (AMV), intuitivní dotykové ovládání, FM rádio, mikrofon, záznamník, barevný LCD displej. Celý popis
1 290 Kč
1 290 Kč

Jan K.
23.6.2017
V "kabelovém" režimu nemám tomuto přehrávači za ty peníze moc co vytknout, ale v režimu bluetooth je tento přehrávač v podstatě nepoužitelný. Veškeré skladby, které máte třeba v 50-100 složkách (albech), se vám v režimu bluetooth slijí do jednoho dlouhého seznamu dle abecedy, takže není možné vybrat jen jedno konkrétní album pro přehrání, ale postupně se vám přehrávájí všechny skladby, které máte v přístroji uloženy. Kontaktoval jsem kvůli tomu několikrát oficiálního dovozce tohoto zařízení do ČR, ale nedostal jsem žádnou odpověď. Nutno však říci, že spárování s bluetooth sluchátky (popř. micro systémem s bluetooth) funguje bez problémů a dosah signálu je překvapivě velký. Kdyby se podařilo vyřešit výše uvedený problém s přehráváním skladeb v režimu bluetooth, neměl bych k tomuto přehrávači vzhledem k jeho ceně žádnou podstatnou výtku a klidně bych mu dal 5 hvězdiček a všem bych ho doporučil, ale protože jsem přehrávač koupil i kvůli podpoře bluetooth, dávám jen 3 hvězdy, protože v tomto režimu je přehrávač nepoužitelný.
6.10.2023
Výborný přehrávač. Jsem s ním naprosto spokojen. V pohodě si pamatuje kde skončil s přehráváním a pak normálně zase naváže dál. Používám ho na poslech audioknih. Dodaná sluchátka jsou horší, ale na poslech tohoto druhu bohatě stačí. Na hudbu jsem ho zkoušel taky, ale to chce lepší sluchátka. Na bezdrátová funguje taky dobře, ale podstatně se zkrátí doba využití. Bluetooth žere dost baterku, ale na sluchátka s přímým propojením vydrží paradoxně zhruba 25 hodin. Na bezdrát maximálně 10 hodin. Ale za ty peníze je to dobrá koupě.
Dobrá výdrž baterie
Pamatuje si i při vypnutí kde skončil
Na bluetooth je výdrž baterie menší, než přes kabel
6.6.2023
Slušná výdrž baterie.
Trochu nelogická práce se soubory.
27.2.2023
Kvalitní produkt
Petr S.
7.4.2020
Dlouho se nabíjí, baterie vydrží poměrně málo ale jinak vše OK
Zdeněk S.
3.2.2020
Spokojenost.
Patrik Z.
3.10.2018
Kvalita zvuku není špatná, ale hodně záleží na použitých sluchátkách. Zvuk lze sice korigovat přednastavenými volbami rock, pop, jazz apod., ale nejdůležitější jsou opravdu sluchátka. Originální sluchátka nic moc, ani s Buxtony série 5xxx si to nesedlo, ale s Koss The Plug už slušný. Oceňuji minimální váhu, slušnou výdrž, podporu micro SD karet a možnost zamknout klávesy proti nechtěnému dotyku. Bluetooth ani rádio jsem nezkoušel.
27.8.2018
Ovládání je dost nešťastné, tlačítka jsou velmi jemná a reagují opravdu velmi citlivě, oproti tomu tlačítko na uzamčení kláves nejde prakticky jednou rukou ovládat. Takže při snaze zamknout zařízení se většinou omylem dotknu i ovládacích tlačítek a udělám něco, co nechci. Baterka moc nevydrží, obzvlášť při zapnutém BT. Skladby si to řadí po svém, změna řazení není možná.
17.7.2018
pouzivani s BT je velmi obtizne a nelogicke. Spojeni s BT reproduktorem se samovolne prerusuje.
Jarmila H.
19.2.2018
Koupila jsem pro otce, 91 roků, do nemocnice, kde nemohl spát...rychle se přístroj naučil ovládat a nyní ho poslouchá každý večer před spaním i doma. Důležitá je pro něj kombinace s rádiem. Jednoduše ho nabíjí přes jeho notebook. Doporučuji. Ale s kvalitními sluchátky.
30.1.2018
No používal jsem teprve asi 10x .Tlačítka jsou hodně citlivá stačí se trochu dotknout a písničky nepřeskakují po jedné,ale přeletí celý seznam. Taky se mi stalo že se při přehrávání několikrát zaseklo. Ale nemám ještě dost vyzkoušené
Oldřich Ž.
29.6.2017
Povedený výrobek, vše naprosto funkční, dobrý zvuk, BT funkční, rádio také. Ostatní funkce - knihy a video nepoužívám - na to je pro mne malý display. Doporučuji