10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1087733

GoGEN Frame 10 Wi-Fi

GoGEN Frame 10 Wi-Fi

Digitální fotorámeček s 10" dotykovým displejem a Wi-Fi pro snadné nahrávání fotek prostředníctvím mobilního telefonu. 4,7 GB vestavěné paměti pro vaše oblíbené fotografie. Celý popis
Produkt se již neprodává
2 489 Kč
Zboží od: MALL
2 489 Kč

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
15. 11. 2018
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda jde mít na jednom účtu připojeny dva fotorámečky. Děkuji za odpověď
20. 11. 2018
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, ano, z jednoho telefonu je možné ovládat více fotorámečků i si je pojmenovávat (např. babička, obývací pokoj, chodba). S přáním hezkého dne - Jaroslav Vykoukal - www.MALL.cz
4. 8. 2018
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den, asi po půl roce vcelku bezproblémového chodu Rámeček GOGEN FRAME 10 napsal na oranžový displej "Čekání na licenční klíč". Nic nefunguje. Reset nepomáhá. Četl jsem o tomto problému na jiném e-shopu a tam obsluha zprostředkovala kontakt na výrobce, který klíč pošle. Nechci výrobek zbytečně reklamovat, když lze chybu snadno odstranit. Prosím Vás o zprostředkování kontaktu. děkuji
6. 8. 2018
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, pomoci by měl tento mail na technickou podporu výrobku - info@gogen.cz S přáním hezkého dne - Jaroslav Vykoukal - www.MALL.cz
9. 8. 2018
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den, dotaz na vámi uvedený email výrobce jsem učinil ještě před vaším oslovením. Nikdo mi ale nereaguje (proto píši sem). Nemáte na výrobce telefonický kontakt? děkuji
9. 8. 2018
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, výrobce bohužel uvádí jen tento kontakt. Podařilo se mi najít servisní místo poblíž, které je uváděno jako autorizované a kde by snad mohli svižněji pomoci: TV služba NOVA, Nádražní 102, 70200 Ostrava 1, Telefon: 596 112 446, E-mail: servis@tsnova.cz , www.tsnova.cz , Otevírací doba: Po-Pá: 8 - 17 hodin Snad pomůže alespoň toto. V opačném případě se obávám, že jedinou cestou bude reklamace fotorámečku. S přáním hezkého dne - Jaroslav Vykoukal - mall.cz
27. 12. 2017
martin grygar
zakoupeno u vás - obraz perfektní, frameo výborné zásadní chyba - náhodný výběr fotek ? lze nějak řešit ? děkuji
2. 1. 2018
M Jaroslav Vykoukal
Dobrý den, zkuste prosím přímo technickou podporu výrobce na info@gogen.cz V návodu ani jiných podkladech bohužel možnost tohoto nastavení neuvádějí. S přáním hezkého dne - Jaroslav Vykoukal - www.MALL.cz