Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1415914

Nokia 6.2, 4GB/64GB, Black

Nokia 6.2, 4GB/64GB, Black

DÁREK: Digitální předplatné 6 titulů v hodnotě 4 800 Kč při nákupu všech smartphonů (platí do 31. 12. 2020 nebo do odvolání)! Akce platí jen pro registrované zákazníky. Více ZDE.

6,3" IPS displej s rozlišením 2280×1080 px, Android 9.0, 8jádrový procesor Snapdragon 636, 4 GB/64 GB, Dual SIM, dedikovaný slot na paměťovou kartu. Trojitý širokoúhlý fotoaparát s rozlišením 16 + 8 + 5 Mpx, 8Mpx selfie kamera. Baterie s kapacitou 3500 mAh, čtečka otisků prstů, NFC.
Celý popis
Produkt se již neprodává
5 590 Kč
Zboží od: MALL
5 590 Kč

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
11. 3. 2020
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Prosím Vás má niekto problémy s prehrávaním hudby stiahnutej z PC vo formáte MP3 ? Je to stiahnuté na naformatovanej SD karte.
11. 3. 2020
M Internet Mall
Dobrý den. S jakými problémy se při přehrávání potýkáte prosím? S pozdravem, www.MALL.cz
12. 3. 2020
rene petrík
Dobrý den.Problémy s prehrávaním hudby stiahnutej z PC vo formáte MP3.Nejde mi to prehrávat v aplikácii Google hudba.Mobil bol už aj restartovaný na výrobné nastavenie ale nepomohlo to.Zakaždým mi to inak ukladá,zobrazuje.Neukazuje to všetky albumy,rozdelí ich na 2 časti,v jenej som mal peničky s por.č. 1,2,8 a v tom druhom zvyšné.Stiahol som si aj iný prehrávač,no je to však podobné,omnoho lepšie ale nie uplne funkčne,vyskúšal som niekolko hudobných aplikácii.Riešil som to už aj cez Nokia podpora no nevedia prist na chybu,SD karta funguje spravne.Další problém bol foto a obrazky stiahnute cez PC.Jeden den ich mate v mobile a druhý už len niektore.Urobil som asi 40 fotiek s fotoaparatom cez den a večer som zistil že len 4 boli zobrazovane cele,2 fotky len s časti z vrchu a ostatne vobec nezobrazilo.Po restarte zatial s fotkamy neni problem.Další problem nastal so sim kartou.Mam 2 karty,českú a slovenskú,slovenská funguje správne a česká po reštarte nie,je jedno do akého slotu ju dám.Riešil som to u operátora,z ich strany je všetko v poriadku a nakolko sa to v predajni riešilo aj tým sposobom že moju sim kartu si vložil predajca do svojho telefonu a všetko fungovalo.Podla mojho názoru to bude skor nejaká výrobná chyba.Mobil nebol zakúpený u Vás.Len ako jediný tu máte diskusiu a recenzie.Dakujem
12. 3. 2020
M Internet Mall
Dobrý den. Ještě je možnost chyby v samotném propojení/přenosu z PC, avšak pokud Vám nefunguje SIM karta, doporučíme spíše reklamaci zařízení. S přátelským pozdravem, www.MALL.cz