Reklamace zboží

Reklamace v autorizovaném servisu

  • Nejrychlejší vyřízení
  • Bez omezení velikosti zboží
  • Dostupnost autorizovaného servisu se může lišit v závislosti na značce
Vyhledat autorizovaný servis

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku.
  3. Vyhledejte autorizovaný servis a postupujte dle jeho pokynů. Výrobek můžete servisu předat osobně nebo poslat přepravcem. Některé servisy zajišťují svoz zdarma po celém území ČR nebo vám výrobek opraví přímo doma.
  4. Průběh vyřizování své reklamace můžete sledovat v autorizovaném servisu.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Reklamace na MALL prodejně

  • Předání zdarma
  • Osobní přístup
  • Bez omezení velikosti zboží
Zobrazit prodejny

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Zboží přineste na kterýkoliv náš MALL Shop. Připravte si číslo objednávky nebo kopii prodejního dokladu. Na pobočce výrobek převezmeme a odešleme k reklamaci.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Reklamace přes Zásilkovnu

  • Doprava zdarma
  • Dostupnost po celé ČR
  • Maximální součet všech tří stran zásilky je 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 70 cm. Maximální hmotnost je 5 kg. Minimální rozměry zásilky jsou 10×7×1 cm.

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Zadejte
    na reklamaci zboží. Případně můžete ručně vyplnit Reklamační list a přiložit do balíku.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balík musí splňovat parametry stanovené firmou Zásilkovna.
  4. Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód 94979108 a číslo objednávky.
    Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!
  5. Po obdržení zásilky výrobek odešleme k reklamaci do autorizovaného servisu.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Reklamace na MALL prodejně

  • Předání zdarma
  • Osobní přístup
  • Bez omezení velikosti zboží
Zobrazit prodejny

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Zboží přineste na kterýkoliv náš MALL Shop. Připravte si číslo objednávky nebo kopii prodejního dokladu. Na pobočce výrobek převezmeme a odešleme k reklamaci.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Reklamace s využitím přepravce

  • Dostupnost po celé ČR
  • Bez omezení velikosti zásilky
  • Cena dopravy v závislosti na zvoleném přepravci a velikosti zásilky Zobrazit přepravce

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Zadejte
    na reklamaci zboží. Případně můžete ručně vyplnit Reklamační list a přiložit do balíku.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
  4. Zboží pošlete Vámi zvoleným přepravcem na naše reklamační oddělení:

    Internet Mall - Reklamační oddělení
    Logistické centrum MALL CZ
    Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
    Poděbradská 771
    250 90 Jirny
  5. Po obdržení zásilky výrobek odešleme k reklamaci do autorizovaného servisu.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Časté dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
  • V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů, která se počítá od doručení všech náležitostí. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.
  • V případě reklamace zboží koupeného na IČ jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.
V jakém stavu mám zboží reklamovat?

Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.

Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.

Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Reklamace na MALL prodejně

Připravte si číslo objednávky nebo si vezměte fakturu, která byla součástí zásilky.

Reklamace zboží s využitím přepravce

  • Doporučujeme zadat online požadavek a postupovat dle pokynů průvodce.
  • Vše můžete případně vyřídit také vyplněním Reklamačního listu. Do balíku následně vložte vyplněný formulář a kopii nákupního dokladu.
Jak mám zboží správně zabalit?
  1. Zvolte vhodnou krabici s ohledem na rozměry a hmotnost zboží. Krabice by vždy měla být s rezervou minimálně několika centimetrů větší než zboží, aby bylo možné kraje vyplnit vhodným tlumícím materiálem.
  2. Prostor v krabici vyplňte tlumícím materiálem tak, aby se zboží v krabici nemohlo pohybovat.
  3. Do balíku vložte fakturu a vyplněný formulář odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.
  4. Všechy strany balíku přelepte lepicí páskou, aby nedošlo k rozlepení během přepravy.
Jaké přepravce mohu využít pro vrácení zboží?

Zásilkovna:

Balík musí splňovat parametry stanovené firmou Zásilkovna.

Maximální hmotnost je 5 kg.

Minimální rozměry

Maximální rozměry

Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky je 120 cm

Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód 94979108číslo objednávky.

Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku! Je na něm uvedeno číslo zásilky, které nezbytně potřebujeme pro případnou komunikaci s přepravcem.

Jiný přepravce:

Zboží pošlete Vámi zvoleným přepravcem na naše reklamační oddělení:

Internet Mall - Reklamační oddělení
Logistické centrum MALL CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771
250 90 Jirny

Jak reklamovat velký/těžký výrobek?

V případě, že chcete reklamovat větší výrobek, máte na výběr následující možnosti:

  • Obrátit se na autorizovaný servis a domluvit svoz nebo opravu na místě.
  • Libovolně velký a těžký výrobek - Na kterékoliv naší prodejně.
  • Do hmotnosti 31,5 kg - dopravce DPD.
  • Nad 31,5 kg - dopravce Toptrans.
Jak reklamovat zboží od partnera?

Zboží zakoupené v rámci partnerského prodeje můžete reklamovat standardními cestami jako zboží zakoupené přímo od MALL.

Musím výrobek přinést v originálním obalu?

Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.

Je potřeba s reklamovaným výrobkem dodat i příslušenství?

Ano, dodejte výrobek i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a autorizovaný servis bude požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku.

Co když je vadné jen příslušenství, mám dodat i hlavní výrobek?

Při reklamaci příslušenství doporučujeme dodat i hlavní výrobek. Ve většině případů příslušenství není možné samostatně reklamovat.

Pokud se jedná o zabudovaný nebo velký výrobek, je možné napsat na [email protected]. My se vám ozveme s informací, jak s reklamací postupovat.

Mám ze servisu doklad o neopravitelnosti výrobku, co mám dělat?

V servisu vám sdělili, že je zboží neopravitelné a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus. Postupujte následujícím způsobem:

  1. Na adresu [email protected] pošlete e-mail s následujícími údaji:
    • Napište, zda chcete nový kus nebo vrátit peníze. Pokud chcete vrátit peníze, uveďte číslo bankovního účtu.
    • Přiložte potvrzení ze servisu (stačí čitelná fotografie).
    • Přiložte prodejní doklad (fakturu).
  2. Výrobek doručte zpět do společnosti MALL. Toto není nutné, pokud výrobek nemáte a potvrzení ze servisu obsahuje informaci, že si výrobek ponechal. Výrobek můžete vrátit jedním z následujících způsobů:
Jak mi bude opravené zboží doručeno?

Místo doručení opraveného zboží si vyberete při zakládání reklamace. Výrobek můžeme doručit na vámi vybranou prodejnou nebo přímo na vámi udanou adresu.

Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?

Pokud u nás máte založený účet, stačí se přihlásit do klientského centra.

Zůstanou mi data v reklamovaném telefonu, tabletu nebo notebooku?

S velkou pravděpodobností o ně přijdete. Součástí opravy v autorizovaném servise je uvedení zařízení do původního továrního nastavení. Doporučujeme vám pravidelnou zálohu dat ve vašem zařízení.

Může vyřízenou reklamaci převzít někdo jiný?

Ano, je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu nebo v mobilu SMS, ve které informujeme o vyřízení reklamace.

Jaké jsou podmínky doživotní záruky na pneumatiky?

Záruční doba je doživotní, vztahuje se na skryté vady. Pneumatika prodaná před více než 2 lety, bude případně nahrazována ve výši odpovídající zbývající části dezenénu nad zákonem stanovenou mez. Tato doba začíná dnem převzetí zboží a končí zánikem příp. úmrtím zákazníka.

Je-li závada odstranitelná, bude vada bezplatně odstraněna. V případě neodstranitelné vady bude zboží vyměněno na náklady prodávajícího.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
Neodborné montáže, zacházení či obsluhy nebo použití zboží v rozporu se stanoveným technologickým postupem,
Používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci nebo jiného porušení technologické kázně,
Poškození zboží přírodními živly,
Poškození zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s technologickými či jinými podmínkami uvedenými v dokumentaci,
Opotřebením po mez stanovenou zákonem.

Pozor! Výše uvedené záruční podmínky se nevztahují na motocyklové pneumatiky.

Nenašli jste, co jste hledali?

Naši odborní asistenti vám rádi poradí s výběrem od 08:00 do 17:00 na čísle +420 226 256 153