Klientské centrum

Klientské centrum slouží pro rychlý a snadný přístup ke všem datům týkajících se vašich objednávek. Stačí se pouze zaregistrovat a od té chvíle je vám k dispozici nepřeberné množství informací. Kdykoliv se můžete podívat na průběh vašich objednávek, změnit osobní údaje, fakturační či doručovací adresy, vytvořit si svůj vlastní profil, nechat si posílat newsletter s akčními nabídkami nebo hlídat momentálně nedostupné zboží.

none

Úvodní stránka

Úvodní strana klientského centra slouží jako přehledný rozcestník. Lehce vás navede do potřebné sekce, která vás právě zajímá. Nejnavštěvovanější bývá  seznam objednávek neboli „Moje objednávky“.

Menu se skládá z několika částí:

  • „Můj účet“
  • „Moje objednávky“
  • „Moje seznamy“
  • „Moji hlídací psi“
  • „Moje hodnocení“
  • „VIP klub“
  • „Moje dotazníky“
  • „Moje adresy“
  • „Moje profily“
  • „Moje údaje“
none

Můj účet

Sekce „Můj účet“,se skládá z několika částí:

  • „Moje adresy“ – přehled všech fakturačních a dodacích adres
  • „Moje profily“ – předvolené preferované způsoby platby a dopravy
  • „Můj newsletter“ – zasílání aktuálních akčních nabídek a slev z našeho obchodu
  • „Zrušení účtu“ – kompletní zrušení vašeho uživatelského účtu
none
none

Moje objednávky

Přehled objednávek

Je kompletní seznam vašich objednávek, pro rychlou orientaci seřazených od nejnovější po nejstarší. Každá objednávka má své unikátní číslo, které je důležité při komunikaci s operátory zákaznického centra nebo při osobním vyzvedávání zboží. V seznamu dále uvidíte datum vytvoření objednávky, celkovou cenu a také stadium, ve kterém se právě objednávka nachází.

Detail objednávky

Obsahuje všechny údaje, které jste uvedli při vytváření objednávky. Patří sem fakturační a dodací adresa, vybraný druh dopravy, platby a samozřejmě zboží, včetně počtu kusů a ceny. V detailu objednávky najdete také její číslo, stav vyřízení a stav zásilky či zásilek (zda bylo zboží vyzvednuto, doručeno).

Sledování objednávky (tracking)

Umožní vám krok po kroku sledovat co se právě děje s vaší objednávkou od chvíle co ji vytvoříte, a náš systém ji začne automaticky zpracovávat, až do chvíle, kdy si zboží vyzvednete, nebo vám bude doručeno.

none

Moje seznamy

K čemu slouží?

  • abyste mohli svým blízkým jednoduše naznačit, co byste si přáli
  • jako seznam zamýšlených nákupů, když už máte vybráno, ale nakupovat budete později

Více o nákupních seznamech najdete konkrétně v sekci nákupní seznamy.

none

Moji hlídací psi

Můj hlídací pes bezpečně pohlídá dostupnost nedostupného zboží a upozorní vás na změnu, bez toho, aniž byste museli denně sledovat, zda již bylo zboží naskladněno.

Jak založit hlídacího psa?

U jednotlivých produktů stačí kliknout na Hlídat cenu, nastavit částku a je hotovo. My už vám dáme vědět. Pokud pro vás již není hlídání daného produktu aktuální, můžete ho v klientském centru zrušit.

none
none

Moje hodnocení

Přehled hodnocení

V seznamu naleznete výrobky, které jste si u nás objednali. Podělte se s ostatními o vaše zkušenosti s danými produkty a pomozte jim tak v jejich výběru. K dispozici máte dva druhy hodnocení, hvězdičkové a slovní, kde můžete podrobněji vyjádřit svůj názor na daný produkt. Hodnotit mohou pouze opravdoví majitelé zboží.

Detail hodnocení

Pro snazší vyplnění uvádíme „Popis hodnocení“ (kolik hvězdiček znamená nejlepší hodnocení) a „Tipy pro hodnocení“, které vám napoví jakým způsobem hodnotit. U každého hodnocení máte na výběr, zda si přejete zobrazit u hodnocení svůj e-mail nebo hodnotíte jako anonymní uživatel.

Hodnocení – detail produktu

Kde uvidíte své hodnocení? Hvězdičkové hodnocení je vidět okamžitě pod obrázkovou galerií v detailu hodnoceného produktu, slovní hodnocení pak po schválení našimi administrátory, v záložce „Hodnocení“, také v detailu hodnoceného produktu.

Více o Hodnocení majitelů

none

Moje dotazníky

V přehledu dotazníků můžete sledovat vaše dotazy a k nim příslušné naše odpovědi. Díky dotazníkům se od vás můžeme dozvědět, co bychom měli na obchodě zlepšit či doplnit.

Dotaz můžete položit u kteréhokoliv zboží v záložce Diskuze. Po schválení dotazu vám bude na dotaz odpovězeno a váš dotaz můžete právě najít ve vašem přehledu.

none

Moje adresy

V případě, že zboží objednáváte i na jinou než hlavní adresu („Můj účet“) je možné si tuto novou adresu přidat do seznamu, ať už se jedná o adresu dodací či fakturační. Adres můžete zadat hned několik, odpadá vám tak nutnost pokaždé adresy přepisovat.

none

Moje profily

Jsou ideální, pokud nakupujete pravidelně zboží na více adres, např. do firmy, na chatu, rodičům apod. Profily jsou určeny pro urychlení a zjednodušení nákupu. Po zřízení profilu nebudete muset při každém nákupu opakovaně vyplňovat stejné údaje, jako je dodací nebo fakturační adresa, platební metoda či způsob doručení. Při nákupu zboží jednoduše vyberete příslušný profil a veškeré údaje budete mít automaticky předvyplněné.

none

Můj newsletter

Chcete-li být informováni o novinkách, slevách nebo speciálních akcích, jako jsou doprava zdarma, produkty s dárky, sezónní výprodeje, akční sety, prodejní bestsellery nebo zboží s nejnižší cenou na trhu, zaškrtněte „Ano, chci odebírat newsletter“ a my vám ho budeme automaticky zasílat na vaši e-mailovou adresu.