CZ PR_R_E_EC,ED,NA/NB_Hockey Championship-start 23.4.


Nefunkční nové zboží

Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení? V takovém případě ho u nás nemusíte reklamovat, stačí zboží vrátit v rámci Odstoupení od kupní smlouvy. Vše tak proběhne rychleji.

Jak postupovat při vrácení

Vrátit zboží můžete jedním ze 2 způsobů:

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

Vrácení na prodejně

Vrácení na prodejně

Vracený výrobek můžete přinést na kteroukoliv naši prodejnu, spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad. Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.

Zobrazit prodejny

ICON/Doprava_Platba/Kuryr Created with Sketch.

Vrácení poštou

Vrácení poštou

Pokud nemáte pobočku po ruce, můžete zboží vrátit poštou. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebietele od kupní smlouvy (PDF, 599 kB). Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:

    Internet Mall - Reklamační oddělení
    Logistické centrum MALL CZ
    Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
    Poděbradská 771
    250 90 Jirny


    Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.

Časté dotazy

Co vyzkoušet před vrácením zboží?

Pokud se jedná o mobilní telefon, tablet či počítač, určitě nejprve udělejte na zařízení tovární nastavení či recovery systému. Většinou bývá vada v aplikaci třetích stran a zboží jako samotné nakonec vadné není.

V takovém případě je nejlepší ozvat se podpoře výrobce:

Výrobek mi přišel mechanicky poškozený a nefunguje

Pokud výrobek přišel mechanicky poškozený a nefunguje, kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku, která s vámi domluví další postup.

Co dělat v případě, že mi nefunguje nebo přestal fungovat velký výrobek, např. lednice nebo pračka?

Pokud v době 14 dnů od převzetí přestal fungovat velký výrobek, např. lednice nebo pračka, kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku, která s vámi domluví další postup.

Potřebujete poradit?

+420 296 245 025 Po-Pá 8:00 – 20:00, So-Ne 9:00 – 18:00