Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 22942646

LAMAX WCall, Blue

LAMAX WCall, Blue

Dětské SmartWatch se slotem na SIM kartu pro oboustrannou komunikaci bez nutnosti připjení k telefonu. LAMAX WCall umožňují telefonovat, přijímat SMS zprávy, pořizovat fotografie i videa, hrát zábavné hry nebo nahrávat zvuk díky diktafonu. Výdrž na jedno nabití až 5 dní, 1,44“ dotykový displej, voděodolnost s krytím IP65. SIM karta přímo v balení. Celý popis
Produkt je momentálně nedostupný.
999 Kč
999 Kč

24.3.2023
Po necelem tydnu pouzivani prestala fungoval dotykova obrazovka. Je mozne nahravat videa a delat fotky, ale ty si ve spatne kvalite budete prohlizet pouze na mini obrazovce hodinek, protoze nelze stahnout. Jakekoliv zvuky nelze zeslabit. Chyby v programovani, ktere by teoreticky byly jednoduche odstranit.
nejde nastavit hlasitost vyzvaneni, her atd
fotky, videa nelze z hodinek stahnout
kvalita zvuku je velice nizka, fotek taktez
deti si sice mohou nahrat vyuku, ale nic moc z toho neuslysi a nestahnou si do PC
nelze jednoduse nastavit tichy mod vyzvaneni
20.3.2023
👍 dobre hodinky za rozumnou cenu
2.1.2023
jsme spokojení zatím bez problémů fungují
20.12.2022
Nefunkční kus. Musel jsem vrátit
11.12.2022
Hodinky LAMAX WCall nás mile překvapily v jednoduchosti ovládání a množstvím funkcí, jako je SOS tlačítko, volání a SMSky, budík, kalkulačka, foťák a mnoho dalších. My jsme spokojeni, že víme, že syn dorazil v pořádku do školy a syn je nadšený, že si může občas zahrát hry a zavolat babičce. S hodinkami jsme spokojeni.
Design
Funkce SOS
Čeština
Jednoduché ovládání
Výdrž baterie
Tichý režim
Chybí možnost nastavení vibrací při tichém režimu
10.12.2022
Ideální hodinky pro dítě mladšího školního věku, které ještě ani nemusí mít nelefon, nepotřebujete jej sledovat pomocí GPS a přece si potřebujete zavolat, či napsat sms zprávu. Jednoduché hodinky s možnosti volání a sms, kompletně v češtině, s dobře ovladatelným dotykovým displejem. To vše jsou LAMAX-WCall. Děti si mohou hrát jednu z 8 zábavných her, mohou ze svých výprav pořizovat fotografie či videa. Hodinky disponují také audiopřehrávačem, záznamníkem a budíkem. V případě nutnosti je v hodinkách uložen SOS kontakt pro nouzové volání. Kdo se obává možnosti vyrušení např.při vyučování, je možné hodinky přepnout do tichého režimu. Bát se nikdo nemusí ani zaspání, hodinky mají budík, který ráno dítě bez obav probudí. Hodinky mají dlohou výdrž, baterie vydrží při běžném použití nabitá týden. Řemínek na hodinkách je z velmi příjemného materiálu a hodinky vypadají dobře i na drobné dětské ručičce hubeného dítka. Výborné hodinky za dobrou cenu.
Jednoduchost hodinek
Příjemný materiál řemínku
Sedí i na drobné ruce
Kvalitní zvuk při volání
Hlasitost hodinek při hrách- lze přepnout do tichého režimu
9.12.2022
Krásné hodinky, hlavně jejich vzhled mě uchvátil ? ta barva řemínku ? do pár her už jsem se zaklikala. Paráda, že syn bude mít hodinky i mobil vždy na ruce a já ho budu mít pod kontrolou ? čtení sms, SOS volání, budík vše důležité na jednom místě ? těším se až je syn najde pod stromečkem ?
Hezké provedení
Nic
9.12.2022
Hodinky vypadají moc pěkně a syn je z nich nadšený. Jako rodič oceňuji zejména možnost volání, přičemž kvalita hovoru je na velmi dobré úrovni – bez šumu a plechového zvuku. Hodinky disponují mnoha funkcemi – možností přijímat SMS (bohužel je nelze z hodinek odesílat), tichý režim (ztlumení vyzvánění příchozího hovoru, zvukových efektů při hraní her a zvuku spouště kamery), dále budík (lze nastavit 3 alarmy), audio přehrávač (přes nabíjecí kabel lze do hodinek nakopírovat vlastní skladby z počítače), fotoaparát (kvalita nízká, ale pro dětská selfíčka z legrace asi vyhovující) nebo audio záznamník. Snímání doteků na displeji je slabší, někdy se stane, že hodinky reagují až třeba na 2. nebo 3. zmáčknutí, takže ovládání vyžaduje občas trochu trpělivosti – ale není to pravidlem. Líbí se mi, že lze na hodinkách nastavit jako jazyk češtinu i slovenštinu. Celkově hodinky doporučuji a za tu cenu není o čem. Jako první hodinky pro malé předškoláky a školáky super.
Příjemný materiál řemínku a svěží modrá barva.
Jednoduché, intuitivní ovládání.
Možnost zavolat dítěti a naopak, zavolat dítětem rodiči.
Hromada funkcí.
SOS tlačítko pro rychle vytočení prvního a druhého čísla v seznamu kontaktů.
Nízká cena
Na kalkulačce se nedá nic vypočítat, protože i dětské prsty jsou na jednotlivá políčka příiš velké (tudíž nelze zmáčknout správné políčko).
Nižší kvalita fotoaparátu.
Od hodinek se lehce odpojuje nabíjecí kabel – chtělo by to silnější magnet.
8.12.2022
Hodinky WCall mají kromě stěžejní funkce volání a SMS řadu dalších příjemných funkcí - fotoaparát, audio přehrávač, několik her a další vychytávky. Chybí mi zde ale krokoměr a GPS. Pro mě celkem důležité "drobnosti". Voděodolnost by také mohla být lepší. IP65 je fajn, ale na bazén se vzít nedají. Výdrž baterie je OK - při vysokém vytížení nám vydržely 3 dny. Oceňuji všudypřítomnou češtinu a jednoduché ovládání. Kamera je dalším benefitem těchto hodinek, ovšem žádnou super kvalitu fotek nečekejte. Pro menší děti však zcela dostačující hodinky, díky kterým budete mít své ratolesti pod kontrolou.
Design
Ovládání a dobře čitelný displej
Výběr her