Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 993233

Umax VisionBook 8Q Plus

Umax VisionBook 8Q Plus

UMAX VisionBook 8Q Plus s velikostí displeje 7,85" a rozlišením 1024 × 768 px s čtyřjádrovým procesor MediaTek o frekvenci 1,3 GHz a 1 GB operační paměti. O uložení dat se stará paměť s kapacitou 8 GB, možnost rozšíření pomocí microSD až do velikosti 32 GB. Tablet disponuje Wi-Fi, Bluetooth, GPS a dvojicí fotoaparátů s rozlišením 0,3 MPx a 2.0 MPx. S operačním systémem Android 6.0 Marshmallow. Celý popis
1 869 Kč
1 869 Kč

3.2.2018
Display působí na dotek, že má drsný povrch. Ale jde o zvyk. Jinak výborný tablet s dlouhou výdrží. Využíváno jako čtečka knih, přehrávač filmů. Uložiště lze rozšířit SD kartou. Při použití redukce USB OTG lze k tabletu připojit i flash disk. Pokud jste v dosahu Wifi tak i připojení na net a procházení pošty, FB a jiných věcí. Vše v pohodě. Není co vytknout. Za tu cenu ideální tablet.
11.8.2017
Jednoduchý, jeden ze základních typů. Pro děti jako první tablet úplně ideální.
Monika V.
7.8.2017
Cena odpovídá kvalitě. Nepodporuje sim karty. Divný povrch displeje. Zatím se neseká, poměrně rychlý.
Radek T.
14.7.2017
Tablet má pár drobných chybiček, ale za ty peníze nic podstatného. Displej je velmi slušný (výborný max. jas), pozorovací úhly jsou dobré, rozlišení displeje je pro mě osobně dostačující. Největší plus krom rychlého procesoru a slušné grafiky je naprosto čistý Android 6.0 bez jedné jediné aplikace navíc (takový Asus má svých předinstalovaných aplikací víc než dvacet...). Výdrž je průměrná - vždycky samozřejmě záleží, co kdo na tabletu dělá, jak využívá wifi, bt, gps, ad. - nikdy se výdrž nedá konkrétně hodnotit. Tablet používám převážně na čtení e-knih (proto velikost 8" a poměr stran 4:3), web (emaily, Youtube, atd.), hry hraju jen 2 nenáročné (Prší a Solitaire), na to je tenhle drobek za dva tisíce ideální. Sice mu trvá, než se připojí k wifi, ale pak už je všechno rychlé, načítání stánek je bezproblémově svižné, např. full HD videa na Youtube zvládá skvěle. Když to shrnu - je to sice nejlevnější 8" tablet, ale nevidím žádnou zásadní chybu ve srovnání např. s Asusem Memopad 8 nebo Alcatelem OneTouch 8 (mají displej 16:9 a o trošku vyšší rozlišení, ale nižší verze Androidu). Umax Visionbook 8q plus můžu jen doporučit.