Vrácení zboží

Vrácení na MALL prodejně

  • Předání zdarma
  • Okamžité vyřízení
  • Osobní přístup
  • Bez omezení velikosti zboží
Zobrazit prodejny

Postup vrácení:

  1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
  2. Zboží přineste na kterýkoliv náš MALL Shop. Připravte si číslo objednávky nebo kopii prodejního dokladu. Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup vrácení

Vrácení přes Zásilkovnu

  • Doprava zdarma
  • Dostupnost po celé ČR
  • Maximální součet všech tří stran zásilky je 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 50 cm. Maximální hmotnost je 10 kg. Minimální rozměry zásilky jsou 10×7×1 cm.

Postup vrácení:

  1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
  2. Zadejte
    na vrácení zboží. Případně můžete ručně vyplnit Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a přiložit do balíku.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balík musí splňovat parametry stanovené firmou Zásilkovna.
  4. Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód 94979108 a číslo objednávky.
    Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!
  5. Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup vrácení

Vrácení s využitím přepravce

  • Dostupnost po celé ČR
  • Bez omezení velikosti zásilky
  • Cena dopravy v závislosti na zvoleném přepravci a velikosti zásilky Zobrazit přepravce

Postup vrácení:

  1. Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu.
  2. Zadejte
    na vrácení zboží.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
  4. Zboží pošlete Vámi zvoleným přepravcem na naše reklamační oddělení:

    Internet Mall - Reklamační oddělení
    Logistické centrum MALL CZ
    Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
    Poděbradská 771
    250 90 Jirny
  5. Po obdržení zásilky výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup vrácení

Časté dotazy

Jak se počítá lhůta 14 dnů?
  • Trvá 14 kalendářních dnů (nikoliv pracovních).
  • Začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
  • Pro dodržení lhůty je klíčové, kdy jste nám své rozhodnutí o záměru zboží vrátit sdělili (vyplněním online formuláře, odesláním emailu nebo odeslaním balíku s průvodním dopisem).
V jakém stavu mám zboží vrátit?

Zboží uveďte do původního stavu, abychom Vám mohli vrátit jeho plnou cenu. V případě zjištění opotřebení jsme oprávněni ponížit vracenou částku.

U některých výrobků je z hygienických důvodů nutné vrátit výrobek nepoužitý případně i nerozbalený.

Mohu vrátit pouze jeden výrobek z objednávky?

Ano. U objednávek s více výrobky můžete vrátit libovolný počet výrobků a ostatní si ponechat.

Jaké dokumenty je potřeba přiložit?

Vrácení na prodejně

Připravte si číslo objednávky nebo si vezměte fakturu, která byla součástí zásilky.

Vrácení zboží s využitím přepravce

  • Doporučujeme zadat online požadavek a postupovat dle pokynů průvodce.
  • Vše můžete případně vyřídit také vyplněním formuláře Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Do balíku následně vložte vyplněný formulář a kopii nákupního dokladu.
Jak mám zboží správně zabalit?
  1. Zvolte vhodnou krabici s ohledem na rozměry a hmotnost zboží. Krabice by vždy měla být s rezervou minimálně několika centimetrů větší než zboží, aby bylo možné kraje vyplnit vhodným tlumícím materiálem.
  2. Prostor v krabici vyplňte tlumícím materiálem tak, aby se zboží v krabici nemohlo pohybovat.
  3. Do balíku vložte fakturu a vyplněný formulář odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.
  4. Všechy strany balíku přelepte lepicí páskou, aby nedošlo k rozlepení během přepravy.
Jaké přepravce mohu využít pro vrácení zboží?

Zásilkovna:

Balík musí splňovat parametry stanovené firmou Zásilkovna.

Maximální hmotnost je 10 kg.

Minimální rozměry

Maximální rozměry

Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky je 120 cm

Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód 94979108číslo objednávky.

Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku! Je na něm uvedeno číslo zásilky, které nezbytně potřebujeme pro případnou komunikaci s přepravcem.

Jiný přepravce:

Zboží pošlete Vámi zvoleným přepravcem na naše reklamační oddělení:

Internet Mall - Reklamační oddělení
Logistické centrum MALL CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771
250 90 Jirny

Jak vrátit velký/těžký výrobek?

V případě, že chcete vrátit větší výrobek, máte na výběr následující možnosti:

  • Libovolně velký a těžký výrobek - Na kterékoliv naší prodejně.
  • Do hmotnosti 31,5 kg - dopravce DPD.
  • Nad 31,5 kg - dopravce Toptrans.
Kdy mi vrátíte peníze?
  • Pokud zboží vrátíte osobně na prodejně, můžete dostat peníze ihned.
  • V případě vrácení na váš bankovní účet odesíláme peníze běžně do 5ti pracovních dnů od obdržení zásilky v našem distribučním centru, nejpozději do 14 dnů.
Jak vrátit zboží od partnera?

Zboží zakoupené v rámci partnerského prodeje můžete vrátit standardními cestami jako zboží zakoupené přímo od MALL.

Jsou nějaké způsoby vrácení zboží zdarma?

Výrobek můžete bezplatně vrátit na kterékoliv naší prodejně nebo při odeslání balíku přes Zásilkovnu a nahlášení PIN kódu 94979108.

Pokud využijete odeslání zásilky jiným dopravcem, náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Dorazilo mi poškozené zboží, co mám dělat?

Pokud vám dorazilo poškozené zboží, co nejdříve nám tuto skutečnost nahlaste.

Na které zboží se nevztahuje právo na odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech?

Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit zejména od smlouvy, pokud se jedná o:

  1. Služby
    Např. prodloužená záruka, pojištění zásilky, některé druhy přepravy, instalace spotřebiče, ...
  2. Zboží na zakázku
    Jedná se o zboží, které bylo vyrobeno nebo upraveno dle požadavků zákazníka.
  3. Hygienické výrobky
    Např. kartáčky, špuntová sluchátka, spodní prádlo, erotické pomůcky, ...
  4. Zboží podléhající rychlé skáze
  5. Media
    Např. videohry, hudební nosiče, předplatné, ...
  6. Ubytování, dopravu nebo zážitkové poukazy s konkrétním termínem
  7. Náhradní díl použitý v rámci servisního zásahu
    Pokud v rámci servisního zásahu došlo k instalaci nového náhradního dílu, tak již tento díl nelze vrátit.

Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno

Jaká je možnost a rozsah vyzkoušení zboží?

Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování všech funkcí, které má zboží splňovat dle požadavku zákazníka. Nemělo by však dojít k jeho opotřebení.

Pokud to není vysloveně nutné, nesundávejte ochranné fólie displejů a lesklých částí těl zboží a samolepky výrobce.

U některých výrobků je z hygienických důvodů nutné vrátit výrobek nepoužitý případně i nerozbalený.

Musím zboží vrátit v nepoškozeném obalu?

Obal není pro vrácení zboží nezbytný, nejedná-li se například o limitovanou edici, sběratelský kousek, u kterých se i obal započítává do hodnoty výrobku.

Pokud ale máte možnost, vraťte nám produkt v původním obalu, usnadní nám to jeho další případný prodej.

Co když se zboží při používání poškodilo?

Výrobek můžete vrátit i pokud je částečně poškozen, v takovém případě však budeme mít právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením.

Co když vrátím zboží nekompletní, např. bez příslušenství?

Abyste při vrácení zboží dostal zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží kompletní, tedy včetně všeho příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. Pokud například vrátíte telefon bez sluchátek, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.

Co znamená Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu?

Pokud jste výrobek zakoupil v našem internetové obchodě jako spotřebitel (nemáte na faktuře uvedeno IČ), máte v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Tohoto práva můžete využít ve chvíli, kdy vám výrobek z nějakého důvodu nevyhovuje nebo neodpovídá vašim představám.

V rámci procesu vrácení můžete být vyzváni k uvedení důvodu vrácení. Pro nás je tato informace hodnotná, využíváme jí na zlepšení nabídky produktů. Poskytnutí však není povinné a důvod uvádět nemusíte.

Výrobek je zakoupen na IČ, mohu odstoupit od kupní smlouvy?

V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.

Pokud chcete mít možnost odstoupení od kupní smlouvy i jako právnická osoba, můžete využít program MALL.CZ pro firmy, státní správu a organizace.

Přepravce vyžaduje telefonické spojení na příjemce zásilky

Telefonní číslo pro řidiče přepravců je
+420 739 542 848.

Na tomto telefonním čísle není možné získat žádné informace k vratkám nebo reklamacím. Obsluhují jej expediční manipulanti, kteří k obsahu zásilek žádné další informace nemají.