Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 579130

Bosch PIE645B17E

Bosch PIE645B17E

Indukční varná deska Bosch PIE645B17E s nerezovým rámečkem. Nabídne vám 4 varné zóny s vyplepšeným povrchem HightSpeed, na kterém uvaříte až o 20% rychleji. Jistě uvítáte pohodlné a rychlé senzorové ovládání TouchSelect, kde můžete nastavit až 17 stupňů výkonu. Po určitém čase bez přerušení provozu se deska sama automaticky vypne, už si nemusíte dělat starosti, zda jste desku vypnuli, nebo ne. Celý popis
11 290 Kč
11 290 Kč

Ludmila T.
28.6.2016
je výborná, musela jsem se naučit na ní vařit, jediná vada je, že symboly jsou málo vidět musím si vždy rozsvítit ,ale jinak jsem velice spokojená, hlavně hodnotím rychlost vaření. Doba vaření se mi zkrátila minimálně o třetinu. Jsem spokojená.
20.5.2016
Nemam co vytknut, funguje ako ma. Zapojenie je na 2 fazy ....
18.2.2016
Spokojná, funguje ako som očakávala. Už nám netreba kanvicu na varenie horúcej vody
15.1.2016
Přešel jsem z klasické el. desky na indukci. Mám z této desky následující postřehy: PROTI 1. Kovový rámeček jsem chtěl. ALE tento nedoléhá na pracovní desku, protože je ze spodu průžicí hmota. Za desku bude tedy zalézat špína. 2. Zvuk desky při dotyku ovládání je opravdu hlasitý! Dost to otravuje. Naštestí se dá nastavit deska tak, aby byl zvuk pouze u vypnutí a zapnutí desky a ne při každém přidání a ubrání výkonu apod. 3. Celkově mi přijde ovládání dost nešikovné. 4. Při vysokých výkonech deska a hrnec navzájem velmi vybrují. Asi to ale jinak nejde. Nemám s indukcí zkušenosti. 5. Chtělo by to větší plochu plotýnky. Mám dojem, že plotýnky hřejí v menší ploše, než je namalovaná na desce. 6. Připojení má jen dvě fáze. Evidentně rozdělené na levou a pravou stranu desky. Z výroby jsou fáze spojené a připojení je připravené na jednofáz. 7. BOOST funguje současně na max dvou plotánkách s tím, že vždy jen jedna plotánka z každé poloviny desky (pravá, levá). Souvisí s bodem 6. PRO 1. Rychlá regulace výkonu! Připálí jídlo jen nešika. 2. Minutka na každé plotýnce navzájem nezávislé! !! 3. Zbytková teplota skla po vaření je "nízká" a popáleniny by asi nebyly tak dramatické jako u klasické el. desky. 4. samovypínání při odstavení hrnce.
Lenka M.
30.10.2015
+ hezký vzhled, vaří - booster nelze použít u více než dvou plotýnek naráz (a jen některých dvou). Hlasité zvuky ovládání. Stáhnout intenzitu nelze najednou, i když se drží prst na mínusu delší dobu, jede to k nule postupně, pomalu.
Toman R.
13.8.2014
Dobrá značka Dobrá cena