Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 972493

Bosch indukční deska PUE645BB1E

Bosch indukční deska PUE645BB1E

Indukční sklokeramická varná deska Bosch PUE645BB1Enerezovým rámečkem. Vlastní 4 indukční varné zóny s ovládáním TouchSelect, s kterým můžete velmi jednoduše ovládat zvolenou zónu a stupeň výkonu. Vaření bude mnohem rychlejší díky funkci PowerBoost, která zkrátí dobu uvedení do varu až o 50% a s funkcí Timeru se automaticky vypne varná zóna po uplynutí nastavené doby. Celý popis
8 990 Kč
8 990 Kč

Milan L.
23.1.2020
Nechápu, proč tato varná deska nemá možnost zapojení na 380V (3 fáze). Jednofázové napájení při maximálním příkonu zbytečně generuje vysoký proud a přišlo by mi "normální" mít možnost zapojit na oba systémy (paradox je, že svorkovnice je ready a 3-fáze... :-( Zpracování na výbornou Vaří dobře (s výkonnostním omezení 1 fáze) Ovládání by mohlo být o malinko lepší ale celkově nevadí. Velmi nepraktické zapojování (trouba od Bosch se dodává se zástrčkou, a varná deska s připojovacími kabely, takže to je pro elektrikáře) - nechápu ten nekonzistentní přístup...
30.6.2022
Rychlé převzetí,spokojenost,ale doma jsme výrobek rozbalili a zjistili ,že sklokeramická deska je prasklá.Vrácení proběhlo bez problémů,peníze vráceny ihned.
Miroslav J.
22.11.2021
Spokojeni.
Ladislav Z.
23.11.2020
Na 1 fázi ideální menší výkon trochu hučí stačí jistič 16 Amp.
8.8.2019
Předtím jsme měli desku AEG, byla lepší, ale bez kovového orámování - proto se jeden roh poškodil.Chtěli jsme proto další desku s kovovým rámečkem, což splňovala zakoupená deska Bosch, což je její jediné plus ve srovnání s deskou AEG. Bosch má daleko horší ovládání, pomalý náběh stupňů ohřevu a pomalé vypínání. Navíc je ovládací dotyková část desky špatně čitelná.
Jaroslav W.
25.12.2019
jako vždy OK
29.11.2018
Používám první týden, zatím spokojenost.
5.11.2018
Perfektni volba
28.12.2017
Výborné, vše funguje jak má oproti původní varné desce je mnohem tišší. Jen zvuková odezva tlačítek je trochu hlučnější.
Jitka J.
10.5.2017
Desku mám zatím jen krátce, ale zatím super. Snadné ovládání, dotykový panel lze ovládat lehkým dotykem a hned reaguje. Časový spínač s možností nastavit na každou plotýnku super, po uplynutí času se plotýnka sama vypne. Jediné co jsem si při objednání nevšimla a co mě trochu mrzí, že je možné desku napojit pouze na jednu fázi, na tři fáze nelze :(
Jaroslava S.
15.4.2017
zatím jsem velmi spokojena, rychlé vaření, čistá údržba, funkce power bost super, výrobek doporučuji