Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 560090

Electrolux EHH46540FK

Electrolux EHH46540FK

Indukční varná deska Electrolux EHH46540FK disponuje funkcí pro rychlejší dosáhnutí maximální teploty Booster na všech varných zónách. Pohodlným dotykovým ovládáním DirectAccess snadno nastavíte výkon jednotlivých varných zón. Pokud si budete potřebovat během vaření odskočit z kuchyně, můžete využít funkci Stop & Go pro rychlou deaktivaci všech varných zón stiskem jediného tlačítka. Celý popis
Ušetříte 4 101 Kč 13 090 Kč
8 989 Kč
Ušetříte 4 101 Kč 13 090 Kč
8 989 Kč

10.10.2016
je to ok, mám to tretí rok a bez jediného problému, spokojnosť
29.8.2016
Po roce provozu musím udělit plný počet hvězdiček. Výborná indukce, nebyl jediný problém. Doporučuji!!
Roman V.
26.8.2016
Náchylná k poškrábání, stačí jen posunutou hrnec po desce a škrábanec je na světě.
Daniel H.
5.1.2016
indukce je super, uplne jine vareni
14.12.2015
Spokojnosť.
Jakub O.
4.5.2015
Máme necelý měsíc ale vaříme teď poměrně často takže pár slov lze napsat. Předtím jsme měli poměrně slušnou sklokeramickou desku a ještě předtím jsme byli dlouho zvyklí na plyn takže se dá říci, že následují slova budou co se týče srovnávání docela přesná. Indukční varná deska je v porovnání s ostatními druhy varných desek opravdu nejrychlejší až jsme na to koukali jak puci. Na režim Boost jsou 4 litry vody vroucí hodně rychle tak do 5 minut bych to viděl (ještě jsem přesně neměřil) poté se voda vaří dále až dokonce je schopna i přetéci což v případě sklokeramiky nikdy nebylo možné. Reakce ztlumování a zesilování výkonu je okamžitá. Indukce je srovnatelná s plynem ne-li rychlejší. Na této desce se mi líbí plynulé a rychlé ovládání a opravdu fantastická údržba. Nikde se nic nepřipálí. Jsem už jenom za rok zvědav, jestli i ušetří nějakou tu korunku :-) desku vřele doporučejeme. Jo je to hlučnější vaření ale záleží na kvalitě nádobí a hlavně nejvíce hučí při Boostu při "normálních" teplotách je to v pohodě.
5.3.2015
Dokonalý stroj. První indukce, která se nevypne, když chcete pánev opravdu rozpálit. Všechny ostatní mají nějakou nesmyslnou ekopojistku, která zrovna, když chcete hodit maso do woku, vypne hořák...
24.2.2015
Spokojenost.
26.1.2015
Funguje jak má
12.1.2015
Jsme velmi spokojeni. Příjemné ovládání. Oceňuji velkou plotýnku na kraji. Nejvíce ji používám.
Jan M.
6.1.2015
Mám to, co jsem si představoval. Vyšší hlučnost je obecně vlastnost indukčních desek, takže zápor to není. Má inteligentní, ale přesto účinné chlazení výkonové části, dotykové ovládání je poslušné, funkčně bez problémů. Jako zápory bych uvedl děsný a málo hlasitý zvuk u minutky, který snadno přehluší digestoř. Připomíná gameover u digihry z 80. let. Pokud se plocha v části ovládání přetře vlhkým hadrem, deska tot hned zaznamená a protestuje pípáním. Je to jen upozornění, není to nijak na závadu. Předchozí Mora tak citlivá nebyla. Občas vydává některá plotna dost netradičný zvuk, jako by se nemohla pořádně rozstřídat požadovaná frekvence, ale stačí varnou nádobu z ní na okamžik nadzvihnout a hned zase vrátit a vše je v pořádku - nevím jestli jde o závadu nebo vlastnost. Celkově jsem však spokojen.
28.11.2014
Perfektne jednoduché, rýchle ovládanie, možno by mala byť veľká výhrevná plocha vzadu, ale to je o zvyku. Krásny jednoduchý dizajn. Len doporučujem, budete spokojný.
16.11.2014
Za dobu necelého měsíce od zakoupení jsme velice spokojeni s výrobkem, vaření je rychlejší. Zatím žádný problém, nastavování teplot posunem prstem je perfektní, je to rychlé a přesné. Bohužel až po instalaci jsme zjistili, že některé nádobí (i spec. nerezové hrnce a pánve) nelze používat a je nutná investic do nového nádobí.
13.11.2014
Skvelé ovládanie, vlastnosti ... veľká spokojnosť. Odporúčam
18.10.2014
Zatím žádný problém, velmi oceňuji nastavování teplot posunem prstem, je to rychlé a přesné. Jen je třeba si trochu nastudovat návod, deska má více možností :-). Velmi vřele doporučuji nepodcenit stavební připravenost pro desku. U minulé desky jsem to neudělal a díky tomu nefungovala zcela správně. Mám na mysli, odvětrání a správnou cirkulaci vzduchu, více v návodu u desky.