Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 971988

Siemens indukční deska EU631BEF1E

Siemens indukční deska EU631BEF1E

Indukční varná deska Siemens EU631BEF1E v černém provedení s fazetou vpředu. Vlastní 4 indukční varné zóny s funkcí PowerBoost, která zrychlý dobu uvedení do varu až o 50%. Pro vaší bezpečnost je vybavena 2-stupňovým ukazatelem zbytkového tepla a i dětskou pojistkou, která zablokuje ovládací panel a zabrání se tak nechtěnému přenastavení, nebo spuštění desky. Celý popis
8 602 Kč
8 602 Kč

Michal K.
1.4.2020
Ideální do paneláku s jednofázovým připojením. Od výrobce je již vybavena klasickým kabelem, jako běžný spotřebič. V menu lze pak ještě nastavit maximální výkon , dle použitého jističe. Výkon je plynulý bez vynechávání, jako to dělá Amica. Deska sama najde na jaké ploténce je hrnec. při stisknutí + se nastaví na maximální výkon (9), při použití - se nastaví hned na (4). Má sdružené ovládání pro všechny ploténky, takže je nutné, vždy označit danou ploténku a tu pak regulovat, není to nějaká chyba nebo extrémní překážka, ale existují už indukce, které mají oddělené nastavení pro každou zónu zvlášť, což je rychlejší.
Plynulý pulz
Od výrobce nainstalovaný kabel s zástrčkou (jako běžný spotřebič)
Lze regulovat maximální výkon ,dle použitého jističe, jak pro 3 fázové , tak pro jednofázové zapojení.
Lze vypnout pípání stisku tlačítek.
Výkon regulovaný od 1 do 9 a stím, že mezi každým stupněm je ještě mezistupeň (př. 8 - 8,5 - 9).
Jan P.
19.3.2021
Vyborna indukcni deska, vse funguje jak ma. Naprostá spokojenost. Doporučuji všem.
Tereza Č.
11.3.2021
vše v pořádku
7.7.2020
To, že desku jsem zapojila do zásuvky a hned vařila výborné. Dobrá volba do panelových bytů se slabšími jističi. Jediné, za co bych dala čtvrt hvězdy dolů, je trochu pisklavý zvuk ovládání a signálů. Ale dá se vypnout nebo omezit jen na signál chyby.
Lubomír B.
8.7.2023
Tato indukce má vidlici pro zapojení přímo do zásuvky (240V) - což jsem kvůli stávající elektroinstalaci potřeboval. S ohledem na toto omezení funguje perfektně. Jde i snížit výkon podle jističe. Takže co se týče výkonu a zapojení super. Trochu slabší se mi zdá ovládání. Postrádám např. tlačítko pauza, na které jsem byl zvyklý u konkurenční značky. I samotné zvyšování je krkolomnější než jinde užívané stupnice. Celkově ale dobrý.
Rozdělení výkonu s ohledem na zapojení na 240V
Ovládání by mohlo být u takto renomované značky lepší.
18.1.2019