Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1087611

SENCOR pákový kávovar SES 1710BK + dárek zrnková káva SENCOR SUPERPREMIO 250G

SENCOR pákový kávovar SES 1710BK + dárek zrnková káva SENCOR SUPERPREMIO 250G

Okamžitá sleva
MALL.CZ Dny – Sleva 20 % na vybrané domácí spotřebiče značky SENCOR s kódem 24MDW9CZ83 (platí od 9. 9. do 22. 9. 2024 nebo do vyprodání zásob)!
Pákové espresso Sencor SES 1710BK má ve výbavě nerezový filtr pro 1 nebo 2 šálky kávy. Jeho výhodou je extra místo pro velké hrnky, protiskluzová úprava základny a funkce krátkého předspaření.
Celý popis
Zdarma Dárek v hodnotě 299 Kč
SENCOR zrnková káva SUPERPREMIO 250G
gift
Produkt se již neprodává
1 699 Kč
Zboží od: MALL
1 699 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
Zánovní
S novou kartou za

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
8. 7. 2023
Jiří Caithaml
Dobrý den , chtěla bych se zeptat jaká je maximální výška šálku
10. 7. 2023
M Adéla Vyoralová
Dobrý den, bohužel, zde výšku šálku značka Sencor neuvádí.
2. 2. 2022
Richard Šebor
Dobrý den, jaký je prosím vnitřní průměr nerezového sítka na kávu?
2. 2. 2022
M Adéla Vyoralová
Dobrý den, tyto údaje u kávovaru nejsou k dispozici. Děkujeme za pochopení.
16. 1. 2021
Vladimír Vácha
Dobrý den! Nikde v návodu není uveden údaj o teplotě ohřáté vody.Podle mě by měla být mezi 88 až 93 st, zvláště pro espresso. Z tohoto kávovaru vychází voda o teplotě 70 - 72st.Zkoušeno i bez kávy. Káva mi přijde tak hodně slabá a barva světlá.
18. 1. 2021
M Adéla Vyoralová
Dobrý den, všechny kávovary jsou koncipovány tak, aby připravily kávu dle specifikací. Pokud máte pocit, že kávovar nefunguje správně, doporučujeme obrátit se na autorizovaný servis.
19. 1. 2021
Vladimír Vácha
Díky! Kávovar mám cca měsíc, takže spíše budu kávovar reklamovat. Když jsem spustil otočným ovladačem vodu (bez kávy), světýlko ohřevu po dvou vteřinách zhaslo a teplota spadla na 67 stupňů. Psal jsem přímo výrobci, ale zatím si hraje na mrtvýho brouka!
20. 1. 2021
M Adéla Vyoralová
Dobrý den, kávovar můžete reklamovat buď přes nás, nebo se obrátit na servis Sencor. Záleží na tom, co Vám bude vyhovovat. Je možné, že nefunguje ohřev tak, jak má.
29. 12. 2020
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den, ráda bych se zeptala, kávovar máme v provozu 5 dnů a zjistili jsme hned několik závad. Jak již tady bylo psáno, stalo se, že při přípravě kávy začala po chvíli káva přetékat bokem filtru, také někdy voda netekla vůbec nebo tekla naopak jen obarvená voda, zbytek se držel na kávě ve filtru v páce. Dnes se nám při spuštění kávy začalo v okolí páky i více kouřit, než by mělo být běžné. Opět se ve filtru nahromadila voda a začala přetékat. Prozkoušeli jsme i oba filtry. Mysleli jsme si, že může být problém v namletí kávy, proto jsme prozkoušeli více druhů kávy i více druhů namletí. Vyčistili jsme oba filtry. Pokaždé se objevil aspoň jeden problém. Občas se problémy opakovaly za sebou, výjimečně se druhá várka povedla. Chtěla bych se zeptat, kde ještě by mohl být problém a zda jsou výše uvedené problémy důvod k reklamaci / vrácení. Moc děkuji.
4. 1. 2021
M Adéla Vyoralová
Dobrý den, Váš dotaz jsme předali na dodavatele značky Sencor. Ten se domnívá, že budou nejspíš jen chybně přepnutá tlačítka pro výdej kávy a páry. Je potřeba vyzkoušet dle manuálu přepínání tlačítek pro kávu a horkou páru. V manuálu jsou tlačítka vyobrazena jako číslo 5 a 12. Pokud Vám tento postup nebude fungovat, doporučujeme obrátit se přímo na servis Sencor, kde to s Vámi budou moci dořešit po telefonu asistovaně. Případně se můžete obrátit na naše reklamační oddělení. Děkujeme za pochopení.
17. 1. 2021
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den, moc děkuji za rady, ale obávám se, že to nebude problémem. Tlačítko k aktivaci páry zapínáme vždy po použití filtru a následně vypínáme. Od začátku si hlídám přesný postup přípravy kávy včetně přepínače. Po dalším používáním jsme zjistili, že přetékání vody kolem filtru spolu s intenzivnějším kouřem je způsobeno tím, že se ve filtru káva přepálí. Při každé tvorbě kávy nastane buď situace přepálení kávy, kdy je ve filtru káva přepálená, úplně vysušená, voda přetéká ven a spustí se kouř nebo situace, kdy káva teče v pořádku, ale ve filtru zůstane větší množství vody - což je ta lepší varianta. Děkuji za radu kontaktovat přímo servis Sencor, vzhledem k problémům tak raději učiníme. Krásný den.
18. 1. 2021
M Adéla Vyoralová
Dobrý den, děkujeme za upřesnění. V tomto případě bude servis pro Vás nejlepším a nejrychlejším řešením. Zde najdete kontakty: https://www.sencor.cz/kontakt.
24. 2. 2020
DRAHOMIRA GARECOVA
Dobrý den, chci se zeptat kde je závada, když po použití páry při šlehání mléka a následné přípravě kávy po chvíli začne protékat káva bokem filtru. A také jestli má zůstavat voda ve filtru po udělání kávy. Kávu dávám přesnou odměrku a melu mlýnkem De´Longhi KG89 na určenou jemnost. Děkuji za odpověd´ Garecová
24. 2. 2020
M Adéla Vyoralová
Dobrý den, příčin může být několik, většinou to bývá 1) příliš jemně namletá káva, zkusila bych o fous hrubší mletí (závisí totiž i na druhu kávy, způsobu pražení) nebo 2) může být znečištěná spařovací hlava (doporučuji párkrát naprázdno spustit espresso-pouze nechat protéct vodu, aby se propláchla), nebo 3) může být znečištěné sítko (doporučuji nechat odmočit a propláchnout, dírky v případě ucpání, tak prošťouchnout tenkou jehličkou). Pokud toto nepomůže, tak pak jedině kontaktovat servis Sencor. Adéla Vyoralová www.MALL.cz