Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 564146

Sony Playstation 4 - 500GB

Sony Playstation 4 - 500GB

Herní konzole PlayStation 4 je určena pro hráče, kteří se chtějí vydat na neuvěřitelné výpravy do vzdálených světů a být součástí propojené herní komunity. Zaručuje větší, odvážnější a více strhující zážitky. Objevte multimediální zařízení nové generace, které nabídne možnosti ovládání pomocí hlasu a gest, rozpoznání obličeje hráče a mnohem více. Celý popis
8 048 Kč
8 048 Kč

Žaneta K.
4.5.2016
S Playstationem jsem spokojen, jen se dost prehriva a obcas pada pri hrani her fps.
Anna Š.
6.1.2016
Špičková kvalita super provedení o grafice ani nemluvím je top a co víc dodat vřele všem doporučuji :-)
1.1.2016
Vše v pořádku vše funguje.
Martin J.
11.8.2015
Je to dělo:)
25.6.2015
super konzola...odporučam...
28.4.2015
+ výkon, obraz, rychlost + ovladač + shareplay + žádný region lock + koupená hra jde prodat (tím se dá dost ušetřit). - placený multiplayer (a to dost blbým způsobem- jde jen předplatit na měsíc, tři a rok. Lepší by byly herní hodiny, takhle když si člověk zaplatí PS Plus na tři měsíce a za ty tři měsíce hraje dvě hodiny, tak prakticky vyhodil prachy) - zatím nevyšla žádná pořádná hra (což je u herní konzole dost zásadní problém) - cena her - vychází prakticky jen hry bez splitscreenu
Lukáš B.
16.3.2015
Nejlepší herní konzole na trhu. Prostě nic vytknout ani nejde, možná slabší výdrž baterie u DS4.
12.12.2014
Perfektní a bezkonkurenční.
Jiří K.
13.11.2014
cena, kvalita, vybavení je nej
11.9.2014
Skvela next gen konzola s vybornou grafikou. Odporucam zakupit hru Last of Us Remastered.
Štěpán K.
8.5.2014
Vynikající herní konzole, tichá, výkonná, skladná, designově vypadá hezky (i když asi trochu upřednostňuju design PS3 Slim kvůli jeho zaoblenosti, PS4 je na mě trochu moc hranatá, ale to je otázka vkusu). Velmi příjemně mě překvapilo uživatelské rozhraní, které je krásně rychlé a plynulé. Dále mnohem větší důraz na sociální interakce s ostatními hráči a přáteli a celková propojenost systému se světem. Nevýhodou je samozřejmě možnost multiplayerového hraní jen při předplacení Playstation Plus, která zatím navíc neposkytuje dostatečnou návratnost free her na PS4 (1 hra měsíčně na PS4 dle výběru týmu Playstation Europe, v této době jen menší indie hry). Dále je zatím nevýhodou poměrně malý výběr her, ale to se velmi rychle změní k lepšímu.
15.2.2014
Lepší než jsem čekal
8.1.2014