Reklamace zboží

Reklamace v autorizovaném servisu

  • Nejrychlejší vyřízení
  • Bez omezení velikosti zboží
  • Dostupnost autorizovaného servisu se může lišit v závislosti na značce
Vyhledat autorizovaný servis

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku.
  3. Vyhledejte autorizovaný servis a postupujte dle jeho pokynů. Výrobek můžete servisu předat osobně nebo poslat přepravcem. Některé servisy zajišťují svoz zdarma po celém území ČR nebo vám výrobek opraví přímo doma.
  4. Průběh vyřizování své reklamace můžete sledovat v autorizovaném servisu.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Reklamace na MALL prodejně

  • Předání zdarma
  • Osobní přístup
  • Bez omezení velikosti zboží
Zobrazit prodejny

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Zboží přineste na kterýkoliv náš MALL Shop. Připravte si číslo objednávky nebo kopii prodejního dokladu. Na pobočce výrobek převezmeme a odešleme k reklamaci.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Reklamace přes Zásilkovnu

  • Doprava zdarma
  • Dostupnost po celé ČR
  • Maximální součet všech tří stran zásilky je 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 50 cm. Maximální hmotnost je 10 kg. Minimální rozměry zásilky jsou 10×7×1 cm.

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Zadejte
    na reklamaci zboží. Případně můžete ručně vyplnit Reklamační list (English claim form) a přiložit do balíku.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balík musí splňovat parametry stanovené firmou Zásilkovna.
  4. Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód 94979108 a číslo objednávky.
    Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!
  5. Po obdržení zásilky výrobek odešleme k reklamaci do autorizovaného servisu.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Reklamace na MALL prodejně

  • Předání zdarma
  • Osobní přístup
  • Bez omezení velikosti zboží
Zobrazit prodejny

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Zboží přineste na kterýkoliv náš MALL Shop. Připravte si číslo objednávky nebo kopii prodejního dokladu. Na pobočce výrobek převezmeme a odešleme k reklamaci.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Reklamace s využitím přepravce

  • Dostupnost po celé ČR
  • Bez omezení velikosti zásilky
  • Cena dopravy v závislosti na zvoleném přepravci a velikosti zásilky Zobrazit přepravce

Postup reklamace:

  1. Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
    Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.
  2. Zadejte
    na reklamaci zboží. Případně můžete ručně vyplnit Reklamační list (English claim form) a přiložit do balíku.
  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
  4. Zboží pošlete Vámi zvoleným přepravcem na naše reklamační oddělení:

    Internet Mall - Reklamační oddělení
    Logistické centrum MALL CZ
    Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
    Poděbradská 771
    250 90 Jirny
  5. Po obdržení zásilky výrobek odešleme k reklamaci do autorizovaného servisu.

Pokud chcete získat další informace, můžete se podívat do sekce Časté dotazy.

Postup reklamace

Časté dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
  • V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů, která se počítá od doručení všech náležitostí. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.
  • V případě reklamace zboží koupeného na IČ jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.
V jakém stavu mám zboží reklamovat?

Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.

Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.

Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Reklamace na MALL prodejně

Připravte si číslo objednávky nebo si vezměte fakturu, která byla součástí zásilky.

Reklamace zboží s využitím přepravce

  • Doporučujeme zadat online požadavek a postupovat dle pokynů průvodce.
  • Vše můžete případně vyřídit také vyplněním Reklamačního listu (English claim form). Do balíku následně vložte vyplněný formulář a kopii nákupního dokladu.
Jak mám zboží správně zabalit?
  1. Zvolte vhodnou krabici s ohledem na rozměry a hmotnost zboží. Krabice by vždy měla být s rezervou minimálně několika centimetrů větší než zboží, aby bylo možné kraje vyplnit vhodným tlumícím materiálem.
  2. Prostor v krabici vyplňte tlumícím materiálem tak, aby se zboží v krabici nemohlo pohybovat.
  3. Do balíku vložte fakturu a vyplněný formulář odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.
  4. Všechy strany balíku přelepte lepicí páskou, aby nedošlo k rozlepení během přepravy.
Jaké přepravce mohu využít pro vrácení zboží?

Zásilkovna:

Balík musí splňovat parametry stanovené firmou Zásilkovna.

Maximální hmotnost je 10 kg.

Minimální rozměry

Maximální rozměry

Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky je 120 cm

Zásilku odneste na podací místo Zásilkovny, která umožňuje odesílání balíků. Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód 94979108číslo objednávky.

Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku! Je na něm uvedeno číslo zásilky, které nezbytně potřebujeme pro případnou komunikaci s přepravcem.

Jiný přepravce:

Zboží pošlete Vámi zvoleným přepravcem na naše reklamační oddělení:

Internet Mall - Reklamační oddělení
Logistické centrum MALL CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771
250 90 Jirny

Jak reklamovat velký/těžký výrobek?

V případě, že chcete reklamovat větší výrobek, máte na výběr následující možnosti:

  • Obrátit se na autorizovaný servis a domluvit svoz nebo opravu na místě.
  • Libovolně velký a těžký výrobek - Na kterékoliv naší prodejně.
  • Do hmotnosti 31,5 kg - dopravce DPD.
  • Nad 31,5 kg - dopravce Toptrans.
Jak reklamovat zboží od partnera?

Zboží zakoupené v rámci partnerského prodeje můžete reklamovat standardními cestami jako zboží zakoupené přímo od MALL.

Musím výrobek přinést v originálním obalu?

Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.

Je potřeba s reklamovaným výrobkem dodat i příslušenství?

Ano, dodejte výrobek i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a autorizovaný servis bude požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku.

Co když je vadné jen příslušenství, mám dodat i hlavní výrobek?

Při reklamaci příslušenství doporučujeme dodat i hlavní výrobek. Ve většině případů příslušenství není možné samostatně reklamovat.

Pokud se jedná o zabudovaný nebo velký výrobek, je možné napsat na [email protected]. My se vám ozveme s informací, jak s reklamací postupovat.

Mám ze servisu doklad o neopravitelnosti výrobku, co mám dělat?

V servisu vám sdělili, že je zboží neopravitelné a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus. Postupujte následujícím způsobem:

  1. Na adresu [email protected] pošlete e-mail s následujícími údaji:
    • Napište, zda chcete nový kus nebo vrátit peníze. Pokud chcete vrátit peníze, uveďte číslo bankovního účtu.
    • Přiložte potvrzení ze servisu (stačí čitelná fotografie).
    • Přiložte prodejní doklad (fakturu).
  2. Výrobek doručte zpět do společnosti MALL. Toto není nutné, pokud výrobek nemáte a potvrzení ze servisu obsahuje informaci, že si výrobek ponechal. Výrobek můžete vrátit jedním z následujících způsobů:
Jak mi bude opravené zboží doručeno?

Místo doručení opraveného zboží si vyberete při zakládání reklamace. Výrobek můžeme doručit na vámi vybranou prodejnou nebo přímo na vámi udanou adresu.

Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?

Pokud u nás máte založený účet, stačí se přihlásit do klientského centra.

Zůstanou mi data v reklamovaném telefonu, tabletu nebo notebooku?

S velkou pravděpodobností o ně přijdete. Součástí opravy v autorizovaném servise je uvedení zařízení do původního továrního nastavení. Doporučujeme vám pravidelnou zálohu dat ve vašem zařízení.

Může vyřízenou reklamaci převzít někdo jiný?

Ano, je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu nebo v mobilu SMS, ve které informujeme o vyřízení reklamace.

Jaké jsou podmínky doživotní záruky na pneumatiky?

Záruční doba je doživotní, vztahuje se na skryté vady. Pneumatika prodaná před více než 2 lety, bude případně nahrazována ve výši odpovídající zbývající části dezenénu nad zákonem stanovenou mez. Tato doba začíná dnem převzetí zboží a končí zánikem příp. úmrtím zákazníka.

Je-li závada odstranitelná, bude vada bezplatně odstraněna. V případě neodstranitelné vady bude zboží vyměněno na náklady prodávajícího.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
Neodborné montáže, zacházení či obsluhy nebo použití zboží v rozporu se stanoveným technologickým postupem,
Používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci nebo jiného porušení technologické kázně,
Poškození zboží přírodními živly,
Poškození zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s technologickými či jinými podmínkami uvedenými v dokumentaci,
Opotřebením po mez stanovenou zákonem.

Pozor! Výše uvedené záruční podmínky se nevztahují na motocyklové pneumatiky.

Jaká je záruční lhůta pro nové a pro „zlevněné zboží“?

Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u nového spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující spotřebitel i kupující podnikatel mají nárok na 2 letou záruční dobu na nákup nového zboží na MALL.CZ, pokud není uvedeno u konkrétního produktu jinak. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Kupující-spotřebitel a kupující-podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, u „Zlevněného zboží“ zboží dle následujícch níže.

  • Na výrobek v kategorii Rozbaleno je poskytována záruka v délce 24 měsíců. Výrobek byl pouze rozbalený a může mít poškozený nebo náhradní obal, např. z důvodu nafocení zboží do našeho katalogu. Obsah balení je kompletní a zboží je v bezchybné kvalitě.
  • Na výrobek v kategorii Zánovní je poskytována záruka v délce 21 měsíců. Zánovní zboží mohlo být vyzkoušeno nebo krátkodobě používáno. Může nést známky lehkých estetických vad (např. drobné škrábance), které ale vizuálně příliš neruší a nemají žádný vliv na použitelnost. Zboží prošlo důkladnou kontrolou a je plně funkční bez omezení. Může mít poškozený nebo náhradní obal, obsah balení nemusí být kompletní, ale vždy obsahuje příslušenství nutné k neomezujícímu provozu výrobku.
  • Na výrobek v kategorii Použité je poskytována záruka v délce 12 měsíců. Použité zboží může nést známky předchozího používání. Po jeho vrácení prošlo důkladnou kontrolou a je plně funkční bez omezení. Může mít poškozený nebo náhradní obal, všechno potřebné příslušenství k provozu výrobku, je ale vždy součástí balení.

Na vybrané bílé zboží a elektroniku si můžete za výhodnou cenu zakoupit dalších 12 nebo 36 měsíců záruky navíc. Zjistěte více o službě pojištění prodloužené záruky.

Jaké jsou podmínky záruky?
  • Záruční doba běží od převzetí zboží.
  • Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  • Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží. Záruka se tedy nevtahuje na běžné snížení kapacity akumulátoru vzniklé v důsledku užívání zboží, jehož je akumulátor součástí.
  • Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
Jak získám záruční list a kde mi ho potvrdí?
  • Spolu se zbožím vám bude doručen i nevyplněný záruční list (pokud není přiložen, slouží jako záruční list faktura, která vám bude zaslána na e-mail po doručení zboží).
  • Záruční list vám rádi potvrdíme v našich prodejnách, a to po předložení daňového dokladu či jeho kopie. Záruční list můžete samozřejmě také poslat poštou - spolu s číslem své objednávky nebo okopírovanou fakturou - na adresu:
    Internet Mall, a.s.
    U garáží 1611/1
    170 00 Praha 7
    Potvrzený záruční list zašleme zpět na vaši adresu, kterou jste uvedli v objednávce (pokud neuvedete jinou).
  • Záruční listy nepotvrzujeme rovnou, protože zboží nevybalujeme a fyzicky nekontrolujeme. Toto privilegium přísluší vždy zákazníkovi, který si zboží zakoupil. Proto vám dáváme prostor zboží nejdříve pečlivě zkontrolovat a vyzkoušet.