CZ 2018-08-SG-BabiesMonth


Reklamace

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

Jak postupovat při reklamaci

Reklamovat zboží můžete jedním ze 3 způsobů:

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Created with Sketch.

Reklamace v autorizovaném servisu

Reklamace v autorizovaném servisu

Nejrychlejším způsobem reklamace je kontaktovat autorizovaný servis pro danou značku. Výrobek můžete servisu předat osobně nebo poslat poštou. Některé servisy zajišťují svoz zdarma po celém území České republiky nebo vám výrobek opraví přímo doma.

Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu). Některé servisy mohou požadovat i potvrzený záruční list. Záruční list vám rádi potvrdíme, zašlete jej s kopií faktury na náš zákaznický servis (Zákaznický servis Internet Mall, U garáží 1611/1, 17000 Praha 7). Obratem vám ho vyplněný vrátíme zpět.

Pokud autorizovaný servis v blízkosti vašeho bydliště nenajdete v našem seznamu, podívejte se ještě do záručního listu nebo na internetové stránky výrobce.

Zobrazit seznam servisů

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

Reklamace na prodejně

Reklamace na prodejně

S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme v kterékoliv prodejně Mall.

Pokud jste u nás registrovaní

a máte svůj klientský účet, můžete urychlit vyřízení reklamace na prodejně tím, že si reklamaci zaregistrujete ve svém účtu.

  1. Stačí se přihlásit ke svému účtu a vybrat Moje objednávky.
  2. Otevře se vám seznam vašich objednávek a zakoupených výrobků. Vyberte výrobek, který chcete reklamovat a klikněte na Reklamovat.
  3. Vyplňte Registrační formulář reklamace. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit. Poté klikněte na Pokračovat.
  4. Vytiskněte si Registrační formulář reklamace.
  5. Výrobek spolu s registračním formulářem a kopií prodejního dokladu přineste na vámi vybranou prodejnu.
  6. Průběh vyřizování své reklamace můžete sledovat ve svém účtu v Moje reklamace.

Pokud nejste u nás zaregistrovaní,

přineste, prosím, výrobek na kteroukoliv vybranou prodejnu spolu s dokladem o koupi výrobku.

  • Na prodejně spolu s vámi sepíšeme reklamaci.
  • Průběh vyřizování své reklamace vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

Podrobnější informace, jak řešit reklamaci, se dozvíte v Reklamačním řádu.

Zobrazit prodejny

ICON/Doprava_Platba/Kuryr Created with Sketch.

Reklamace poštou

Reklamace poštou

Výrobek můžete poslat přímo do reklamačního oddělení Mall.cz, kde rádi vaši reklamaci vyřídíme.

Pokud jste u nás zaregistrovaní

a máte svůj klientský účet, můžete urychlit vyřízení reklamace tím, že si reklamaci zaregistrujete ve svém účtu.

  1. Stačí se přihlásit ke svému účtu a vybrat Moje objednávky.
  2. Otevře se vám seznam vašich objednávek a zakoupených výrobků. Vyberte výrobek, který chcete reklamovat a klikněte na Reklamovat.
  3. Vyplňte Registrační formulář reklamace. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit. Poté klikněte na Pokračovat.
  4. Vytiskněte si Registrační formulář reklamace, Reklamační štítek a Adresní štítek.
  5. Reklamovaný výrobek pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy.
  6. Na balík nalepte adresní a reklamační štítek a pošlete do reklamačního oddělení Mall spolu s registračním formulářem a kopií prodejního dokladu.
  7. 30denní lhůta reklamace začne běžet po převzetí výrobku od dopravce. Průběh vyřizování své reklamace můžete sledovat ve svém účtu v Moje reklamace.

Pokud nejste u nás zaregistrovaní

nevadí, i tak vám rádi reklamaci vyřídíme.

  1. Stačí vyplnit Reklamační list. Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
  2. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte Reklamační list a doklad o koupi výrobku.
  3. Výrobek pošlete na adresu:
    Internet Mall – Reklamační oddělení
    Logistické centrum MALL CZ
    Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
    Poděbradská 771
    250 90 Jirny


    Na této adrese není možné vyřídit reklamaci osobně.
  4. Průběh vyřizování své reklamace vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.

Podrobnější informace, jak řešit reklamaci, se dozvíte v Reklamačním řádu.

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy Created with Sketch.

Servis u vás doma

Servis u vás doma

Porouchal se vám rozměrný výrobek např. lednička, pračka nebo velká televize? Výrobek nemusíte nikam vozit. Stačí kontaktovat autorizovaný servis, který s vámi domluví návštěvu servisního technika.

Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu). Některé servisy mohou požadovat i potvrzený záruční list. Záruční list vám rádi potvrdíme, zašlete jej s kopií faktury na náš zákaznický servis (Zákaznický servis Internet Mall, U garáží 1611/1, 17000 Praha 7). Obratem vám ho vyplněný vrátíme zpět.

Pokud autorizovaný servis v blízkosti vašeho bydliště nenajdete v našem seznamu, podívejte se ještě do záručního listu nebo na internetové stránky výrobce.

Zobrazit seznam servisů

Časté dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od Vás veškeré podklady. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.

V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody

Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?

Stačí vám doklad o koupi výrobku nebo vyplněný záruční list.

Pokud budete zboží posílat poštou, popište nám co nejpřesněji vadu výrobku, kterou u nás uplatňujete. Pro snadné vyplnění můžete použít buď Registraci reklamace ve svém klientském účtu nebo Reklamační list.

Musím výrobek přinést v originálním obalu?

Nemusíte, obal není součástí reklamačního řízení. Pokud však originální obal máte k dispozici, pomůže vám ochránit výrobek při přepravě.

Pokud výrobek posíláte poštou, vždy ho, prosím, pečlivě zabalte, aby se výrobek nepoškodil přepravě.

Je potřeba s reklamovaným výrobkem dodat i příslušenství?

Ano, dodejte výrobek i s příslušenstvím. Někdy může být příčinou nefunkčnosti právě příslušenství a autorizovaný servis bude požadovat jeho dodání. Tím by se zbytečně prodloužila doba opravy výrobku.

Co když je vadné jen příslušenství, mám dodat i hlavní výrobek?

Ano, při reklamaci příslušenství, doporučujeme dodat i hlavní výrobek. Obecně platí, že příslušenství není možné samostatně reklamovat.

Mám ze servisu doklad o neopravitelnosti výrobku, co mám dělat?

V servisu vám sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus.

V takovém případě můžete reklamaci dořešit:

  • osobně na kterékoliv prodejně MALL.CZ
  • poslat přímo do reklamačního oddělení MALL.CZ:
    Internet Mall – Reklamační oddělení
    Logistické centrum MALL CZ
    Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
    Poděbradská 771
    250 90 Jirny

    Na této adrese není možné vyřídit reklamaci osobně.

K dořešení vaší reklamace budeme potřebovat

  • opravný (montážní list),
  • záruční list (pouze u výrobků, kde servis k vyřízení reklamace požadoval záruční list)
  • kopii prodejního dokladu
  • výrobek, pokud na opravném listě není zapsáno, že výrobek si servis ponechal výrobek

Na základě zaslaných dokumentů posoudíme vaší reklamaci, následně vás budeme kontaktovat.

Jak mi bude opravené zboží doručeno?

Místo doručení opraveného zboží si vyberete při zakládání reklamace. Výrobek můžeme doručit na vámi vybranou prodejnou nebo přímo na vámi udanou adresu.

Kde zjistím, jak pokračuje vyřizování mé reklamace?

Je to velmi snadné

  • Pokud u nás máte založený účet, stačí se Přihlásit, otevřít Můj účet a kliknout na Moje reklamace. A to i v případě, že jste si reklamaci založil u nás na prodejně. Po kliknutí na Stav reklamace se vám zobrazí informace, v jaké stavu se reklamace právě nachází.
  • Pokud nemáte založený účet, kontaktujte, prosím, naši zákaznickou linku.
Zůstanou mi data v reklamovaném telefonu, tabletu nebo notebooku?

S velkou pravděpodobností o ně přijdete. Součástí opravy v autorizovaném servise je uvedení zařízení do původního továrního nastavení. Doporučujeme vám pravidelnou zálohu dat ve vašem zařízení.

Může vyřízenou reklamaci převzít někdo jiný?

Ano, je to možné. Pověřená osoba musí mít u sebe originál reklamačního protokolu nebo v mobilu SMS, ve které informujeme o vyřízení reklamace.

Jaké jsou podmínky doživotní záruky na pneumatiky?
  • Záruční doba je doživotní, vztahuje se na skryté vady. Pneumatika prodaná před více než 2 lety, bude případně nahrazována ve výši odpovídající zbývající části dezenénu nad zákonem stanovenou mez. Tato doba začíná dnem převzetí zboží a končí zánikem příp. úmrtím zákazníka.
  • Je-li závada odstranitelná, bude vada bezplatně odstraněna. V případě neodstranitelné vady bude zboží vyměněno na náklady prodávajícího.
  • Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
    • Neodborné montáže, zacházení či obsluhy nebo použití zboží v rozporu se stanoveným technologickým postupem,
    • Používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci nebo jiného porušení technologické kázně,
    • Poškození zboží přírodními živly,
    • Poškození zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s technologickými či jinými podmínkami uvedenými v dokumentaci,
    • Opotřebením po mez stanovenou zákonem.

Pozor! Výše uvedené záruční podmínky se nevztahují na motocyklové pneumatiky.

Potřebujete poradit?

+420 296 245 025
Po-Pá 8:00 – 20:00, So-Ne 9:00 – 18:00