Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 497811

SENCOR SVC 9031 BK

SENCOR SVC 9031 BK

Robotický vysavač Sencor SVC 9031 BK s funkcí automatického návratu do nabíjecí stanice po ukončení programu, v případě slabé baterie, nebo v případě zablokování koleček. Překoná práh o výšce až 2 cm. Nabízí 4 programy a funkci mop. Celý popis
Produkt se již neprodává
2 525 Kč
Zboží od: MALL
2 525 Kč

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
23. 4. 2019
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den, nedávno jsme zakoupili tento robotický vysavač. Zatím se nám ho podařilo uvést do chodu pouze 1x a od té doby hlásí chybu 02, což by mělo znamenat vyčistit prostřední kartáč. To jsme učinili a přesto po zapnutí vysavače a cca minutovém provozu se zastaví a na displeji dálkové ovladače je tato hláška. Děkuji za pomoc.
24. 4. 2019
M Adéla Vyoralová
Dobrý den, v tomto případě doporučuji obrátit se na servis značky Sencor, může se jednat o poruchu. Adéla Vyoralová www.MALL.cz
15. 2. 2018
Martina Recht
Dobrý den, dnes jsem zakoupila Sencor SVC 9031. V 10 hodin ráno jsem ho umístila do dokovací stanice a nyní je 21:25 a stále není nabitý (modré světlo bliká). Je normální, že se nabíjí již 12 hodin a stále není nabitý? Předem děkuji za odpověď.
19. 2. 2018
M Adéla Vyoralová
Dobrý den, doba dobíjení by měla být 12 – 15 hodin, dle stavu baterie. Pokud by se po těch 15 hodinách nedobila, doporučuji obrátit se na servis. Adéla Vyoralová www.MALL.cz
24. 10. 2017
Lukáš Niedermeier
Dobrý den, mám dotaz ohledně funkce úklidů různými směry (podél stěn, po spirále,...) Náš vysavač jezdí náhodně, ale ještě se nám nepodařilo zjistit, jak se nastavuje úklid podél stěn a podobné fce. V manuálu jsme to nenašli. Hledáme špatně nebo to tam opravdu není? Jak takto vysavač nastavit?Dekuji
26. 10. 2017
M Adéla Nývltová
Dobrý den, nastavit tyto programy nelze, vysavač je plně automatický a v průběhu vysávání je kombinuje náhodně, dle prostoru, ve kterém pracuje. S pozdravem Adéla Nývltová www.MALL.cz
5. 4. 2014
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Mám vysavač 3 měsíce,doposud jsem s ním byla spokojená,ale poslední týden uklízí pouze 15 min a jede se dobít,před tím vydržel jezdit cca 1,5 hodiny.Je to důvod k reklamaci? děkuji
7. 4. 2014
M Monika Řezníčková
Dobrý den, určitě doporučuji kontaktovat servisní středisko, kde technik může posoudit, zda se jedná o reklamaci.. Děkujeme za pochopení. Monika Řezníčková www.MALL.cz
20. 3. 2013
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Mam problem nekdy ted uz castweji nefunguje bocni kartac.
20. 3. 2013
M Josef Draštík
Dobrý den, doporučuji se obrátit na servis výrobce. http://www.sencor.cz/servisni-mista S pozdravem Josef Draštík www.MALL.cz