Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 525056

Sony CyberShot DSC-RX100 (DSCRX100.CEE8)

Sony CyberShot DSC-RX100 (DSCRX100.CEE8) je stvořen pro začínající i pokročilé fotoamatéry. 1" CMOS Exmor™ snímač nabízí rozlišení 20Mpix, vestavěný objektiv s 3,6× optickým zoomem se stabilizací obrazu začíná na výborné světenosti F1,8. Nechybí ani poloautomatický a plně manuální expoziční režim či podpora formátu RAW. Celý popis
8 990 Kč
8 990 Kč

Martin K.
7.3.2020
Používám původní I.generaci asi 5 let, v téhle cenovce jednoznačně nejlepší poměr cena/výkon vůbec (v Sony akci za cca 7.500,-). Bezporuchový. Zakoupil jsem první generaci znovu, neb jsem původní stroj vrátil zaměstnavateli. Ke kameře se nabízí též přechodový Magfilter, kdy se lepí (oboustranná samolepka) kolečko přímo na tělo objektivu a filtr se na něj posléze magneticky přichycuje - je tedy libovolně odnímatelný. Při použití v raw formátu a následnou editaci v LR vynikající výsledky. ISO nad 400 má již silný šum - snímač je přeci jen malý. Je třeba ho potlačovat opět v raw formátu ještě před exportem do jpg. Další generace kamery (II a výš) nabízí výklopný displej, wifi. Od IV.generace (tuším) vylepšený čip, poslední generace i větší rozsah zoomu. Nicméně u posledních generací cena již neúměrně vysoká (kolem 30.000,-).
Tomáš R.
24.12.2018
Úžasný fotoaparát, jednoduchý k pochopení i ovládání, vytvoří skvělé snímky i při nízké světelnosti. Skvěle se drží v ruce, trochu nešťastný je vyskakovací blesk, ale jinak opravdu vynikající kompakt. DOPORUČUJI!
Ondřej A.
18.11.2020
Opravdu dobrý fotoaparát. Kvalitní fotky i videa. Zkusil jsem koupit variantu od Sony za cca 5000 Kč, ale byla to naprostá hrůza, takže se opravdu vyplatí připlatit si a zvolit tento léty prověřený a osvědčený model.
28.7.2020
Velmi dobrá kvalita jak fotografií tak videa Opravdu malinký a skladny Celkem rychle se s ním člověk naučí, ovládání je poměrně intuitivní. Výběr několika režimů Může s ním fotit hezké fotky i úpl…
Cena Součástí balení není ani obal ani grip, za ty peníze by už ale mohl. Blesk v místě uchopu, není to vyloženě negativum ale je to nezvykle a člověk se občas lekne když blesk vyskočí.
Luděk H.
10.5.2020
super
2.11.2019
Bezvadně fotí , měl by to být základní model a nic podřadnějšího by se nemělo ani vyrábět . Některé slabší modely i od Sonyho jsou spíš pro děti do školky, kdejakej hloupej telefon je předčí.
11.1.2019
Prilis malo casu na to aby som produkt hodnotil!! (+) Zatial fotky vyzeraju dobre (-) Relativne slbu baterku
Petr Š.
23.1.2019
Po jednom dnu focení přestal číst paměťovou kartu, nepomohlo užití jiné karty a ani vyjmutí baterie - odeslán k reklamaci. Bohužel koupeno na ičo - jinak bych ho vrátil a vzal jiný. Perlička: foťák byl naprosto netknutý, ještě s folií na zadní straně - přesto ho pracovnice přijímající reklamaci označila: známky běžného opotřebení a vráceno cca po 14 dnech používání. Obrázek si udělejte sami. Fotí jinak pěkně, titěrná krytka kryje nabíjecí konektor, ale jak často ho budete nabíjet? Prima vestavěný blesk.
Alois N.
13.10.2018
Snad si zvyknu na to, že musím držet foťák tak, abych nedržel prstem blesk. Jinak spokojenost.
Daniel V.
29.8.2018
jsem velmi spokojen, je to dostačující foťák pro parádní snímky
Gabriel M.
25.8.2018
Som spokojný maximálne. Neviem čo vytknúť. Veľmi pekné video robí. Myslím si že top, akurát by som vytkol tú cenu a vyklápací displej by sa hodil, avšak ten kto chce nech si kúpi drahší model.
Aleš U.
24.7.2018
Fotoaparát zatím jen krátce. Jednoznačně skvělá optika. Velmi rychlé ostření. Úplně přiblížit na makro se nedá - nicméně, obraz je natolik kvalitní, že dodatečné zvětšení mi stačí. Minimální zaostřitelná vzdálenost bude někde kolem 20 cm. Neplatí při zoomu. Vzdálenost se prodlužuje. Pokud někdo využije blesk - jeho vyklopení určitě taky plus. Mínus, že nejde vyklopit display. Obraz na displeji je ostrý a hezky viditelný i ve dne. Velké plus - kroužek pro volbu režimů vedle spouště - jako u zrcadlovek. Plně funkční M režim, včetně zobrazení hodnot EV+-. Plus přesné (zvětšené) doostření pomocí ostřícího kroužku v režimu manuálního ostření. Reálné zobrazení scény, tedy pře, či podexpozice a hloubka ostrosti. Velmi měkké a příjemné podání neostrých oblastí. Chromatická aberace je minimální, lehce zřetelná v okrajových oblastech. Reflexy jsou i se sluncem v záběru v pohodě. Rozsah zoomu mi stačí. f/1,8 za to stojí. Stativový závit je kovový, bohužel mimo osu optiky. Tělo kovové. Chybí mi závit na filtry. Sériové snímání je rychlé. Kolik přesně snímků dá, nevím. Někdo možná využije B čas. Ovládání funkcí je v pohodě zvyknul jsem si rychle, vše se zobrazí stiskem tlačítka Fn vedle kurzoru. Žádné složité najíždění do menu. Všechny funkce ještě neznám a možná je ani nikdy nevyužiju. Šlo mi především o kompakt se skvělým obrazem a rychlým ostřením. To splňuje beze zbytku. Za ty peníze určitě doporučuji.
7.3.2018
Zatím se teprve seznamuji se všemi funkcemi, věřím ,že bude sloužit dobře.
6.3.2018
Maličký velký foťák. Luxus v ruce. Samozřejmě jeho miniaturní rozměry jsou jistým omezením pro práci, ale ne tak, aby nestál za koupi
Jaroslav H.
27.2.2018
Výrobek hodnotím jako velmi dobrý. Zakoupil jsem jej ve slevě, za zvýhodněnou cenu, jinak bych si jej asi jako důchodce těžko mohl dovolit. Líbí se mi jak výborná kresba u fotografií, tak kovové provedení těla (což je ale výjimečně i nevýhoda- v současných velkých mrazech dost studí do rukou).Co se mi nelíbí : nehodí se na fotky v protisvětle(na většině snímků se pak objeví fialový flíček v záběru), na focení dětí a zvířat (je na ně příliš pomalý), podobně jako většina ostatních kompaktů má jen omezenou použitelnost na fotky krajin( chtělo by to možnost použít aspoň polarizační filtr kdyby už žádný jiný). Originální baterie jsou velmi drahé (to se dá částečně zlepšit použitím baterií od alter- nativních výrobců).Trochu obtěžuje zabudovaný blesk- možná by stačily jen sáňky pro připojení externího. Tlačítko spouště mohlo být větší a dál od vy- nače (ON-OFF), protože občas dochází k náhodnému vypnutí fot´áku. Ale to jsou spíše drobnosti u jinak kvalitního aparátu. Pro rodinné a portrétní snímky je vynikající, možná by se hodil i na zátiší a méně náročnou makro- fotografii, rovněž na záběry z dovolené a cest. Mohu spíše doporučit.