Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1197512

Xiaomi Mi Home Security Camera 360° (16839)

Xiaomi Mi Home Security Camera 360° (16839)

Kamera od Xiaomi využívá dvoumotorový krk, který umožňuje otáčení nahoru a dolů. 360 ° horizontální pozorovací úhel, 115 ° vertikální a širokoúhlý 100,4 °. Minimalizujte mrtvý úhel natáčení a dosáhněte panoramatického sledování. Celý popis
Produkt se již neprodává
1 290 Kč
Zboží od: MALL
1 290 Kč

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
11. 12. 2018
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je v balení český návod pro instalaci. Děkuji Ivana
18. 12. 2018
M Tomáš Barcal
Dobrý den, v balení je stručný uživatelský manuál. Pro plné nastavení kamery je nutno si stáhnout aplikaci do Vašeho mobilního zařízení, která Vás provede další instalací a funkcemi. Tomáš Barcal - www.MALL.cz
8. 12. 2018
Lukáš Dunovský
Dobrý den, Přenáší kamera i zvuk? Děkuji za odpověď
9. 12. 2018
M Tomáš Barcal
Dobrý den, ano, kamerka disponuje i mikrofonem. Tomáš Barcal - www.MALL.cz
27. 11. 2018
Pavel Pešek
Problém, kamera se neprobouzí ze Sleep modu. Mohl by někdo poradit, co s tím, pls.
9. 12. 2018
M Tomáš Barcal
Dobrý den, mohlo by se jednat o chybné nahrání firmwaru ze strany výrobce. Doporučuji nejprve kontaktovat přímo podporu Xiaomi https://www.xiaomi-czech.cz/kontaktujte-nas/ , případně poté reklamaci. Tomáš Barcal - www.MALL.cz
27. 11. 2018
Pavel Pešek
Dobrý den, Kamera se neprobouzí ze Sleep modu. V aplikaci Mi Home Security Camera jsem zkoušel různě nastavit časy probouzení, ale kamera na to vůbec nereaguje. Pokud se manuálně Sleep vypne, tak se probudí, pokud je Sleep zapnutý, tak se neprobudí. Taktéž záznam při nočním osvětlení je kvalitou dost mizerný a po asi 3s obraz zamrzne. Záznam sice trvá 10s, ale z toho 7s je zamrznutých. Při denním osvětlení záznam funguje, jak má. Co s tím? Hlavně to ne-probouzení dost vadí. Může to být nesprávnou aplikací? Mělo by jít nastavit i motion detection, ale nikde v nabídce ho nevidím.
6. 12. 2018
M Tomáš Barcal
Dobrý den, zřejmě se jedná o chybně nainstalovaný firmware výrobcem, doporučuji reklamaci. Tomáš Barcal - www.MALL.cz
21. 11. 2018
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den, vydrží kamera fungovat i v -15°c?
23. 11. 2018
M Tomáš Barcal
Dobrý den, provozní teplota uváděná výrobcem by měla být -10 až 40 stupňů celsia. Tomáš Barcal - www.MALL.cz