Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 935934

Sony KD-49XD8077S

Sony KD-49XD8077S

4K LED televize Sony Bravia s funkcí HDR (vysoký dynamický rozsah), rozlišením obrazu Ultra HD (4K) a úhlopříčkou 123 cm (49"). Digitální tuner DVB-T/T2/C/S2 (H.265/HEVC), Motionflow XR 400 Hz, nahrávání na USB, OS Android, Wi-Fi, Bluetooth, www prohlížeč Opera, Miracast, sdílení v domácí síti, Google Cast, 4× HDMI, 3× USB, Scart, optický audio výstup, stříbrná barva. Celý popis
22 319 Kč
22 319 Kč

29.12.2016
Rozhodoval som sa veľmi dlho medzi roznymi TV a približnú cenu 950€. Na úvod som veľmi rád, že som si vybral práve SONY. Bál som sa Android TV, ale počkal som aktualizáciu na Android 6, ktorý je už lepší ako predchádzajúci Android. Obraz super - treba sa naučiť používať rôzne obrazové režimy. Základne sú dosť fajn nastavené. Zvuk - z TV reprakov som bol prekvapený a postačuje. Perfektná komunikácia medzi Pioneer VSX receiverom. Pomocou DHCP komunikuje TV a receiver uplne perfektne. Spolu zapinaju, vypinaju hlasitost ide cez sony ovladac. Mno, parada. Cast/mirroring fungoval okamžite s iPadom, iPhonom, ja som v pohode spustil aj cez iMac. Máme všetko od Apple a funguje to s Android systémom. Aj windows sa dal rychlo nastavit pomocou google aplikacie v chrome. Toto je ozaj super. Pre mna bolo úvodne nastavenie uplne v pohode. Menu má mierne trhanie, ale to skôr preto, že je pripojený na net a aktualizuje videa, obrazky... Všetko sa dá v pohode nastaviť. Filmy z HDD okamžite. Netrebalo nič nastavovať. Pripojiť - priehladať - prehrávať. A hned to išlo. Ja som duchov nevidel. Alebo teda možno nemám nato oči. Rýchle scény, podľa môjho názoru OKK. Veľa názorov je, že SD alebo vysielanie v nižšej kvalite je škaredé na 4K obrazov - OMYL. Perfektné je hociaké vysielanie a aj DVD. TV veľmi pekne upscalinguje a vyhladzuje nedokonalosť v obraze. Vyberal som medzi Panasonic 950E, samsungom a LG. Ja osobne nemusim vobec samsung a LG takze okamzite vylucene a panasonic, mno, nema podporu DTS zvuku a FirefoxOS nevidim velku buducnost. Android zato stale bude a system sa vzdy snazia zdokonalovat. Asi tolko.