Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1388823

Philips 55PUS6704

Philips 55PUS6704

Tento televizor získal certifikaci od poskytovatele České Radiokomunikace a.s. a je tak otestován pro příjem nového DVB-T2 (H.265/HEVC) vysílání v ČR.

Výprodej
4K Ultra HD televize s úhlopříčkou 139 cm (55") v rozlišení 3840×2160, HDR včetně Dolby Vision, tuner DVB T/T2 (HEVC)/C/S2, automatické ladění FastScan, osvětlení Ambilight, LAN, Wi-Fi, DLNA, webový prohlížeč, HbbTV, Miracast, záznam vysílání, Timeshift, USB přehrávač, Dolby Atmos. Připojení 4× HDMI (ARC), USB 3.0, komponentní výstup, optický audio výstup, sluchátkový výstup. Celý popis
Produkt se již neprodává
10 990 Kč
Zboží od: MALL
10 990 Kč

Tento televizor získal certifikaci od poskytovatele České Radiokomunikace a.s. a je tak otestován pro příjem nového DVB-T2 (H.265/HEVC) vysílání v ČR.

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
11. 8. 2020
Zdeněk Kopecký
Dobrý den, sleduji programy přes satelit a nefunguje červené tlačítko. Jak nastavím funkci červeného tlačítka? děkuji za odpověď.
13. 8. 2020
M Nikola Pelz
Dobrý den, televizor musí být současně připojen k internetu. Pokud je služba na programu dostupná, televizor Vás sám upozorní na stisknutí červeného tlačítka. Nikola Pelz www.MALL.cz
22. 12. 2019
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Lze použít usb flash disk na nahrávání tv pořadů, pokud ano (dle návodu), jakou velikost použít? Zkusil jsem 16 a 128gb a nenačetli se. Nebo funguje jen pevný disk?
27. 1. 2020
M Nikola Pelz
Dobrý den, k televizorům Philips výrobce doporučuje použití externího hard disku. Je to zejména z důvodu nedostatečné rychlosti zápisu u flash pamětí. Nikola Pelz www.MALL.cz
11. 12. 2019
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Je normální dlouhá prodleva při přepínání mezi programi, nebo nestíhá OS?
20. 12. 2019
M Nikola Pelz
Dobrý den, doporučuji vyhledat a nainstalovat aktualizace systému, pokud budou dostupné. Pro jistotu proveďte též obnovu továrního nastavení. Pokud se Vám i nadále zdá interval při přepínání nepřiměřeně dlouhý, doporučuji kontaktovat autorizovaný servis. Situaci musí posoudit proškolený technik. Ze své pozice bohužel nejsem schopen problém objektivně posoudit. Nikola Pelz www.MALL.cz
6. 12. 2019
Pavel Buzek
Lze v rámi aplikací doinstalovat O2TV?
20. 1. 2020
M Nikola Pelz
Dobrý den, bohužel nikoliv. Nikola Pelz www.MALL.cz
21. 11. 2019
Klara Fiserova
Dobry den, podporuje prosim televize HBO GO? Dekuji
24. 11. 2019
M Nikola Pelz
Dobrý den, bohužel nikoliv. V případě Philips TV se jedná pouze o modely se systémem Android. Nikola Pelz www.MALL.cz