10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1281619

Philips 58PUS6203/12

Philips 58PUS6203/12

Tento televizor získal certifikaci od poskytovatele České Radiokomunikace a.s. a je tak otestován pro příjem nového DVB-T2 (H.265/HEVC) vysílání v ČR.

Výprodej
4K Ultra HD televize s rozlišením 3840×2160. Úhlopříčka 146 cm (58"). Mezi funkce Phillips 58PUS6203/12 se řadí tuner DVB T/T2 (HEVC)/C/S2, Pixel Precise Ultra HD, Micro Dimming, Miracast, Wi-Fi, HbbTV, aplikace Smart TV, webový prohlížeč, Multiroom, SimplyShare (DLNA), USB přehrávač fotografií, hudby a videa, záznam vysílání na USB, OS Saphi, Clear Sound, Incredible Surround, 3× HDMI, 2× USB, komponentní vstup, optický audio výstup, sluchátkový výstup Celý popis
Produkt se již neprodává
13 999 Kč
Zboží od: MALL
13 999 Kč

Tento televizor získal certifikaci od poskytovatele České Radiokomunikace a.s. a je tak otestován pro příjem nového DVB-T2 (H.265/HEVC) vysílání v ČR.

Diskuze (0)

Máte otázku?

Zajímá vás konkrétní detail?
Položte dotaz našim profíkům.
5. 6. 2020
Tomáš Korcsolyás
Dobrý deň, kúpil som si od Vás spomínaný televízor Philips, chcel by som sa spýtať ako si v danom televízore pridám nové aplikácie napr. google chrome, google play, hbo go. Skúšal som to cez galériu aplikácií ale nešlo mi to nainštalovať. Internetový prehliadač mi funguje, ale neviem si stiahnuť dané aplikácie. S pozdravom
17. 6. 2020
M Nikola Pelz
Dobrý den, tento model je vybaven operačním systémem Saphi. Zmíněné aplikace bohužel nelze doinstalovat. Dostupné jsou na Philips televizorech se systémem Android. Nikola Pelz www.MALL.cz
25. 9. 2019
Oldřich Mračno
Dobrý den, koupil jsem televizor před 14 dny a snažil jsem se s ním seznámit. Věřil jsem, že nedostatky, které televizor vykazuje jsou dány jen nastavením možností, ale ani po 14 dnech se mi nepodařilo nastavit televizor tak, aby byl použitelný. Kvalitu obrazu a zvuku beru jako daň za nízkou cenu televizoru a smířil jsem se s ní. Za zásadní nedostatek ale považuji zpoždění zvuku za obrazem, které nedokážu nijak odstranit. Projevuje se i u vnějších zdrojů (USB, satelitní přijímač přes HDMI) i u aplikací NETFLIX a YouTube, mimochodem s neskutečně pomalým načítáním. Při zapojení stejných zdrojů na jiný televizor ke zpoždění nedochází. Je tedy zřejmé, že problém je v televizoru. Firmware jsem aktualizoval na poslední verzi. Chci Vás požádat o názor, zda je tento problém vadou typu televizoru, nebo vadou pouze mého kusu. V každém případě to nepovažuji za normální stav a chci televizor reklamovat, pokud nepůjde problém odstranit svépomocí podle rady od vás. Prosím Vás proto o informaci, jak dále postupovat. Pokud by to měla být vada typu televizoru, oprava by asi nepomohla. Jaký postup by jste mi doporučil? Děkuji za odpověď a přeji hezký den Mračno
26. 9. 2019
M Nikola Pelz
Dobrý den, s uvedenou vadou, tedy zpoždění zvuku jsem se u tohoto typu televizoru zatím nesetkal. Věřím tedy, že se jedná pouze o vadu konkrétního kusu. Pokud by se jednalo o vadu všech kusů, jistě by se nám ozvalo víc zákazníků. Před reklamací ještě doporučuji provést obnovu do továrního stavu a opětovné nastavení televizoru: (Domů) > Nastavení > Všechna nastavení > Obecná nastavení > Tovární nastavení. Pomalé načítání nelze považovat za vadu, jedná se o televizor z nižší modelové řady, který je vybaven i slabším hardwarem. Pokud problémy se zvukem přetrvají, doporučuji kontaktovat technika, který by mohl znát řešení problému, pokud se jedná o běžnou záležitost. Pokud ne, obraťte se na naše reklamační oddělení, nebo na některý z autorizovaných servisů. Nikola Pelz www.MALL.cz
20. 8. 2019
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den . Asi se vám můj dotaz bude zdát divný ale jsem v tomto oboru opravdu ne moc orientován - předem se tedy omlouvám . Má tato televize slot pro kartu od f. Skylink ? Funkci červené tlačítko ? Pokud jde o ochranu systému - antivir , je nějak chráněna ? Ve srovnání s jinou značkou jako třeba LG nebo jiné v této cenové kategorii + / - patří mezi lepší / horší ( pokud jde o kvalitu obrazu , počtu funkcí , poruchovosti , apod. ) Děkuji JK
29. 8. 2019
M Nikola Pelz
Dobrý den, televizor je vybaven satelitním tunerem a slotem pro modul. Přístupovou kartu Skylink musíte vložit společně s vhodným CA modulem. Červené tlačítko (HbbTV - hybridní vysílání) je dostupné, ale televizor musí být připojen k anténě nebo satelitu a současně k internetu. Televizory díky bohu zatím antivirovou ochranu nepotřebuj, obzvlášť pokud se jedná o vlastní systém, jako v tomto případě (Saphi). Osobně bych neporovnával obecně se značkou, ale vždy s konkrétní modelovou řadou. Ve své kategorii má velmi dobrou výbavu. Z hlediska obrazu samozřejmě najdete lepší televizory, ale to i u stejného výrobce. Pokud jste ochoten investovat větší částku, v sérii 8 nebo např. mezi OLED televizory najdete modely s výrazně lepší kvalitou obrazu. Pokud ale vybíráte televizor primárně pro sledování běžného vysílání, není třeba mezi výkonnějšími modely hledat. Informace o poruchovosti bohužel nemám k dispozici. Vhodný modul: https://www.mall.cz/ca-moduly-karty/irdeto-irdeto-skylink-ca-modul-smit Nikola Pelz www.MALL.cz
30. 5. 2019
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
U televize Philips 58PUS6203 údajně nefunguje podpora internetové televize Sledování TV.cz, Chtěla bych vědět,jestli je to opravdu tak a jestli nelze tuto službu využívat ani se set top boxem. Jana
31. 5. 2019
M Libor Soukup
Dobrý den. Tato TV bohužel není na webu SledovaniTV.cz uvedena jako podporována. Jako podporované uvádí SledovaniTV jenom TV Philips s operačním systémem Android. Připojení pomocí set-top boxu je možné. SledovaniTV doporučuje na stránce svůj vlastní set-top box. Dále je doporučeno i použití Google Chromecast. V praxi by měla fungovat aplikace na i na set-top boxech (tzv. multimediální centra) s operačním systémem Android verze 4.1 a vyšší. Všechny podporované platformy uvádí SledovaniTV na stránce https://sledovanitv.cz/info/s/applications . Libor Soukup www.MALL.cz
8. 1. 2019
Vít Jabůrek
Dobrý den, položil jsem dotaz, nikdo nereaguje. Je to s podivem, protože s Mall mám jen dobré zkušenosti. Děkuji Jabůrek
8. 1. 2019
M Nikola Pelz
Dobrý den, Váš dotaz se mi nepodařilo dohledat. Můžete prosím znovu uvést, čeho se týkal. Děkuji Nikola Pelz www.MALL.cz
8. 1. 2019
Uživatel si přál zůstat v anonymitě
Dobrý den, psal jsem ohledně rozteče podstavce. Je uváděno 77,8 cm, což mi podle obrázku nepřijde správné. Mám doma ve stěně skříňku na televizi s roztečí 86 cm. Potřebuji vědět, zda rozteč zde uváděna opravdu souhlasí, jinak bych musel shánět televizor s centrálním stojanem. Při šířce televize 130 cm by musel být podstavec od kraje 26 cm z obou stran, což podle obrázku neodpovídá. Čekám 4 dny na odpověď, abych se mohl rozhodnout. Nevím, kam bych si to mohl jít změřit. Jinach bych musel stolek prodloužit nějakou deskou, což mi nepřijde estetické. Děkuji za odpověď Bc. Vít Jabůrek, Brno
10. 1. 2019
M Nikola Pelz
Dobrý den, šířka 77,8 cm pochází přímo ze specifikací výrobce. Umístění podstavce na obrázku nemusí rozměrům vždy odpovídat. Výrobce často poskytne pouze jednu sadu obrázků, která je prezentována u všech úhlopříček. Proporce se tak mohou lišit. Za prodlevu v odpovědi se Vám omlouvám. Nikola Pelz www.MALL.cz