Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1209689

Philips 50PUS7303/12

Philips 50PUS7303/12

4K Ultra HD televize s úhlopříčkou 126 cm (50"). Engine P5, osvětlení Ambilight, HDR Plus, zvuk DTS HD, Android, tuner DVB T/T2 (HEVC)/C/S2, Smart TV, Wi-Fi, DLNA, HbbTV, webový prohlížeč, Multiroom, nahrávání vysílání, USB přehrávač, 4× HDMI (ARC), optický audio výstup, sluchátkový konektor, Bluetooth, LAN. Celý popis
10 990 Kč
10 990 Kč

Lucie F.
12.5.2019
Zatím jsme neshledali žádná větší negativa. Jsme spokojeni. Jsou tu jen nějaké drobnosti, ale ty najdeme u každého výrobku, co bychom chtěli trochu jinak. Ovladač je trochu těžkopádný, zpracování písmen není moc čitelné. Klávesnice na zadní straně ovladače je fajn, chybí nějaké rolovátko na pohybování myši, pro snadnější manipulaci. Tv sledujeme převážně přes internet. Aplikace Sledování TV běží v pohodě, co mne velmi zklamalo je, že nelze stáhnou aplikace O2 TV. Standardně ji Google play má ke stažení. Toto považuji k našim účelům za velké minus. Instalace TV je celkem lehká, občas se při prvotních instalacích a nastaveních sekla, ale po restartování už běží bez zaváhání. Zadní podsvícení TV nepoužíváme, zkusili jsme 2x a museli vypnout. Blikací neony při sledování filmu jsou tak na epileptický záchvat :-). Obraz je pěkný, nicméně ladění barev je přípustné pouze v nějakých přednastavených režimech, mezi kterými si je můžete přepínat. Nastavení vlastní nelze. Sledujeme v TV i nahrané filmy přes USB disk, zatím přečetla všechny. Při úplně prvním spuštění filmu (AVI) film nešel, nebyl ani viděl v nabídce. Po restartu TV se spustil, od té doby opět bez zaváhání. Zřejmě potřebuje vždy při novém spuštění nové aplikace vždy restart :-). V poměru cena / výkon je však televize perfektní.
František K.
3.2.2019
Vše funguje dle mého očekávání.