Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1406683

Philips 55OLED934/12

Philips 55OLED934/12

OLED televize s rozlišením 4K Ultra HD a úhlopříčkou 139 cm (55 "). Engine P5 Pro Perfect Picture, osvětlení Ambilight, HDR10+, zvuk DTS HD, podpora Dolby Atmos, duální tuner DVB T/T2 (HEVC)/C/S2, OS Andorid 9.0, Wi-Fi, Bluetooth, HbbTV, Miracast, webový prohlížeč, nahrávání vysílání, TimeShift, USB přehrávač, 4× HDMI (ARC-CEC), 2× USB, optický audio výstup, sluchátkový konektor, LAN, komponentní vstup. Dálkový ovladač s hlasovým ovládáním. Reproduktory Bowers & Wilkins 2× 9 W výškový + 2× 6 W středový + 20W sub-woofer. Celý popis
42 990 Kč
42 990 Kč

16.10.2020
Krásný design včetně "integrovaného" držáku reproduktoru. Velmi kvalitní obraz i zvuk. Funkce ambilight je velmi příjemná pro oči při sledování TV v tmavé místnosti. Dostatek vstupních portů. Výhodou dvojité tunery. Možno nahrávat a zároveň sledovat v TV jiný kanál. Využíváno i s INET TV ( v tuto chvíli test s T-Mobile) + Netflix. Díky kvalitnímu INET připojení žádné zasekávání, vše běží plynule a obraz je opravdu skvělý. Instalace aplikací z Google obchodu velmi jednoduchá a i ovládání systému Android TV intuitivní. Výtka směřuje pouze k DO - na zadní straně je klávesnice - to je PLUS. Tmavě šedé popisky na světle šedých, nepodsvícených tlačítkách - kdo tohle vymyslel, ten by to měl v šeré místnosti za trest používat do konce života alespoň 10 hodin denně. To je jediný zápor, ale nemělo by to odradit od koupě skvělé TV. Pořízeno včetně Cash back 7000,- Kč, takže za 33 000,- opravdu TOP.
12.10.2020
Nádherný obraz i zvuk. Při rozbalování postupujte pomalu a doporučuji si přečíst návod - hlavně jak manipulovat s obrazovkou. Vyčleňte si dost prostoru pro manipulaci. Vlastní sestavení a zapojení je snadné. Ladění probíhá bezproblémově a dobré je mít kvalitní připojení. Zvukový projev B&W je vyvážený a čistý. Vzhledem k tomu, že reproduktory hrají dopředu, není potřeba TV dávat příliš nahlas (ocení rodiny s malými dětmi). Ambilight lze také snadno vypnout ovladačem, aby nerušil. Kdo hledá hutné basy (na domácí párty nebo hraní her) bude si muset dokoupit subwoofer, ale pro sledování filmů to není potřeba. Nahrávání pořadů DVB-T2 je v pořádku, tuner je skutečně duální a můžete se koukat na jiný pořad, než nahráváte (na rozdíl od některých TV, kde je uveden duální tuner, ale tyto TV současně mohou nahrávat jen buď pozemní vysílání DVB-T2 při sledování satelitního/kabelového nebo obráceně. Jedinou nevýhodou je, že pořady se ukládají na externí disk (musíte si ho dokoupit) a to po cca 1GB souborech - TV si s tím poradí a pamatuje si i názvy pořadů a datum/čas nahrávání , hůře se s tím ale pracuje na PC. Máte -li Mac, budete řešit typ file systému u souborů větších než 4GB (TV umí NTFS a FAT32, ale neumí exFAT) - lze to ale vyřešit. Také k dnešnímu datu existuje na trhu(vysílá se) omezená nabídka Ultra HD pořadů a naprostá většina je pouze full HD. Rozdíl v kvalitě obrazu je znát a proto nečekejte, že tv vám z full HD udělá UHD. Tato TV si pamatuje pro různé zdroje (vysílání, přehrávání z hdd, netflix, atd) Vaše individuální nastavení a nemusíte se proto pokaždé starat a znovu vše upravovat. Hlasové ovládání funguje, stejně jako ovladač, dobře. Operační systém je svižný, nutný restart jsem udělal zatím pouze 1x (po měsíci používání).
26.7.2020
Super obraz Soundbar v balení mi zní perfektně I přes negativa spojená s Android OS doporučuji, update to v budoucnu možná vyřeší.
Android pro TV má své mouchy, například chybí klasické zabití běžící aplikace a správa aplikací je dosti nedořešená. Používáme hlavně Netflix a HBO GO a například HBO GO se tak 2x do týdne sekne a je …
Jiří J.
12.6.2020
Krásný obraz a ambilight je opravdu skvělý.