Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 14558930

TCL 75P735

TCL 75P735

Dárek SledovaniTV na 6 měsíců na 4 zařízeních. Postup registrace ZDE.
Smart TV s rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160) o úhlopříčce 189 cm (75"), tuner DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, Skylink FastScan. HDR10, HLG, Dolby Vision. OS Google TV, Wi-Fi 5, LAN, Bluetooth, internetový prohlížeč, hlasové vyhledávání, Google Assistant, HbbTV, herní režim, přehrávání z externího úložiště, programový průvodce EPG, hotelový mód, DLNA, Chromecast. Zvuk Dolby Atmos. Rozhraní: 3× HDMI 2.1, 1× USB 3.0 / 1× USB 2.0, optický audio výstup, sluchátkový výstup, CI+ slot.
Celý popis
17 490 Kč
17 490 Kč
Nízká cena ověřena
Doprava zdarma

20.5.2024 na vaší adrese
K doručení lze objednat výnos až do bytu, zapojení a odvoz starého spotřebiče

2.5.2023
QLED, velikost obrazovky, Android, a hlavně výborná cena
Martin Z.
27.2.2023
Uvedený model 75P735 dosť často zamŕza. Vytuhne na kompletku a pomôže iba odpojenie od elektriky. Najčastejšie pri prepínaní programov 2x-5x dopredu a hneď 1x dozadu to je najčastejšie zamrznutie TV. Obraz dosť často kockuje (asi nestíha) aj pri bežnom či vysielaní cez net. Nie je to ani operátorom UPC. Tým, že je to android som vypol skoro všetky smart funkcie ale na zamŕzanie nepomáha. Nastavenie obrazu nie je moc prepracované motanica v menu výsledok nastavenia nič moc stále treba nastavovať farba jas šum (strašné). Podvietenie pri čiernej je fakt dosť vidieť biele flaky prepal obrazu..... Zvuk je dobrý ale iba v prípade pozerania večerného filmu a dosť hlasitého inak nepočuť štandartné hovorené slová. Na bežné pozeranie tv je zvuk nevhodný taký basový všetko hučí a hovorené slová nikde. Nastavenie basy vysky stredy či predvolených zvukových možností tv neobsahuje. Prečo ??? Dodané sú 2 tv ovládače ale ani jeden nie je dobre navhnutý. Tlačidlo spať je prepojené s funciou predošlý tv kanák tak pri opúštaní menu ponuky alebo iného pokaždé prepne kanál je to otravné. Pri stlačení guide čiže programovej ponuky tv okamžite prepne na tv vysielanie aj keď pozeráte trebárs film cez kodi alebo online stream videá. Dialkové ovládania sú nezistiteľné po tme ktoré tlačidlo je čo za tlačidlo. Sú rovnaké a natesno. Ovládanie teda len za svetla. Celkovo ma TCL TV dosť sklamala a prešla mi doba na vrátenie produktu. Recenzií bolo málo a toto je výsledok. Celkovo sa spolieham na nejaký rozumný update ale pochybujem, že sa to udeje v blízkom čase. Dúfam, že to pomôže ďaľším kupujúcim pri výbere.
75" za cca 800,- eur
Zamŕzanie komplet TV.
Zlé nastavenie obrazu