TCL 50P635

TCL 50P635

Dárek SledovaniTV na 6 měsíců na 4 zařízeních. Postup registrace ZDE.
Smart Google TV s rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160) o úhlopříčce 126 cm (50"), tunery DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, Skylink FastScan, vysoký dynamický rozsah HDR10, HLG. OS Google TV, Wi-Fi 5, Bluetooth, DLNA, vestavěný Chromecast, HbbTV 2.0, hlasové vyhledávání, integrovaný Google Assistant, herní režim, multimediální USB přehrávač. Prostorový zvuk Dolby TrueHD, Dolby AC-4. Rozhraní: 3× HDMI 2.1 (eARC, CEC, ALLM), 1× USB 2.0 LAN port, sluchátkový výstup, optický audio výstup, CI+ slot.
Celý popis
8 290 Kč
8 290 Kč
Poslední kus

K doručení lze objednat výnos až do bytu, zapojení a odvoz starého spotřebiče

25.12.2022
TCL P635 je skvělou volbou pokud se pokukujete po nové televizi. Má tenké rámečky, které vám při sledování čehokoli nebudou brát pozornost, skvělý obraz s věrným barevným podáním a díky HDR10 opravdu velký kontrast. Hráče uspokojí i HDMI 2.1 s podporou ALLM. Google TV jež výrobce zvolil jako operační systém byl skvělou volbou. Naleznete zde vše potřebné, od HBO, Netflixu, až po Prime Video. Mínus si televize zaslouží za zvuk, který stačí na večerní poslech, ale na pořádný audio zážitek zapomeňte, doporučil bych k ní vzít ještě soundbar, ale to u většiny televizí i ve vyšší cenové hladině. Co se mi nelíbí na tomto kousku je rozmístění nožiček, jsou velmi daleko od sebe, tudíž se vám nemusí vlézt na TV stolek. Vyřešil jsem klasickým VESA stojanem, který můžete k televizi připevnit.
obraz
design
systém
funkce
zvuk
umístění nožiček televize
19.12.2022
Ideální řešení pro nenáročné, za málo peněz hodně muziky. V balení jsou dva ovladače včetně baterek, jedna plnohodnotná klasika (ocení dědeček) a jeden smart kompaktnější ovladač. Obraz je super 4K HDR bez pochyby paráda! Systém Google TV už je odlazený, před lety ještě pod názvem Android TV byl na míle daleko za systémy konkurencí, ale nyní je to opravdu použitelný operační systém v TV. Mimo předinstalované aplikace je k dispozici plná řada aplikací v obchodě, včetně her! Zvuk je průměrný. Oceňuji uživatelské profily - lze krásně nastavit profil pro dítě s patřičným obsahem.
kvalita obrazu
2 druhy ovladačů včetně baterek
Netflix
HBOmax
SledovaniTV
pomalejší start
O2 TV nejde nainstalovat jednoduchým způsobem
David F.
25.2.2024
Vše v pořádku, rychlé doručení
27.12.2022
Televize disponuje kvalitním obrazem, průměrným zvukem, dvojicí ovladačů pro lepší internetové ovládání. Televize je oproti konkurenci zaměřená spíše pro méně náročné uživatele, ale přesto je vybavena dle požadavků dnešní doby. Poměr cena/kvalita je dobrá. Produkt bych doporučil.
Obraz
Programový průvodce by mohl být lépe vytvořený
26.12.2022
Z bezrámečkové televize TCL50P636 s rozlišením 4K HDR jsem nadšená. Její obraz je tak skutečný a čistý, že s bohatým a prostorovým zvukem jakým oplývá, vás vtáhne do děje. S aplikací Google TV se vám otevřou dveře ke spoustě možností využití TV, ať už sledování filmů, seriálů, volání atd.
Rozlišení 4K HDR
Google asistent
Množství aplikací
Krátká herní odezva
Propojení s domácností
Velikost televize
Lehkost
Možnost volání
23.12.2022
Televize mě velmi překvapila plno možnosti včetně internetu. Mohu doporučit všem,kteří jsou náročnější . Plno aplikaci a další možnost stáhnout. YouTube ,YouTube kids. Lehká,tenká,vhodně řešená v prostoru. Skvělá značka,od které jsem upřímně moc nečekala a velmi dobře překvapila.
Lehká
Vzhled
Plno možností