TCL 32S5400AF

TCL 32S5400AF

Android Smart TV s rozlišením Full HD (1920×1080) o úhlopříčce 80 cm (32"), Direct LED, HDR10, HLG, tuner DVB-T/T2/S/S2/C, H.265/HEVC, Skylink FastScan. OS Android, Wi-Fi, Bluetooth, LAN, DLNA, vestavěný Chromecast, webový prohlížeč, HbbTV, předinstalované aplikace, hlasové vyhledávání, Google Assistant, Steam Link, GeForce Now. Rozhraní: 2× HDMI 1.4 (ARC, CEC), 1× USB 2.0, LAN, sluchátkový výstup, optický audio výstup, CI+ slot. Celý popis
4 890 Kč
4 890 Kč

1.1.2024
O. K.
Miroslav D.
13.12.2023
Super televize, splnila očekávání
13.8.2023
Televize podporuje streamovací aplikace např Netflix, Disney+ atd… kde člověk ocení skvělé zobrazení barev a na cenovou kategorii produktu i skvělý zvuk. Bohužel musí člověk počítat s tím, že mu bude chvilku trvat než se k tomuto filmovému/seriálovému zážitku dostane, jelikož systém nefunguje úplně plynule a dlouho se čeká na odezvu. Televize může být plně v českém jazyce což vnímám jako velké plus např. pro starší generaci která ne tak dobře umí anglicky což bývá problém u nových zařízení která se jim dostanou do ruky. Jako další mínus bych vyzdvihl led diodu, co svítí při vypnutí televize a v noci je to velmi rušivý element.
váha
velké množství doinstalovatelných aplikací
zvuk
barvy
odezva
plynulost zobrazení
LED dioda
13.8.2023
Pěkný vzhled TV, rámeček je minimální. Jednoduchá instalace, aktualizace. Naladění programů je snadné a rychlé. Zvláštní překlad některých položek v menu nastavení do češtiny. Zarazilo mě defaultní nastavení hodnot kontrastu, jasu, zvuku, satelitu. Je nutné si projet kompletní nastavení a položky si upravit. Výrazný svit signal. led diody lze v menu nastavení vypnout. Díky Androidu lze doinstalovat aplikace příp. hry. Obraz je pěkný, ostrý. Hloubka černé díky Direct LED podsvícení a VA panelu postačuje. Zvuk TV jsem čekal lepší, ale z malých 10W repro toho moc nevyleze, postrádám basy. Nastavení různých profilů zvuku moc nepomůže. Z USB lze přehrát hudbu i filmy. USB port je jenom jeden, ale USB hub vše vyřeší. Bez problémů je bezdrátový přenos fotek, hudby, videí. Wifi je pouze 2,4 GHz, 5 GHz není podporováno. Přítomnost tunerů DVB-S2/T2/C je samozřejmé. Výborný poměr cena/výkon. Po nákupu TV jsem příjemně překvapen, nákupu nelituji, těch pár nedostatků rád odpustím.
Android 11, mnoho aplikací k doinstalování
Dostupné aplikace Skylink Live TV, O2 TV, Internetové vysílání ČT
Svižnost systému
Velmi pěkný ostrý obraz, FHD
Přehrávání hudby a filmů z USB příp. z NASu
TV tunery DVB-S2/ T2/ C
HbbTV 2.0
Zvuk průměrný, absence basů (10W repro)
Wifi jen frekvence 2,4 GHz, 5 GHz nepodporuje
13.8.2023
TV vyzerá dobre, rámček je minimálny. Nožičky nič moc, ale dá sa zavesiť na stenu. Po rozbalení jednoduchá inštalácia, aktualizácia. Naladenie programov je jednoduché a rýchle. Niektoré položky v menu nastavení sú zvláštne preložené do češtiny. Zarazilo ma defaultné nastavenie kontrastu, jasu, zvuku, satelitu. Je potrebné "prejsť" kompletné nastavenia a upraviť si položky podľa seba. Jasné svietenie signalizačnej led diódy sa dá v menu nastavení vypnúť. Vďaka Androidu je možné doinštalovať požadované aplikácie príp. hry. Obraz je celkom pekný a ostrý. Hĺbka čiernej je vďaka Direct LED podsvieteniu a VA panelu dostatočná. Zvuk TV je nič moc, z malých 10W reproduktorov toho veľa nevylezie, chýbajú mi basy. Nastavenie rôznych zvukových profilov moc nepomôže. Z USB je možné prehrávať hudbu a filmy. USB port je len jeden, ale USB hub všetko vyrieši. Bezdrôtový prenos fotiek, hudby, videa tiež funguje bez problémov. Wifi je na frekvencii 2,4 GHz, s 5 GHz nie je podporovaná. Prítomnosť tunerov DVB-S2/T2/C je samozrejmosťou. Výborný pomer cena/výkon.
Android 11, veľa aplikácií k doinštalovaniu
Dostupné aplikácie Skylink Live TV, O2 TV, Internetové vysielanie ČT
Svižnosť systému
Veľmi pekný ostrý obraz, FHD
Prehrávanie hudby a filmov z USB príp. z NASu
TV tunery DVB-S2/ T2/ C
HbbTV 2.0
Zvuk priemerný, žiadne basy (10W repro)
Wifi len 2,4 GHz, 5 GHz nepodporuje
9.8.2023
Televize TCL 32S5400AF. Pokud máte doma nejen Netflix, ale samozřejmě i pokud rádi koukáte na zápasy,koncerty, filmy. Tak tato Televize TCL 32S5400AF je to pravé pro Vás. Za příjemnou cenu máte TV super kvality. Krásné barvy a díky Dolby Atmos si opravdu vychutnáte každý okamžik vaší zábavy
Zvuk
Obraz
Jednoduché ovladani
9.8.2023
Televízor TCL 32S5400AF má skvelý obraz aj zvuk. Všimla som si to najmä pri sledovaní filmov a rozprávok na Netflixe. Zvuk vnímate úplne inak aj keď nemáte hlasitosť úplne nahlas. A tie farby sú kúzelné. Čierna farba je naozaj čierna čo je výhoda pri hororoch úplne stmaví celú izbu. Farba,zvuk jednoduché použitie a super cena
Zvuk
Obraz
Jednoduché ovládanie
8.8.2023
Dobře zabalený televizor. Pěkný vzhled , překvapivě opravdu malinké rámování obrazu. Váhově lehoučký televizor. Pomalé spuštění ale vykompenzuje to krásným a ostrým obrazem a ještě lepším zvukem. To ocením při sledování oblíbených seriálů na Netflixu.Celkem snadné ovládání.Velká nabídka her a aplikací.
Vzhled
Světélko, v noci pro mě rušivý element.
8.8.2023
Krásne zabalená televízia. Jednoduchá inštalácia. Všetko v češtine.Spočiatku chvíľu trvá, kým sa zapne. Prehľadné menu. Krásne ostrý obraz a ešte dokonalejší zvuk pri prehrávaní mojich obľúbených seriálov na netflixe. Veľký výber hier a aplikácií. Jediná moja výčitka je, že má dosť veľkú led diódu pri vypnutí. Mám televízor v spálni a celkom ma svetlo ruší pri spánku.
Vzhľad
Svetielko, v noci pre mňa rušivý element.
11.7.2023
TV vlastním jen krátce, proto časem recenzi doplním, případně poupravím.
Android verze 11 = mnoho aplikací k doinstalování
Svižnost systému
Citlivost Wifi antény dobrá
Dobrý obraz
Spotřeba
Bluetooth - připojení sluchátek
Velice lehká
Televize ve vypnutém stavu píská a ,,tiká´´
Zvuk průměrný, absence basů. Přenastavení na jiné profily (Kino, Sport...) bez jakéhokoliv efektu
DVB-T tuner slabší
Wifi jen frekvence 2,4 Ghz, 5 Ghz nepodporuje!
Výrazná signalizační led dioda, v továrním nastavení po vypnutí TV svítí. Velmi rušivé v noci. V men
Ne zcela kvalitní a logický překlad v nastavení
13.8.2023
Najväčšie plus tohto televízora vidím v kvalite zobrazenia farieb, najmä čiernej ktorá je naozaj čierna, zvuk je tiež skvelý koľkokrát používam TV namiesto reproduktora. Čo sa týka podpory aplikácií tak je možné do TV nainštalovať veľa aplikácií, bohužiaľ sa väčšina vecí cez internet dlho načítava a nejde úplne plynule. Operačný systém televízie sám o sebe je dosť pomalý a dlho sa čaká na odozvu. Ako veľké mínus vnímam led diódu, ktorá svieti pri vypnutí televízie určite nedávať do miestností kde chcete spať. Ďalším plusom je možnosť pripojenia slúchadiel len cez Bluetooth, a nie pomocou kábla a zrkadlenia obrazovky mobilného telefónu.
hmotnosť
veľký počet doinštalovateľných aplikácií
zvuk