Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1281619

Philips 58PUS6203/12

Philips 58PUS6203/12

Výprodej
4K Ultra HD televize s rozlišením 3840×2160. Úhlopříčka 146 cm (58"). Mezi funkce Phillips 58PUS6203/12 se řadí tuner DVB T/T2 (HEVC)/C/S2, Pixel Precise Ultra HD, Micro Dimming, Miracast, Wi-Fi, HbbTV, aplikace Smart TV, webový prohlížeč, Multiroom, SimplyShare (DLNA), USB přehrávač fotografií, hudby a videa, záznam vysílání na USB, OS Saphi, Clear Sound, Incredible Surround, 3× HDMI, 2× USB, komponentní vstup, optický audio výstup, sluchátkový výstup Celý popis
13 999 Kč
13 999 Kč

Helena M.
16.12.2019
Vše bez problémů, TV šlape, parametry výborné.
Daniel H.
16.12.2019
Za ty peníze výborná televize
Petr P.
12.8.2019
Velmi kvalitní obraz, rychlá odezva dálkového ovladače. Zatím se mi nestalo, že by mi nepřehrála film v jakémkoli formátu, super rychlé načtení externího 1terabitového disku. Velmi hlasitý a kvalitní zvuk. Poměr cena a výkon je super. Celkově jsem spokojen. Nevýhodou je přístup k USB portu, jeden je z vzadu z boku a druhý úplně na zadní straně TV. K prvnímu se dostanu při odšoupnutí TV, na druhý nemám šanci dosáhnout.
7.7.2019
Za nás tedy velká nespokojenost když jsem objednala poprvé přišla televize obal neporušený a telka byla v prostřed promáčknutá 🙁 dali jsme výměnu zboží. Když přišla druhá dva dny fungovala víceméně dobře ale obraz byl zvláštní pak se začala vypínat nebo vypnout nešla mizel obraz šel jen zvuk nebo obráceně, obraz byl jakoby zrychlený atd no prostě hrůza nechala jsem si vrátit peníze, za nás totální propadák
27.3.2019
S tv jsem spokojeny. Vymenil jsem ji za Samsung. Sice bych rekl, ze Samsung mel o facku lepsi obraz, ale Philips je jedna z mala znacek, ke kterym připojíte analog kino, ma hdmi arc atd.. Ve sleve za 12 tis super. Za 16 se da koupit lepsi. Za nejvetsi minus povazuju delku sroubu dodavanych k TV v pripade, ze ma byt na zdi..musel jsem koupit jine. Nechat TV viset na jednom zavitu bych nenechal.
Petr S.
27.1.2019
Po týdnu se objevil v levé polovině obrazovky zelený pruh. Reklamace uznána, do týdne opraveno výměnou obrazovky, zatím spokojenost.
Elsymco s.
25.1.2019
- Přímo děsivé setřiďování oblíbených kanálů - při přepnutí kanálu se nezobrazí název aktuálního pořadu - ve srovnání se Samsungem méně přehledné a čitelné EPG - při EPG se nezobrazuje aktuálně běžící program, ani obraz ani zvuk (PIP) - velmi citlivé dálkové ovládání, takže často místo 1 se vloží 111 a pod. - kostrbaté přepínání mezi anténním a satelitním vstupem Jedním slovem, ten, kdo navrhoval menu a jeho ovládání by zasluhoval.... Kdybych, blbec, nevyhodil karbici, tak bych ji ve lhůtě 14 dnů vrátil.
Martin P.
5.1.2019
Velká spokojenost, jedno minus však má. Není dostupná aplikace pro sledování internetové televize, kterou mi poskytuje internetový provider. ( SledováníTV.cz) To mě docela zarazilo. Aplikace z Google play nejdou nainstalovat ( není podpora *.apk souborů).
František B.
22.12.2018
Velká obrazovka za super cenu. Displej není rovnoměrně podsvícený a různé funkce na vylepšení obrazu fungují špatně. Zvuk je podprůměrný, budu pořizovat externí reproduktory. Operační systém je nový takže v obchodu je málo aplikací ale funguje dobře a docela svižně. Jo a moc rád bych se setkal s designérem který nedokázal vymyslet držadlo na zadní straně aby se ta 30 kg mrcha s centimetrovým rámečkem okolo displeje dala vytáhnout z krabice, konektory umístil tak že se k nim na zdi prostě nedostanete. No a ještě mě naštvali s utopenými maticemi VESA držáku takže jsem musel jít koupit 4 šroubky a ty jejich co drželi na půl závitu zahodit (na co je tam vůbec dávali?). To jen kdyby někoho zajímalo proč je tak levná. Celkově z ní mám velkou radost.
22.12.2018
Mám tento televizor jen krátce, ale jsem velmi spokojen, obraz i zvuk výborný i s dalšími funkcemi jsem spokojen.
Mirek P.