TCL 55C845 + elektrická koloběžka ZDARMA!

Záruka 5 let: prodloužení záruky registrujte ZDE.
Dárek SledovaniTV na 6 měsíců na 4 zařízeních. Postup registrace ZDE.
Prémiová Google QLED TV s Mini LED podsvícením a rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160) o úhlopříčce 139 cm (55"), tunery DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, vysoký dynamický rozsah Dolby Vision, HDR10/10+, HLG. OS Google TV, Wi-Fi 6, Bluetooth, DLNA, vestavěný Chromecast, AirPlay, HbbTV 2.0, hlasové vyhledávání, integrovaný Google Assistant, podpora Amazon Alexa, pokročilé herní funkce (ALLM, 144Hz VRR, FreeSync Premium Pro). Prostorový 2.1k zvuk, Dolby Atmos, integrovaný 20W subwoofer. Rozhraní: 2× HDMI 2.1 / 2× HDMI 2.0 (eARC, CEC), 1× USB 2.0, LAN port, sluchátkový výstup, optický audio výstup, CI+ slot.
Celý popis
Zdarma Dárek v hodnotě 4 990 Kč
Windgoo M1 e-scooter dětský, černá
gift
22 990 Kč
22 990 Kč
Doprava zdarma

K doručení lze objednat výnos až do bytu, zapojení a odvoz starého spotřebiče

Václav S.
21.3.2024
Výborná televize. Skvělý obraz i zvuk. Google TV je pro uživatele androidu také správná volba. Snadné propojení se zesilovačem a domácím kinem. Bluetooth a Wi-Fi propojí vše potřebné a máte multimediální centrum.
18.3.2024
Po 4K LG je tato TCL o dva řády výše. To se týká obrazu, zvuku,(na filmy používám soundbar), nehraju, nastavení a vlastně i haněného dálkového ovládání. Zatím naprostá spokojenost. V akci za necelých 20.000 Kč. Koupil bych znovu. Původně jsem chtěl Panasonic. Cena jinde.
Text recenze
Možná rychlejší náběh
7.3.2024
Krásny obraz a čierna je ozaj čierna, minimálny ghosting, rýchle reakcie pri zapnutí, zvuk je výborný, užívame si ho aj počas silného slnka. Odporučam.
Google tv
Ešte som nezistil
30.12.2023
Technológia mini led, konkurencia OLED. Dobré podanie čiernej, rýchly panel. Na tv dobrý zvuk
13.8.2023
Moje první TCL a? Naprostá ?. TV měníme jednou za pár let a většinou se držíme známějších značek. Udělali jsme však dobře. Je to hodně muziky za málo peněz. Doslova. Ten zvuk je skvělý, že nakonec ani nebudeme pořizovat soundbar. Android TV je pro nás také krok dopředu, vše běží pěkně rychle a z domácí obrazovky jsem za pár sekund na streamovací službě a přesně tam, kde jste přestali seriál sledovat. Krásně hluboká černá umocní celý zážitek společně s výbornou dynamikou obrazu. Kvůli repráku není úplně slim-fit, ale za ten zvuk to stojí. Počáteční nastavení je easy a celý systém se velmi jednoduše ovládá.
Bomba zvuk
Rychlý android
Snadné nastavení
Hluboká černá
Dynamika obrazu
malinko silnější
13.8.2023
Brutálny zvuk ?. Pôvodne som si chcel kúpiť k TV ešte sound-bar, ale nakoniec si vystačíme s touto telkou. Meníme každých pár rokov. Zvyčajne si beriem starší, tentoraz bola možnosť otestovať TCL, tak sme si vzali tento nový s Androidom a? No skvelé. Televízor má krásne rýchly android, skvele spolupracuje s telefónom Samsung a iPhonom a Macom pri zdieľaní alebo Samsung DEX. Čierna je oveľa výraznejšia ako na predchádzajúcom a celkovo obraz vyzerá naozaj dobre. Vďaka luxusnému zvuku si púšťame aj konzíky. Jediná menšia nevýhoda je, že je trochu hlasnejší kvôli reproduktoru. Vôbec to však nevadí, stojí to za to!
Bomba zvuk
Rýchly android
Jednoduché nastavenie
Hlboká čierna
Dynamika obrazu
málinko silnejšia
11.8.2023
Tato TV patří mezi naše nejlepší dlouhodobé investice, neboť se ukazuje jako cenově efektivnější alternativa k chůvě nebo placenému hlídání. Náš prcek je nadšený natolik, že trvá na sledování dětských programů jedině na této TV a my máme zasloužený odpočinek. Jinak se jedná o výbornou TV, která nabízí luxusní obrazovou kvalitu a vynikající zvukový zážitek.
zvuk
obraz
smart TV
rozhraní
zadní reproduktor je komplikací pro montáž nádstavce na stěnu
11.8.2023
Vynikajúci televízor s prvotriednym obrazom a vynikajúcim zvukom. Vďaka umiestneniu reproduktorov vzadu je zvuk ešte bohatší a plnší. Našho najmenšieho nadchol natoľko, že trvá na sledovaní detských programov od rána do noci. Bezpochyby jedna z najlepších dlhodobých investícií, pretože sa ukazuje ako cenovo výhodnejšia ako platená opatrovateľka alebo stráženie.
zvuk
obraz
smart TV
rozhranie
zadný reproduktor je komplikáciou pri montáži nadstavca na stenu
11.8.2023
Na tuto televizi jsme měli “ zálusk” už dlouho. O firmě TCL jsme slyšeli kladné hodnocení, proto jsme byli zvědaví, jestli výrobce v popisu nelhal. Musím říci, ze televize předčila naše očekávání. Nejen, že fantasticky vypadá a skvěle zapadla do designu obývacího pokoje, ale má taky super zvuk, kvalitní špičkový obraz a velké množství různých aplikaci, které se velmi lehce ovládají. Starší filmy se zobrazuji ve skvělém rozlišení, při pouštění YouTube a Spotify si připadám jako na koncertě. Herní vlastnosti zatím nemáme prozkoumané a zdaleka jsme zatím nevyužili celý potenciál, co TV nabízí. Ale i tak jsme maximálně spokojeni a zvažujeme nákup stejné televize do druhého pokoje.
Skvělé rozlišení
Jasné a ostré barvy
Připojení Wi-Fi, LAN, Bluetooth
Google TV, i kompatibilita s Apple
Energetická třída G
11.8.2023
Boli sme veľmi zvedaví na kvalitu tohto televízora, pretože sme veľkými fanúšikmi nových technológií, najmä, čo sa týka televízorov. Boli sme veľmi príjemne prekvapení. Televízor má vydarené prevedenie bez akéhokoľvek rámu okolo a dokonale zapadol do dizajnu obývačky. Má výborný zvuk, špičkový obraz. Používame aplikácie Netflix, YouTube a Spotify a obraz aj zvuk je ako v kine alebo na koncerte. S televízorom sme spokojní. Jedinou malou nevýhodou je energetická trieda G, ale neviem, do akej miery to ovplyvní dennú/mesačnú/ročnú spotrebu elektrickej energie.
Skvelé rozlíšenie
Jasné a ostré farby
Pripojenie Wi-Fi, LAN, Bluetooth
Google TV, aj kompatibilita s Apple
Energetická trieda G
11.8.2023
Už od samotného sestavení a instalace televize jsem byla mile překvapena. Díky možnosti propojení s Google účtem a ovládáním na mobilu je vše velice jednoduché a rychlé a nezabere Vám víc jak pár minut. Díky úzkému podstavci je televize vhodná i do menších prostor. Již od samotného počátku tento model disponuje nespočetným množstvím aplikací a služeb, které Vám zajistí nekonečnou zábavu a to i bez nutnosti kabelové televize. Hodně oceňuji antireflexní povrch, který zlepšuje požitek ze sledování i v mém velice světlém a slunném bytě přes den. Celkově je kvalita obrazu a barev úžasná a to i u starších filmů a seriálů, které mám ráda. Velmi nadšená jsem ze zvuku který televizor vydává a to i bez nutnosti použití přídavných reproduktorů.
jednoduché sestavení stojanu
rychlá instalace
prodloužená záruka zdarma
chytrý ovladač
ovládání hlasem
výborný zvuk i bez přídavných reproduktorů
delší dodání kvůli nedostupnosti na trhu
11.8.2023
S týmto televízorom som nadmieru spokojná. Už od samotnej inštalácie, ktorá je veľmi rýchla a jednoduchá a umožňuje pripojenie s účtom Google a zadávaním dát na mobile. Televízor má už v základnom nastavení nespočetné množstvo aplikácií a služieb, ktoré Vám umožnia nekonečné využitie a zábavu. Kvalita obrazu je úžasná. Vďaka technológii antireflexného povrchu je sledovanie nerušené a to aj vo veľmi svetlom a slnečnom priestore ktorý v mojom byte je. Veľmi príjemne prekvapená som potom bola najmä zo zvuku a to aj bez dodatočných reproduktorov.
jednoduchá montáž stojana
rýchla inštalácia
predĺžená záruka zdarma
inteligentný ovládač
ovládanie hlasom
vynikajúci zvuk aj bez ďalších reproduktorov
dlhšie dodanie z dôvodu nedostupnosti na trhu
8.8.2023
Na TCL 55C845 mě nejvíce zajímal obraz panelu MiniLED, který má na trhu vytlačit OLED a LED panely. LED jsou už za zenitem a proti OLEDU nabídne MiniLED vyšší jas a lepší cenu. Tahle telka nabídne za slušnou cenu naprosto fantastický obraz a HDR obsah je doslova zážitkem. Za obrazem trošku pokulhává zvuk, kdy se telka sice snaží a má ho lepší než většina konkurence, ale pořád je to jen TV. Hodně mě baví systém Google TV, který nabídne o dost více možností proti Tizenu v Samsung TV a díky Kodi jsou možnosti nekonečné. Skvělá volba za slušnou cenu.
Obraz, zkrátka bomba
Slušný zvuk
Kompatibilita s jinými značkami reproduktorů
Systém Google TV
Fajn ovladač
HDR obraz!!
Občas není systém 100% plynulý
Zvuk je na TV fajn, ale čekal jsem trochu více
Zdlouhavé uvedení do provozu
8.8.2023
LED je mŕtva, nech žije MiniLED. Táto technológia robí z TCL telky skvelého spoločníka na sledovanie obsahu HDR obsahu, ktorý vyzerá proste fantasticky. MiniLED dokáže vytvoriť úžasný kontrast a obrovský jas pre svetelné scény. Navyše sa skvele sleduje aj počas slnečného dňa bez zatienenia. Zvuk je na bežný televízor celkom slušný, ale soundbar to istí. Systém Google TV spolu s Kodi potom zabezpečí, že streamovacie služby už nepotrebujeme.
Obraz, skrátka bomba
Slušný zvuk
Kompatibilita s inými značkami reproduktorov