Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 657807

Panasonic VIERA TX-47AS650E

Panasonic VIERA TX-47AS650E

Chytrá 3D LED televize Panasonic VIERA s detailním Full HD rozlišením a Smart TV funkcemi. Integrovaný nový DVB-T2 tuner, nízká spotřeba, technologie 1200 Hz BLS, nahrávání na USB, prostorový zvuk, www prohlížeč + Wi-Fi, HbbTV, funkce my Stream a TV Anywhere, ovládání hlasem, dotykové dálkové ovládání, bluetooth, 3D brýle v balení. Celý popis
Ušetříte 3 500 Kč 19 990 Kč
16 490 Kč
Ušetříte 3 500 Kč 19 990 Kč
16 490 Kč

Hana K.
9.1.2017
Televize panasonic bez problému. Prostě spokojenost
17.10.2015
Naprosta spokojenost, obraz krasny, zvuk tez. Diky vysoke frekvenci krasne plynuly obraz bez duchu. Diky wifi snadna aktualizace firmware, chytre funkce. Moje nova laska.
Miloslav F.
5.6.2015
Za ty peníze opravdu vynikající televize, jednoduché ovládání, super spotřeba, prostě nic špatného jsem nenašel, až na zvuk, ale mám kino, takže bez výtek. Všem doporučuji.
3.4.2015
Čím déle jsem váhal mezi značkami panasonic, lg a samsung, tím méně jsem měl na základě různých recenzí jasno, takže nakonec jsem se rozhodl na základě předchozí dobré zkušenosti právě s panasonikem, který stále bezvadně funguje... Televizor se mi "odměnil" vynikajícím obrazem a výborným přehrávačem videí, což myslím nebyla dříve panasoniků silná stránka. Uvedu někollik výtek, z nichž některé (zejména následující) by snad šly odstranit s některou další aktualizací firmwaru: televizor sice pozná signál 4:3, ale reaguje naň nesmyslně deformovaným obrazem (střed) a nelze to změnit, jen ručně a pak zase namačkat zpět. Oproti starším panasonikům naprosto nepochopitelný opruz lesklý displej neuvěřitelně ruší viditelnými odrazy při tmavších scénách, bohužel neexistuje možnost výběru -- patrně o tom u všech výrobců rozhodují paka, která nikdy neseděla před plátnem v kině a považují přesvícené obrazovky za jedinou vymoženost skvělý a přehledný přehrávač médií, tedy videí: ačkoli v dokumentaci není ani zmínka o ntfs, čte jej, jen je trochu vybíravý a nenačte každou flešku ani každý přenosný harddisk (u těch mám však podobnou zkušenost u u jiných přístrojů -- nejspíš chtějí vyšší příkon, než je k dispozici); u titulků vložených do kontejneru mkv vidí jen prvních osm, ale hlavně nikde není popsáno, jak se k nim dostat!! Při každém spuštění souboru jsou titulky vypnuty a dají se zapnout jen během přehrávání pomocí tlačítka option; fotografie doporučuji prohlížet jen v ucelených menších sestavách: prohlížeč načítá postupně všechny obrázky bez ohledu na adresáře a při pokusu spustit prezentaci od vybrané fotografie skočí na první -- nejspíš proto, že jsem neměl trpělivost čekat, až načte všechny obrázky na disku... čistý obraz i při běžném (sd) tv vysílání, doporučuji však vypnout většinu vylepšení obrazu (velmi pomohla recenze na avforums.com) podsvícení v rozích nepatrně, leč při světlých plochách viditelně tmavne; zvláštní je, že u signálu z blue-ray přehrávače mi tento efekt připadá mnohem slabší.
Jitka J.
3.4.2015
s televizí jsme velmi spokojení, nádherný obraz, není co vytknout.
Radek R.
22.3.2015
Velice dobrá volba poměru ceny a úhlopříčky. Jednoduché a zároveň důkladné nastavení včetně podrobného návodu na www.panasonic.cz Fajnové vyhledávání mezi programy filmů,dokumentů atd. včetně upozornění na začátek nebo nahrávání. 2 USB k přehrávání všech formátů a velice pěkné prohlížení fotek z čtečky karet. Super prohlížení fotek z mobilu jako sdílení na obrazovce. Velice dobře funkční Youtube,počasí a ostatních aplikací na Wi-fi. Pohodový prohlížeč včetně předčítáni srozumitelného ženského hlasu. Shodou okolností funkční pasivní brýle z 3D kina 😉
15.3.2015
Obraz je podľa očakávania ,zvuk je trochu slabší na dnešnú dobu a niektoré funkcie nepracujú správne.Za takúto cenu je to prijateľný výrobok.
Věra F.