Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1029869

LG 55SJ810V

LG 55SJ810V

Super UHD televize s úhlopříčkou 139 cm (55") a technologií Nano Cell barvy. Rozlišení 4K Ultra HD, Active HDR, operační systém webOS 3.5. Tuner DVB-T/T2/C/S2, Lokální stmívání, www prohlížeč, Wi-Fi, DLNA, Miracast, Bluetooth, nahrávání vysílání, Magic Zoom, True Motion 200 (frekvence 100 Hz), USB přehrávač, Harman/Kardon zvuk, 4× HDMI, optický audio výstup, LAN, sluchátkový výstup, Magický ovladač. Celý popis
20 992 Kč
20 992 Kč

13.7.2018
Výborný obraz ve 4K a Full HD, vzhledem k velikosti obrazovky jsou pořady v nižší kvalitě trochu mázlé. Výborná konektivita,výborná spolupráce s externími přístroji (DVD,BR, XBOX, NAS, mobily, PC - vše bez problémů), přehledné ovládání, spousta funkcí. Trochu zklamáním je zvuk - testovací ukázka je sice perfektní, ale při vysílání je zvuk velmi nevyrovnaný, občas zní jak z kastrólu. Přes velké množství přednastavených režimů zvuku mi nevyhovuje žádný. Ekvalizér skoro bez efektu. Problém může být v tom, že hlasitost mám na velmi nízké úrovni, ale zvuk ze staré televize byl při stejné hlasitosti příjemnější. Přes tuto drobnou výtku jsem s televizorem spokojen a určitě bych ho doporučil.
PETR K.
9.7.2018
Jsem velice spokojen. Televizor předčil má očekávání. Vše velice intuitivní. Výborný zvuk a skvělý obraz u HD vysílání.
Vladimir B.
2.5.2018
Vynikajuca TV. Ma vsetky hi-end vlastnosti pri pouziti LED technologie. Jedine minus je, ze Lokalne Stmievanie je nepouzitelne - LG totiz stmieva obraz vo vertikalnych stlpcoch a nie celoplosne, a dost to vidiet ked v rohu zrazu stmavne obraz v stlpci. Odporucam vypnut Redukciu Sumu a ine blbosti, ktore obraz zhorsia ( su to efekty procesora ). Nechat cisto bez efektov a s ostrostou max 10. Potom, ak je kvalitny zdroj, uzasny zazitok. Idealne pouzit podsvietenie 100 kontrast 100 ostrost 10 jas 60 a farby 65. Farebnu skalu automatiku. Super je, ze pozerate stare DVD a da sa symulovat HDR efekt. Rychle menu, vsetko sa da prisposobit. Zdlhavejsie zoradenie manualne stanic, ak vam ich najde na satelite 700. Za tu cenu by som kupil znovu, u mna prevalcovala vsetky Sony aj Samsungy. Lepsie je uz len LG OLED