Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 2333275

Metz 55MUB8000

Metz 55MUB8000

Smart TV s rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160) o úhlopříčce 139 cm (55"), HDR (HDR10, HLG), tunery DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, operační systém Android 9.0, integrované Wi-Fi, LAN, Bluetooth, hlasové ovládání, HbbTV, Miracast, záznam TV vysílání, Timeshift, multimediální přehrávač, Youtube, Netflix, DTS TruSurround a Dolby Digital Plus. Rozhraní: 3× HDMI 2.0, 2× USB 2.0, optický digitální výstup, kompozitní vstup. Celý popis
11 990 Kč
11 990 Kč

Dagmar P.
24.9.2020
Tak TV již mám přes měsíc a v testu a mohu říct, že televize není nic moc. Co se týče obrazu je to katastrofa a mohu porovnávat s TV LG ve stejné velikosti. Televize nemá pěkný obraz a je spíše plastický co se týče u vysílání ve standart vysílaní. Co se týče 4K tak obraz je slušný. Zásadní problém je, že nejde nastavovat obraz u internetové TV a je možnost jenom pevné nastavení výrobce, jako proč? Nedrží v pamětí na pozemních TV HBB, musíte ho neustále v menu aktivovat. Soundbar je na parádu a zvuk je pouze dobrý a žádné basy. Problémy při aktivaci USB na nahrávání a do dnešní doby nejde. Je to TV s Androidem, ale do TV nenainstalujete Skylink. Nedostatečný český a podrobný překlad a vysvětlení k některým zkratkám v Menu chybí. Při automatické světelností v obrazu, vidíte blikání při přepnutí světla v obrazu. Radši tedy vypnout automatiku. Celkový dojem zklamání a televizi budu reklamovat pro hodně chyb a hlavně nekvalitní obraz při SD programech. Další problém je, že když je černá barva, tak prosvítá více světlo v podsvícení do černé v krajích a dělá světelné skvrny, je to rušivé a ošklivé. Můj dojem, tedy velké zklamání co se týče Německého výrobku.
Pavel Š.
17.7.2020
Naprostá spokojenost..ale TOP to není..