Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 29767025

TCL 50C645

TCL 50C645

Záruka 5 let: prodloužení záruky registrujte ZDE.
Dárek SledovaniTV na 6 měsíců na 4 zařízeních. Postup registrace ZDE.
QLED TV s rozlišením 4K Ultra HD (3840×2160) o úhlopříčce 126 cm (50"), tunery DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, Skylink FastScan, vysoký dynamický rozsah Dolby Vision, HDR10/10+, HLG. OS Google TV, Wi-Fi 5, Bluetooth, DLNA, vestavěný Chromecast, HbbTV 2.0, integrovaný Google Assistant, herní TV, multimediální USB přehrávač. Prostorový zvuk Dolby Atmos. Rozhraní: 3× HDMI 2.1 (eARC, CEC), 1× USB 3.0, LAN port, sluchátkový výstup, optický audio výstup, CI+ slot.
Celý popis
9 990 Kč
9 990 Kč
Doprava zdarma

22.11.2023
Vše OK.
23.3.2024
Poměrně jednoduché uvedení do provozu, krásný kontrastní obraz, velká spokojenost. Výborný poměr cena - kvalita
8.3.2024
Bezkonkurenční pořizovací cena, dobrý poměr cena a výkon.
Možnost načasování dodání zboží na určitý pracovní den.
Nic
12.2.2024
Google TV
9.2.2024
Za ty peníze je tv perfektní volba. Jediné co mi vadí je lesklý obraz ale v této ceně jsou všechny televize. Jinak obraz zvuk konektivita velice dobrá.
Obraz
Konektivita
Cena
Záruka 5 let
Ovládání hlasem
Lesklá obrazovka
Nemá senzor světla.
Pouze 1 usb
Pomalejší systém
Ivana B.
22.12.2023
Výborná cena, obraz pěkný, zvuk slušný. Dodaný manuál mizerný, popis dálkového ovladače neodpovídá tomu dodanému. Takže nastává fáze "Hledej šmudlo". Smart funkce objevujete metodou "Slepých uliček". Na hot line se dá slušně dovolat, operátor byl vstřícný. Mall nedodržel termín dodání. Sdělil to formou konstatování, aniž by doplnil náhradní termín. Musel jsem si ho vytelefonovat. Hodně mizerná služba.
13.10.2023
Televize je perfektní, dle představ, pěkné barvy, jednoduchá obsluha, zatím spokojenost, jak dlouho vydrží, ukáže čas.
22.9.2023
V této cenové kategorii opravdu pěkný obraz. Systém TV je lehce odlišný od androidu s omezením na aplikace pro něj určené. Na ovládání je TV jednoduchá, jen některá nastavení jsou hlouběji v menu. Co se týká zvuku, tak ten by mohl být lepší,ale doporučuji doplněk soundbar od TCL plně kompatibilní a lze ovládat pouze jedním ovladačem od tv, který vše dostatečně vynahradí a zpříjemní sledování TV.
Kvalita v cenové kategorii
Podpora výrobce, prodloužená záruka
Operační systém
Hlasové ovládání
Propojení jedním kabelem s funkcí rozšířeného zpětného zvukového kanálu (eARC)
Poměrně plochý zvuk
Omezení aplikací
13.8.2023
Tato televize nás moc mile překvapila. Za své peníze dostane člověk obrazovku s QLED technologií, podporu nejrůznějších HDR formátů, Dolby Vision, Dolby Atmos, HDMI 2.1, bluetooth ovladač s možností hlasového vyhledávání, skvělý zvuk, intuitivní a univerzální systém Google TV a spoustu dalších technologií a vychytávek, které jsme ještě nestihli prozkoumat. Televize hezky vypadá, má úzké rámečky a bytelné nožky. Logo je vyvedeno velice decentně.
Vzhled
Tenké rámečky
Ovladač
Hlasové vyhledávání přes ovladač
Systém Google TV
Obraz
Zvuk
Systém se občas zadrhne, nic vážného
13.8.2023
Tl;dr: Inteligentná televízia s úžasným pomerom cena/výkon, s modernými technológiami a skvelým obrazom a zvukom. V obchode ma prekvapilo, aká je televízia ľahká. Zvládne ju odniesť, rozbaliť a zmontovať jedna osoba. Telelevízia má minimálne rámčeky a vkusne vyobrazené logo. Nožičky sú na oboch koncoch a vyzerajú cool. Televízia má krásny obraz, HDR dodá videu na živosti. Milo prekvapil zvuk. Predinštalované sú aplikácie ako Netflix, Amazon, Disney+, YouTube a ďalšie. Veľmi sa nám páči ovládač, ktorý sa dá použiť na hlasové vyhľadávanie. Celkovo sme veľmi spokojní a televíziu by sme všetkým odporučili.
Vzhľad
Tenké rámčeky
Ovládač
Hlasové vyhľadávanie cez ovládač
Systém Google TV
Obraz
Zvuk
Systém občas zadrhne, nič vážne
13.8.2023
Televizi TCL 50C645 mame doma uz pres mesic a od prvniho dne jsme velmi spokojeny. Prvotni nastavovani bylo velmi intiutivni a jednoduchy, predcilo to nase ocekavani. Kvalitu zvuku jsme testovali i na Netflixu a je diky Dolby Atmos na velmi vysoke urovni.
Kvalita zvuku
Kvalita obrazu
Uzivatelsky prijemne ovladani
Televize ma tendenci automaticky menit jas
13.8.2023
S Televiziou TCL 50C645 máme zatiaľ veľmi dobrú skúsenosť. Táto televízia prekonala naše očakávania. Kvalita a farby obrazu sú vynikajúce, najmä vďaka QLED system, vďaka ktorému sú farby ešte výraznejšie. Kvalitu zvuku sme testovali aj na Netflixe a vďaka Dolby Atmos je na vysokej úrovni.
Kvalita zvuku
Kvalita obrazu
Používateľsky prívetivé ovládanie
Televízia má tendenciu automaticky meniť jas
8.8.2023
Po vyladění je obrazový a zvukový výstup opravdu vynikající. Menu je přehledné, i když je spousty možností nastavení. Nemluvě o přehrávání mediálních souborů a stream videí,tam Dolby Vision a Dolby Atmos pracuje na jedničku.Andoid smart TV,se spousty aplikací, doporučuji přikoupit bluetooth klávesnici,potom je dokonalý.Po rozbalení ovládače jsem ho nechtěl, teď je designový oblíbenec.Jsem zvyklý na drahé TV,ale tahle televize mě fakt překvapila.A jsem rád.
Obraz,Vision
Zvuk,Atmos
Vzhled,Art
Ovladač
Hlasové vyhledávání česky, třeba YouTube
Také e.spotřeba
Poměr ceny a výkonu
HDMI signál zap.vyp. nemůžu nastavit
8.8.2023
Dolby Vision a Dolby Atmos zapracoval,obrazové, zvukové a ďalšie nastavenia je v menu prehľadné a presné, tak aj ako celkové podanie, po vyladení je vynikajúci.Prehrávanie mediálnych súborov a stream videí je zážitok.Andoid smart TV po dokúpení bluetooth klávesnice super. Ovládač pusobivý,najprv som ho nechcel.Som zvyknutý na drahé TV,ale táto ma veľmi prekvapila. Nemám čo vytknúť.
Obraz, Vision
Zvuk,Atmos
Vzhľad,Art
Ovládač
Hlasové vyhľadávanie v češtine, ako YouTube
Tiež e.spotreba
Pomer ceny a výkonu
HDMI signál zap.vyp. nemôžem nastaviť
8.8.2023
Po niekoľkodňovom testovaní televízie došlo k vyhodnoteniu. Ak to zhrniem, tak jednoznačne televíziu odporúčam. Hĺbka čiernej je naozaj pekná. Kvalitné spracovanie a možnosť zavesiť TV na stenu je pozitívom. TV by mohol mať trochu vyšší jas, ale na druhej strane sú jej farby fenomenálne a v mnohých odtieňoch. Plynulosť obrazu robí zo sledovania športových udalostí zážitok. Skvelá vychytávka, ktorú oceňujem je vyhľadávanie pomocou hlasu na ovládači.
plynulosť
krásne farby
ostrý obraz