Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 2886277

Samsung QE55Q80A

Samsung QE55Q80A

QLED Smart TV4K Ultra HD rozlišením (3840×2160) o úhlopříčce 138 cm (55"). HDR (HDR10+, HLG), duální tuner DVB-T/T2 (HEVC/H.265)/C/S/S2, OS Tizen, Wi-Fi, webový prohlížeč, Bluetooth, Chromecast, DLNA, HbbTV, herní režim, Steam Link, obraz v obrazu (PIP), přehrávání z USB, záznam vysílání na USB, Timeshift, hlasové ovládání, O2 TV, YouTube, Netflix, Apple TV, Skylink Live TV, HBO GO, Skylink Fastscan. Připojení: 4× HDMI 2.1 / 2.0 (eARC), 2× USB 2.0, 1× LAN, 1× optický audio výstup, 1× Cl+. Celý popis
19 990 Kč
19 990 Kč

26.1.2022
Momentálne druhý kus po výmene, keďže prvý Samsung Q80A mal hneď vypálený led pásik na kraji obrazovky. Výmena prebehla veľmi rýchlo a bezproblémovo. Určite odporúčam
Perfektný obraz
Kvalitný priestorový zvuk (60W)
Super párovanie s inými Samsung spotrebičmi
Dizajn
Automatické nastavovanie jasu
Zatiaľ nefunguje TapView (aj keď je všetko nastavené podľa návodov)
24.11.2022
Vše funguje jak má
10.10.2022
Za mě je to zklamání. Oproti staršímu modelu, který byl bezvadný, tak tato televize se mi zdá, že má poddimenzovaný hardware. Projevuje se to tak, že bezprostředně po zapnutí nejdou přepínat programy, nebo zmáčknete 10x přepnou se jen tři kanály, ale hlavně - zlobí nahrávání. Televize má dva tunery a mělo by být možné jeden kanál nahrávat a na jiný se koukat, ale v praxi se často nahrávání samo přeruší ani o tom nevíte... Čekám, kdy mi dojde trpělivost a reklamuji jí. Bohužel mám zkoušenost, že v servisu řeknou že vada se neprojevila a pošlou jí zpět, akorát budu věčnost bez televize..
10.10.2022
Fascinující obraz, ohromující zvuk
2.7.2022
Za ty penize vyborna koupe, obraz i zvuk super, aplikace taky.
Pavel R.
1.7.2022
Hezký obraz.
26.6.2022
Vše perfektní, od objednání, až po dodání..
Marcel Ž.
13.4.2022
Televízor je dosť dobrý. Nemám mu skoro čo vytknúť. Obraz je krásny, aj keď to nie je OLED, má ku tomu veľmi blízko. Trochu som sa bál televizneho vysielania (markiza, joj, ta3) ktoré vysielajú vo FullHD, ako to telka prepočíta na 4K, ale nie je s tým žiadny problém a obraz je krásny. Pri streamovacich službách (netflix, Hbo, YT) je obraz perfektný. Zvuk je tiež na veľmi dobrej úrovni, a komu by to nestačilo, lahko si kúpi soundbar. Pripojenie ku internetu je v poriadky. Televízor ma dostatok aplikácií. Predsa mi ale jedna chyba. Keďže televízor nemá Android ale Tizen, neda sa nainštalovať aplikácia HorizonTV od UPC, takze nam chyba archiv, je to škoda. Ale mohol som si to dopredu zistit. Dosť ma sklamal aj Mall, ich dorucenie bola katastrofa. Ale to nechcem tu hodnotiť, s tým Samsung nič nemá a zbytočne by to skreslilo hodnotenie televizie. Vybral som si Mall len kvoli dobrej cene za televizor. Ale keby ju nájdem v podobnej cene inde, objednám od inakadial.
Obraz
Zvuk
Cena
Chyba aplikácia HorizonTV
Doručenie Mall
4.4.2022
Bezva obraz a zvuk.
Denisa J.
3.4.2022
Super televize.... mam ji cca 14 dni a nemuzu si ji vynachvalit... dostacujici obraz pro bezne lidi.. vsw krasne funguje jak internet tak veskere aplikace jako O2 TV takze liga mistru frci krasne :)
Krasny obraz
Funguje Airplay pro Iphone a vswchny aplikace
Drahoslava K.
2.3.2022
Vyborny televizor. Aj ovladac, kt mnohi kritizuju, je jodnoducho az intuitivne ovladatelny. Krasny obraz a silny zvuk. Zrusili sme aj reproduktori, lebo boli zbytocne.
15.2.2022
nejsou kabely,
Jitřenka H.
15.12.2021
ujde ,ale zázrak to není
Marek Z.
14.12.2021
Pri niektorých filmov a niektorých scénach vyzerá že má telka vypálený pixel, no akonahle scena zmizne zmizne aj ten pixel (vraj to tieto samsungy robia). Niekedy vidím popri ráme, že obraz nesiaha až po celú plochu obrazovky a je tam vidno nejaký svetlejší rám.... iba pri tmavých scénach. Inak spokojnosť ako herná telka super...... problémy su z 65% na youtube.
21.11.2021
Špičkový obraz