Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 1007061

GoGEN TVF 48N384 STWEB

GoGEN TVF 48N384 STWEB

Tento televizor získal certifikaci od poskytovatele České Radiokomunikace a.s. a je tak otestován pro příjem nového DVB-T2 (H.265/HEVC) vysílání v ČR.

Smart televize s úhlopříčkou displeje 122 cm (48") a rozlišením obrazu Full HD. Digitální tuner DVB-T/T2/C/S2 (pozemní HEVC/H.265), Wi-Fi, www prohlížeč, HbbTV, Voyo, Miracast, USB přehrávač multimediálních soborů, 2 x HDMI, Scart, VGA, optický audio výstup, USB, výstup pro sluchátka, ovládání mobilní aplikací. Celý popis
9 990 Kč
9 990 Kč

17.12.2017
Vše Ok, jen jsem si myslel,že tam bude více aplikací v češtině.
Róbert B.
16.3.2017
Výborný pomer cena/výkon. Pekné farby, CL+ slot, komplet konektivita (satelit/kábel/DVBT), rýchly internet, pre Android sú na Google Play k dispozícii 2 apky na komfortné ovládanie TV zo smartfónu (Gogen Smart remote a Gogen Smart center), vrátane prenosu živého TV obrazu na obrazovku telefónu (výborné pri návšteve WC, ak beží hokej alebo film). Televízor je nečakane ľahký, v pohode ho odnesie jeden človek. Páči sa mi aj 40 mesačná záruka - po registrácii na www.gogen.sk. Menu je prehľadné a jednoduché, diaľkový ovládač je dostatočne veľký. Jedinou závadou sú chyby v slovenskom preklade menu TV (český je v poriadku), kedy sa v slovenčine vyskytuje pár slovinských viet (podľa www.gogen.sk sa pracuje na novej verzii firmware, kde to bude opravené - aktualizácia bude cez web). Privítal by som viac USB portov, ale dá sa to vyriešiť rozbočovačom. USB port utiahne aj napájanie externého 2,5" HDD disku Samsung. Zvláda prehrávanie všetkých aktuálnych video formátov filmov, akurát u jedného filmu mi nezvládol zvuk vo formáte DTS. Vcelku veľká spokojnosť za tie peniaze. Netreba kupovať drahé značkové TV, ktoré by pri rovnakej konfigurácii a funkciách stáli dvojnásobok.