Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 3337532

JVC LT-32VAF3035

JVC LT-32VAF3035

Smart TV s rozlišením Full HD (1920×1080) o úhlopříčce 80 cm (32 "), HDR10, HLG, tuner DVB-T/T2 (HEVC)/C/S2, Skylink FastScan. OS Android, Wi-Fi, LAN, Bluetooth, webový prohlížeč, HbbTV, DLNA sdílení, zcadlení obrazu Miracast a Chromecast, YouTube, Netflix, USB přehrávání, teletext. Zvuk DTS-HD, DTS TruSurround. Rozhraní: 3× HDMI 1.4 (ARC), 2× USB 2.0, 1× VGA (D-Sub), 1× kompozitní vstup, 1× optický audio výstup, 1× sluchátkový výstup, CI+ slot. Prodloužená záruka 42 měsíců. Celý popis
4 241 Kč
4 241 Kč

27.12.2022
Splnila ocekavani
Jan H.
4.10.2022
Televize je O K.
18.5.2022
Televize funguje od prvního zapnutí bez jakýchkoliv problémů. Obraz i zvuk má jisté rezervy, ale v dané finanční kategorii to je v pořádku. Iternetové připojení přes kabel i pře wi-fi jsou také bezproblémové. Mohu tedy doporučit ostatním spotřebitelům.
5.12.2022
po pečlivém a velmi obtížném seřízení výborný obraz HD programů pozemní i satelitní tuner SMART TV
otřesné tovární nastavení velmi nelogické a složité nastavování parametrů obrazu velmi složité a nelogické přesunování naladěných programů na Vámi určené pozice (dle pokynů průvodce to prostě nefunguj…
29.11.2022
Dovolím si odporovat předešlým hodnocením - po spuštění se na TV v továrním nastavení nedá koukat ! TV naštěstí umožňuje detailní nastavení obrazu, ale v menu nastavení se tam musíte hodně složitě proklikat a po předchozí předvolbě "uživatel" pro obraz a zvuk samostatně. Pak lze nastavit nejen jas, kontrast, ostrost (zvolte 100%, což je zejména u SD programů nutné), podsvícení, ale i teplotu barev, odstín obličeje a dokonce i jednotlivé barvy samostatně. A je zbytečné volit příliš vysoký jas - jednak je to nepříjemné pro oči, jednak to zvyšuje spotřebu TV. Pak teprve lze vyladit výborný (a u HD programů i ostrý) obraz. SD programy jsou jen průměrné. Ekvalizér u zvuku je pro vestavěné reproduktory téměř zbytečný. Chtěl jsem zvuk vylepšit propojením optického výstupu přes D/A převodník optickým kabelem do D/A převodníku a 2x cinch do zesilovače. Nepomůže to. Výstup optiky je totiž velmi slabý. Programy LZE seřadit podle Vašeho přání, ale velmi krkolomně. Zvolíte "kanál" a "posun", označíte kanál a pak musíte překlapnout na jinou stránku s programy a teprve potom jde s kurzorem posunout program na jím označenou pozici a potvrdit OK. Pak si tento postup naštěstí TV zapamatuje a ostatní kanály už seřadíte bez problémů i na stejné stránce. Posun označeného programu přímo na číselně označenou pozici mi nefungoval. Strávil jsem základním nastavení televizoru hodně přes hodinu... Smart funkce ještě nezkoušeny. Za danou cenu jde o výborný televizor s uživatelsky nevhodným ovládáním (ale aspoň Vám Vaše nastavení Vaše děti nerozhodí...). Kladem jsou i dva tunery, přičemž pouze u satelitního příjmu dosáhnete HD rozlišení u stanic mimo okruh ČT. Certifikace Skylink včetně automatické aktualizace programů. Bohatá konektivita. Podprůměrný zvuk, zcela bez basů.Nastavoval jsem už minimálně 15 typů televizorů, ale s takto nelogickým a špatně průvodcem navigovaným nastavením (obraz, uspořádání kanálů) jsem se ještě nesetkal... A s tak mizerným továrním nastavením také ne. Průměrná TV.
po nutném seřízení kvalitní obraz HD programů
2 tunery - jak pro pozemní, tak i satelitní vysílání
bohatá konektivita