Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 655812

LG 55LB650V

LG 55LB650V

Krásná velká 3D LED televize LG s novým uživatelským rozhraním webOS pro snadnější ovládání. Smart TV funkce, celoplošné LED podsvícení, nahrávání na USB, zpracování obrazu MCI 500, www prohlížeč + Wi-Fi, HbbTV, WiDi pro bezdrátový přenos obrazu, IPS panel, satelitní + nový DVB-T2 tuner, 2× 3D brýle v balení. Celý popis
19 990 Kč
19 990 Kč

Radovan V.
6.2.2015
Super obraz v HD aj SD , Internet 99,9 %
Agnieszka S.
31.7.2015
It's awesome.
5.5.2015
podsvietenie je katastrofa, cierna farba neexistuje len siva, inac farby su realne, kontrast tiez, oplati sa hlavne koli webOS. Treba dokupit Magic remote ovladac, mal som pripojenu bezdrotovu mys, ale neda sa nastavit tlacitko BACK, cize ziadna vyhra. Magic remote komunikuje s TV cez wifi, spolu s HDMI Simplink s nim ovladam TV, Receiver aj Set-topBOX aj z inej miestnosti. Zvuk nehodnotim, mam domace kino. V slovenskom LG Store nie je kategoria 3D dokumenty, treba nastavit krajinu CZ.
17.3.2015
Perfektní a plynulý obraz, pokročilé funkce, skvělé 3D. Propojení s DLNA a vzdálené přehrávání videí z počítačů funguje bez problémů, nahrávání na externí HDD také. Ocenitelná je i funkce TimeShift. Jediná drobná moucha je, že cca 20 sekund po zapnutí má pomalejší odezvu, občas nelze během této doby ani přepínat programy natož např. zobrazit EPG, ale mimo to reaguje TV vcelku svižně.
3.1.2015
Vcelku dobrá TV ,nejvíce jsem ale zklamán z podsvícení černé( v tmavých scénách nepravidelný mramorový efekt) zejména pří nočním sledování např.širokouhl.filmu dost rušivé ! Ale jinak výborný obraz zejména v HD ze sat.ale s pozemního vys. Přímo nadšen jsem z net funkcí Hbb, You tube a mnoha dalších a dalších ... Do přikoupeného Magic DO stačí vyslovit přání oblíbeného interpreta a během půl minutky to sviští na TV-super .Ovšem to ovládání přes klas.DO nelogické,složité, pomalé -hrůza .Nejlepší mi přišla bezdr.myš a apl. v mobilu-super . Zvuk v celku slušný a přes dom.kino skoro jako v kině(sousedi se mnou už nemluví).3D ztravitelné.
19.12.2014
Az na malickosti je v pohode. Niekedy sa samovolne zapne Youtube , pripadne sa objavi smart menu. Zvuk by taktiez mohol byt trocha vyraznejsi, napriek roznym nastaveniam pri niektorych filmoch zrozumitelnost reci je slaba. Reakcny cas na vonkajsie vstupy ma pomaly. Inac je to asi jeden z lepsich TV na trhu s vybornym pomerom vykon/cena. Zatial som nenasiel format filmov, ktory by neprehral.