Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 948428

LG 55UH605V

LG 55UH605V

Tenká Smart televize LG s rozlišením displejem 4K Ultra HD a úhlopříčkou 139 cm (55"), operační systém WebOS 3.0. Vysoký dynamický rozsah HDR Pro, Edge LED, digitální tuner DVB-T2/C/S2 s podporou H.265/HEVC, nahrávání na USB, www prohlížeč, Ultra Surround, PMI 1200, frekvence 100 Hz, Wi-Fi konektivita, WiDi, DLNA, zrcadlení obrazu Miracast, 3× HDMI 2.0, USB přehrávač. Celý popis
15 990 Kč
15 990 Kč

6.9.2017
S televizí jsem nadmíru spokojená. Překvapila mě snadná instalace ve srovnání s instalací u rodičů, kteří mají tv od konkurenční značky. Obraz je dobrý, odezva slušná, nezaznamenala jsem žádný problém.
Lukáš K.
28.8.2017
Velmi dobrý poměr cena/výkon. Skvělý obraz i zvuk a to i ve velmi dynamických scénách. Jedinou nevýhodou jest nemožnost použití magického ovladače, jenž podporuje až vyšší řada televizoru. Nicméně to vynahrazuje možnost spárovat chytrý telefon s TV přes LG TV Plus applikaci, která nabízí streamování obsahu telefonu do TV a také užití telefonu jako ovladače.
12.8.2017
💯 procent spokojenost dobrá instalace nemám výhrady super mohu doporučit
29.7.2017
Velmi pěkný obraz , jednoduché ovládání , jedinná šmouha je nemožnost satelitní programy seřadit dle svého- pouze přes oblíbené
Jiří Ř.
5.7.2017
Nádherný obraz, překvapivě kvalitní zvuk, jenom občas pomalejší odezva na ovladač u stránek náročnějších na paměť. Každopádně poměr cena/výkon v této kategorii top.
Zdeněk P.
29.6.2017
- TV funguje dobře - 4K rozlišení jsem zatím nijak nevyužil ale display zobrazuje slušně, dají se i nastavit parametry, - zvuk je OK, bez zkreslení a rezonancí, na to jak se televizory vyrábějí stále tenčí, je až neuvěřitelné, kam ty reproduktory namontují - obrovské zklamání je použití programového průvodce EPG. Procesor v televizi asi bude nějaký absolutní základ (výrobce neuvádí výkon procesoru). EPG se zobrazí až po několika vteřinách(tak 6 - 8 sec), kurzor záhadně poskakuje na volbě kanálů, vůbec se neobjeví u právě zvoleného kanálu. - přístup k INFO, EPG, červený bod je strašně pomalý a zmatečný - připojení k síti WLAN proběhlo snadno a bez problémů - televizor je "value for money" za ty peníze to asi lepší být nemohlo. Na chalupu mi to stačí, ale příště se podrobněji seznámím s parametry a asi investuji více.
25.6.2017
obraz super aj zvuk, proste 100% spokojnosť
3.2.2017