Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 902138

LG 58UH635V

LG 58UH635V

Ultra tenká 4K Smart televize LG s úhlopříčkou displeje 146 cm (58") a rozlišením obrazu Ultra HD (4K). Podsvícení Edge LED a lokální stmívání, Wi-Fi, HDR Pro, nahrávání TV vysílání na USB, webOS 3.0, digitální tuner DVB-T2/C/S2 s podporou H.265/HEVC, PMI 1500, DLNA, zrcadlení obrazu Miracast, www prohlížeč, 3× HDMI 2.0, USB přehrávač, Bluetooth. Celý popis
22 990 Kč
22 990 Kč

Jan G.
6.7.2017
Kvalitní televize za dobrý peníz, nicméně LG má eště co pilovat. Jen takové upozornění propojení s PC ve 4K je zatím naprosto katastrofální, ale zato nemůže televize.
30.5.2017
Výborný obraz, rychlá reakce, super rozměr. Ideální v kombinaci s ovládačem Magic.
13.3.2017
Kvalita odpovídá ceně. Zatím bez problémů.
Petr M.
25.2.2017
Navzdory negativnim názorům na zn.LG mě tento model velmi potěšil,celkově pěkným a kvalitním zpracováním,obrazovou kvalitou(upscaling velmi dobrý).Široká nabídka nastavení obrazu ,webos je taky povedený,vlastně jsem nenašel žádné slabiny,v dané cenové relaci a velikosti úhlopříčky a vlastní potvrzenou kvalitou to byl nejlepší volba.P.S.Používám kabelové připojení od UPC.
roman ž.
3.2.2017
Velmi povedený kousek od firmy LG, který má nejednom perfektní 4K obraz, ale je i největší ve své cenové relaci. Jsem naprosto spokojený, TV splnila moje očekávání.
25.1.2017
+ pomer cena/vykon + kvalita obrazu + moznost nastavit u titulku casovy posun, pozici, barvu, velikost, kde jsou umisteny + uhlopricka + DLNA + HbbTV (coz uz je u novych TV standart) + zobrazeni obsahu mobilu behem 5 sec - nema automaticke stmivani podle okolniho svetla v mistnosti - neni to MPA panel, tak jako u mensiho typu 55UH635V, diky tomu ma omezene pozorovaci uhly Za tyto penize dle meho soudu vyhodny nakup. Pozorovaci uhly dobre, pri pohledu z boku ztraci barvy, ale to je celkem bezne. Prehraje vsechny dulezite video formaty. Sqle nastaveni titulku. Magic ovladac dodan jako darek. Ovladani s nim velmi zjednoduseje zadavani textu a celkove ovladani. Pokud mate externi satelitni tuner, je mozne nastavit aby TV satelit zapla a ovladat ho nasledne smart ovladacem. Mam AB CryptoBox 650HD. V menu jsou k vybrani univerzalni satelity, tusim mam nastaven Smart. Primo od LG muzete stahnout program pro vyuziti DLNA z vaseho PC http://www.lg.com/cz/podpora/smart-share
23.1.2017
Skvely, cisty obraz i pro starsi filmy/serialy z TV, vyborny pomer cena/vykon. Absolutni spokojenost
20.1.2017
perfektní poměr cena/kvalita, nemohu nic vytknout (kromě problému se streamováním MKV přes DLNA), naopak USB rozhraní funguje nadmíru skvělě u jakéhokoli formátu i kvality (od 576p, 1080p, až po 2160p...). Upscaling je znát na první pohled! Zobrazení i funkce perfektní...prozatím nadmíru spokojenost, vše plynulé a barvy nádherné, určitě mohu jen doporučit
19.1.2017
Je docela veliká, poměr cena kvalita ok. WebOs 3.0 je dobrý, ale pomalý. TV mám připojenou k netu přes kabel a je opravdu o hodně pomalejší než např tablet přes WiFi. Myslím, že nemá dostatečnou vyrovnávací paměť. Vzhledem k velikosti obrazovky, jsem musel ještě investovat do firmy, která mi nainstalovala novou a velice výkonnou anténu, jelikož na té původní vypadal ne HD obraz opravdu divně. Také doporučuji si přikoupit SoundBar. Reproduktory nejsou zase až tak super, ale na obyč dívání stačí. Pokud chcete sledovat UHD i s dobrým zvukem, pak ani "zázračný" surround v TV nepomůže :-) . Magic ovladač určitě doporučuji, je mnohem lepší než standard. Jen je třeba si zvyknout na maličko odlišné ovládání, ale ve finále je to pak pohoda ... Obraz je z většího úhlu hůře viditelný, ale kdo by se na TV díval ze strany. Při přehrávání UHD je to fantazie. Obzvlášť černá barva je super. Zatím funguje, takže doporučuji.
Tomáš B.
18.1.2017
Tuto televizi nemohu doporučit, protože po dvou dnech zamrzla a musela putovat do servisu na cca 3 neděle. Měnila se základní deska. To není dobrá vizitka od LG.
15.1.2017
+ poměr výkon cena suprová televize + krásný obraz v 4K - základní ovladač je k ničemu určitě si pořiďte chytrý ovladač
6.1.2017
Tato TV splnila všechny mé požadavky, má špičkový obraz, je obrovská a zvuk je také velice dobrý. Akorát jedna věc mě trochu zamrzela, ale počítal jsem s tím, a to že jak se uvádí, že má sedmikanálový zvuk, tak to samozřejmě není pravda, zvuk je dobrý, ale domácí kino nijak nenahradí.