Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 784437

LG 65UF852V

LG 65UF852V

4K 3D televize LG s Ultra HD rozlišením, webovým prohlížečem a operačním systémem webOS 2.0. SMART TV rozhraní, integrované Wi-Fi, HbbTV, 4K Upscaler, IPS panel, Dynamické PMI 2000, Miracast, WiDi pro bezdrátový přenos obrazu, nahrávání TV vysílání na USB, DLNA přehrávač, digitální tuner DVB-T2/C/S2, nízká spotřeba, bezdrátová synchronizace zvuku, jednoduchá a snadná obsluha, 2× 3D brýle a magický ovladač v balení. Celý popis
45 990 Kč
45 990 Kč

david i.
18.1.2016
S tímto produktem jsem velmi spokojen, velká krásná TV, jednoduché ovládání. Tuto TV jsem zakoupil na MALL.cz dne 25.12.2015, kdy cena poklesla pod částku 40tis. neváhal jsme a TV objednal. TV jsem rozbalil, zapnul a nastavení TV vás provede jednotlivými fázemi nastavení, nic nikde nehledáte prostě měníte nebo potvrzujete. Co se týká přehrávání nepodporuju DLNA což je hodně špatné, přehrávání filmů ve 4K rozlišení pouze z USB nebo externího HDD napojené přez USB. Z NAS nemohu ohodnotit jelikož nevlastním. Pokud chcete přehrávat filmy z PC musíte nainstalovat do PC program doporučen výrobcem LG popřípadě podobné a vytvořit mediální server. Pak TV vidí filmy i přehraje, ale pouze ve FullHD rozlišení 2D i 3D, nikoliv filmy ve 4K ty z PC nepřehraje, nevím čím to je, zda domácí sítí nebo TV. Co se týká zvukového podání je to nádhera Harman Kardon provedl kus skvělé práce a podání zvuku je exelentní, ani nepotřebuji externí zesilovč či repro. Mnozí budou namítat, že to není ono, máte pravdu, že kolem vás to musí svištět a rámusit to ano, ale mám bohužel malé děti, které v době, kdy koukám na TV spí, mohu TV zesílit max na volume 15 ze 100. Momentálně koupi axterního zvukového systému neuvažuji plně dostačující.