Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 2636010

Metz 32MTB7000

Metz 32MTB7000

Smart TV s rozlišením HD ready (1366×768) o úhlopříčce 81 cm (32"), tunery DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, operační systém Android 9.0, integrované Wi-Fi, LAN, Bluetooth, hlasové ovládání, HbbTV, Chromecast, Timeshift, multimediální USB přehrávač, Youtube, Netflix, Dolby Digital. Rozhraní: 2× HDMI 2.0 (1× s ARC), 2× USB 2.0, optický digitální výstup. Celý popis
5 490 Kč
5 490 Kč

Martin Š.
6.11.2020
Zatiaľ spokojnosť aj android aplikácie trebarz smartiptv perfektná a rýchla co ma milo prekvapilo .
Tomáš K.
1.1.2021
TV je pomalá, ale extrémně, při provozu má na pravé straně od vrchu dolů pruh na obrazovce, který mění barvy a skáče, sama se zapíná a nelze ji vypnout jinak, než vytažením ze zásuvky. Nelze dohledat jakýkoli kontakt na osobu, se kterou by se dalo něco řešit, e-mail také není, jen lze zanechat "vzkaz" s tím, že do 48 hodin někdo odpoví, ale ani to nějak nefunguje. Opravdu skvělý narozeninový dárek. Poslední nákup na Mall.cz
Vše katastrofa, jak zboží tak obchod.
image.id
Jaroslav H.
31.12.2020
Jsem moc spokojený. Někde jsem četl že má televize horší zvuk, ale opak je pravdou. Trochu delší bylo prvotní nastavení. Překvapilo mě že i pro přehrání filmů z flash USB jsem si musel stáhnout aplikaci, ale bylo to hned a na vývěr jich je dost. Co mě překvapilo je že se dá zdarma stáhnout spousta her, které se krásně ovládají přes ovladač ! Zklamání bylo jen to že se nedá stáhnout O2 TV. TV mám připojenou pouze k WIFI a na TV jsme se chtěl dívat právě přes tuto aplikaci.
23.12.2020
TV do pokojíčku, dítě spokojené, možnost hry přes telefon ,internet, hlas.ovládání, android a možnost připojení TV T-Mobil
Vladimír D.
26.11.2020
Podle mne dosti nepřehledný e.manuál,dalo mi dost práce TV naladit na vysílané programy pozemními vysílači.
22.11.2020
Cena výkon je plus 0
Marian O.
27.10.2020
Za tú cenu sa oplatí
10.10.2020
Chtěla jsem levnější TV, co zvládne i přehrávání z HBO Go - to tato TV splňuje. Základní nastavení obrazu TV bylo ale dost přestřelené. Musela jsem si s ním dost pohrát, aby byl trochu koukatelný. Bohužel ani to ne všude pomohlo. Jedná se o takovou tu plynulost barev v obličeji, které by měla na sebe navazovat a místo toho je to přeostřený (i když jsem ostrost změnila na snesitelnější míru obrazu, příliš to nepomohlo, po další změně už byl obraz moc rozmazaný). Zvuk je jinak dobrý.
Cena
Android TV -> HBO Go
Obraz